Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat hij altijd in elk team fils à papa was, maar is wel kampioen in F4 en F3 geworden blijkbaar.
Wist ik niet 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Polygoon said:

Ik dacht dat hij altijd in elk team fils à papa was, maar is wel kampioen in F4 en F3 geworden blijkbaar.
Wist ik niