Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Maxime S zei:

Voor HAAS wellicht wel. Maar voor de sport had er beter toch een nieuwe piloot in gezeten zeker? 

Ik zou niet weten wie, en 2 onervaren mannen naast elkaar lijkt me niet iets wat Haas kan gebruiken. Vorig jaar wel, door de extra zak geld van papa Mazespin. K Mag is ook nog maar 29, dus heeft nog wel wat tijd te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Maxime S zei:

Voor HAAS wellicht wel. Maar voor de sport had er beter toch een nieuwe piloot in gezeten zeker? 

Waarom is jonger en onervarener beter dan K-mag? Staat zijn mannetje wel... Perez level.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, msxx zei:

Waarom is jonger en onervarener beter dan K-mag? Staat zijn mannetje wel... Perez level.

Ja kweetni. Gewoon persoonlijk gevoel. 

Ook omdat ik het gevoel had dat ie vrede had genomen met zijn nieuwe wending.
Had een contract bij Peugeot Sport voor LM... niet min toch omdat zo maar aan de kant te gooien!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maxime S zei:

Ja kweetni. Gewoon persoonlijk gevoel. 

Ook omdat ik het gevoel had dat ie vrede had genomen met zijn nieuwe wending.
Had een contract bij Peugeot Sport voor LM... niet min toch omdat zo maar aan de kant te gooien!? 

Vrede?

Ze werden alletwee buitengegooid vanwege financiële redenen, terwijl ze dachten dat één van hen zou blijven. Wie verkiest er Peugeot Sport boven F1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, msxx zei:

Vrede?

Ze werden alletwee buitengegooid vanwege financiële redenen, terwijl ze dachten dat één van hen zou blijven. Wie verkiest er Peugeot Sport boven F1?

Awel... je zegt het zelf: ze werden buiten gegooid wegens te weinig dollars. Vandaar dat ik het heel bizar vind dat hij terug naar het team gaat dat hem zo 'ondankbaar' buiten heeft gezet.

Ondertussen had ie de overstap naar Endurance gedaan, waar ie nota bene terug kon meestrijden vooraan. 
Ik herinner me één van zijn IG-posts na zijn eerste race daar. Vertelde hoe goed het voelde om terug vooraan te kunnen meestrijden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maxime S zei:

Awel... je zegt het zelf: ze werden buiten gegooid wegens te weinig dollars. Vandaar dat ik het heel bizar vind dat hij terug naar het team gaat dat hem zo 'ondankbaar' buiten heeft gezet.

Ondertussen had ie de overstap naar Endurance gedaan, waar ie nota bene terug kon meestrijden vooraan. 
Ik herinner me één van zijn IG-posts na zijn eerste race daar. Vertelde hoe goed het voelde om terug vooraan te kunnen meestrijden.

 

Ondankbaar, maar niet buitengegooid wegens ontevredenheid over samenwerking of capaciteiten, dus het ego bleef wel intact. En Haas ziet ook wel in dat ze met Mazepin geen punten gaan scoren, ook niet als de auto het wel kan. Met K-mag zou dat toch moeten lukken, zij het niet zo consistent als je misschien zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ie maar voor 1 jaar terug F1 zou rijden (Magnussen), zou het imo een domme move zijn..

En hij kent het team ook gewoon door en door omdat ie er 4jaar was.

Maar ie heeft blijkbaar een multi-year deal met Haas. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Maxime S zei:

Ik vind het ook niet mooi... 

't Was een verwijzing naar Verstappen. Men vroeg hem gisteren in een interview 'have you seen the Mercedes' :lolz:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Lotuzzz zei:

't Was een verwijzing naar Verstappen. Men vroeg hem gisteren in een interview 'have you seen the Mercedes' :lolz:

 

 

Ah ok. Niet gezien.

Hoe dan ook... er ontbreekt precies iets! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid