Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 6/5/2024 om 21:44, Maxime S zei:

Ik kijk bijna nooit WRC en rij pertank zelf rally. 

Doe normaal en rij rally met een auto zoals een ander .

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 uren geleden, 0231 zei:

Doe normaal en rij rally met een auto zoals een ander .

Hij heeft permanent gerief nodig om duiven af te knallen.

Geplaatst:
2 uren geleden, gTa zei:

Hij heeft permanent gerief nodig om duiven af te knallen.

Die nog in het duivenkot zitten.

Geplaatst:

Kleine aanpassingen op Imola:

image.thumb.png.0585cb6e4c415aa84a382ca31d5e2412.png

Minder asfalt is altijd positief denk ik.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
2 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Minder asfalt is altijd positief denk ik.

Inderdaad :inlove:

Geplaatst:

dat is idd goed nieuws ja. Ik hoop met het nieuw pakket dat Ferrari mee neemt dat ze gaan kunnen mee strijden. Zoals ik al zei, ik ben benieuwd naar de Tifosie daar.

Morgen vliegen we naar Verona voor paar daagjes Gardameer en dan met de huurauto richting Bologna voor de F1.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
14 hours ago, gTa said:

Yawn.

Hier, wat entertainment

• Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Geplaatst:

Lando en Mclaren die op regelmaat Verstappen kunnen bijbenen (maar nog net niet inhalen)... dat geeft hoop voor de komende GP's, nee? 

Ik had wel meer van de Ferrari updates verwacht. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Blijkbaar zijn de Ferrari updates wat gehyped door de media. 

Ferrari komt er wel. Leclerc is sterk bezig vind ik. 
Met Mclaren erbij mooie wedstrijden in t verschiet 

Perez komt er ni meer aan te pas, dat is duidelijk. Ferrari of Mclaren kan constructeur titel pakken misschien 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 6/5/2024 om 14:47, Liquid Li0n zei:

goh idd. Hij heeft een dubbele nationaliteit maar dan zou er een Belgische vlag moeten staan. En je kan ook maar in 1 land geboren worden, dus enkel die vlag zou ik er dan opzetten.

In England ( en Schotland) heb je toch allemaal die clans en aparte delen met al hun leeuwen en dergelijke.  Hij zal dat gewoon stoer vinden om zo´n leeuwenschild te kleven. Een Belgische vlag is dan niet zo sexy. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vanuit het circuit gezien was het maar een saaie bedoeling. 

Vrijdag gaan zien, toch al wel wat volk maar redelijk makkelijk binnen geraakt. Eerst even langs de herdenking van Senna gegaan en ook die van Ratzenberger.

IMG_2874.thumb.JPEG.d369642e1e5c7ea3eeb8cbe6867e2120.JPEG

IMG_2878.thumb.JPEG.2d850df9a2f277c9745bd62036448a9a.JPEG

IMG_2880.thumb.JPEG.0d55f01058119b48551ed98bf8068207.JPEG

En dan gaan zoeken naar een goei plekje om de rave te kunnen zien.
Maar als snel hadden we door de General Admission niet veel inhoud in Imola. We dachten we kunnen op de heuvel aan Villeneuve gaan zien maar zelfs om op de heuvel te gaan zitten moest je bij betalen. 

Uiteindelijk binnen geraakt op een uitzicht van een hotel aan de laatste bocht en rechte stuk en daar ook wat foto's kunnen trekken. Men Australische Maat Ryan vond de Practice sessie duidelijk niet interessant :

IMG_2889.thumb.JPEG.9808462f20c507a1fb262932c291ba7c.JPEG

Geen goei foto materiaal jammer genoeg, moet nog eens door all foto's gaan. 

IMG_5741.thumb.JPEG.940ab94e9846d8071fa246c1e77c5f1a.JPEG

IMG_5720.thumb.JPEG.233431c96be4521408d7fa504038c65e.JPEG

IMG_5716.thumb.JPEG.dcfa9c2024f2250b1ca9558da548e478.JPEG

IMG_5619.thumb.JPEG.5a7d843eabb1ca088980de0ef6d61995.JPEG

Duidelijk de limieten aan het opzoeken in P2:

IMG_5697.thumb.JPEG.695fdda2938bf17d8c5e93d0f63f5602.JPEG

IMG_5389.thumb.JPEG.b81b3ce750c68a4a8fa2743a016d89ad.JPEG

IMG_5683.thumb.JPEG.35274f5cf8611675f990034ad7d6cff5.JPEG

Al snel hadden we wel door dat Ferrari geen potten ging breken en dat zag je ook wel aan de tifosie die er best kalm bij bleef. 
Buiten geraken ging vlot maar terug in Bologna geraken was een ramp vooral dankzij de Tol waar iedereen staat aan te schuiven..

Beslist om dan zaterdag gewoon in Bologna rond te wandelen en de Qualy vanuit een Irish Pub te zien met een biertje erbij. 

Zondag op tijd vertrokken in de hoop de F2 nog mee te pakken maar veel file en tegen dat we eindelijk parking hadden was het zo goed als 10u. Snel lopen dan maar dan zagen we de mega lange rij om binnne te geraken en wiste we dat niet veel van de F2 race gingen zien. Blijkbaar is er aan die kant maar 1 gate en dius zijn we 1,7 km om gelopen om langs daar direct binnen te kunnen. En zo hebben we toch nog de laatse 10 laps kunnen zien. 

Deze keer was het onmogelijk om op het plekje te geraken van vrijdag en ook aan Aqua Minerale zat het stamp vol. Nog getwijfeld om toch maar geen Grandstand ticket te gaan kopen (waren nog wel wat tickets over) maar uiteindelijk de race gezien aan Villeneuve. Achteraf gezien blij dat ik geen grandstand ticket had gekocht want best een saaie race. Op het einde nog spannend idd maar van de Tifosie sfeer was niets te bespeuren. 

Nadat de eerste 3 terug voorbij kwamen snel naar de auto gelopen en zonder enige file terug in Bologna geraakt, de hele massa dus voor geweest.

Zonde van de saaie race alweer maar toch leuk om eens aanwzeig te zijn op een legendarisch circuit als Imola. 

Ook geen foto's van zondag, Geen goeie plekken om foto's te nemen. 

Ervoor en erna nog was aan het Garda meer doorgebracht:

IMG_2782.thumb.JPEG.f988ada6235af04c8a4ac320bad1eeed.JPEG

NIet onze huurwagen maar we hadden toch ook een Italiaan:

IMG_0085(1).thumb.JPEG.7514e3f5e55187e9a32b95a5c27dc983.JPEG

De Iconische Foat Panda Hybride in het meest saaie jasje gestoken waar ik ooit el mee gerden heb en dan nog geen airco ook niet:

IMG_2796.thumb.JPEG.7a4d9e3f29a0bfb589b7a1f16379c6e5.JPEG

Deze stond mooi te pronken in Bologna: 

IMG_2926.thumb.JPEG.1fa69040ed011f39ba7a1879a06186f4.JPEG

IMG_5689.JPEG

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

Zowel Gaetan Vigneron als de sprekers in 'The Race F1 Podcast' hadden het over de zeer penibele omstandigheden om op en van het circuit te geraken. Blijkbaar F1 volledig onwaardig. Eenmaal binnen in het circuit blijkbaar ook zeer ondermaatse bewegwijzering enzo. 

Italië :inlove: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 uren geleden, Maxime S zei:

Zowel Gaetan Vigneron als de sprekers in 'The Race F1 Podcast' hadden het over de zeer penibele omstandigheden om op en van het circuit te geraken. Blijkbaar F1 volledig onwaardig. Eenmaal binnen in het circuit blijkbaar ook zeer ondermaatse bewegwijzering enzo. 

Italië :inlove: 

Ja idd op zijn Italiaans. Moet wel zeggen dat de prijzen van eten en drank nog aanvaardbaar waren. 

Ook de grandstands zijn bijna allemaal zonder afdekking wat in een land als Italië toch wel kan tegenvallen als je daar op een tribune moet zitten de hele dag in de volle zon. 
Zeker ook omdat zonne creme niet binnen mocht van de security. 

Op beveiliging hadden ze wel niet bespaart, was onmogelijk om ergens stiekem binnen te geraken. In Budapest konden we gewoon de tribune aan rechte stuk binnen wandelen. 

• Whut?! 1
Geplaatst:
1 hour ago, Bjorno said:

Zeker ook omdat zonne creme niet binnen mocht van de security. 

Wat? :lolz:

• Grappig 1
Geplaatst:

MSC, Alonso, Button, Raikkonen, pitspoezen, V10's, dat geluid op 12.11 :inlove:, geen DRS of hybrid zever, Mild Seven Telefonica livery...... vroeger was alles beter

Geplaatst:

En die compactheid :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat is er aan de hand met Alonso? 

Geplaatst:
1 uur terug, Maxime S zei:

Wat is er aan de hand met Alonso? 

Flauw idd

Die vleugels zijn echt zo raar :s

gettyimages-2154478828-612x612-1.jpg.web

Geplaatst:
Op 23/5/2024 om 09:54, PJH zei:

MSC, Alonso, Button, Raikkonen, pitspoezen, V10's, dat geluid op 12.11 :inlove:, geen DRS of hybrid zever, Mild Seven Telefonica livery...... vroeger was alles beter

Aftellende lapcounter!

Geplaatst:
2 hours ago, PJH said:

Flauw idd

Die vleugels zijn echt zo raar :s

gettyimages-2154478828-612x612-1.jpg.web

Wat heeft dat ermee te maken.

Geplaatst:
4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wat heeft dat ermee te maken.

Niks. Ik dacht dat iedereen wel ging zien dat dat een F2 is en dat dat er dus los van stond, maar blijkbaar was ik fout.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid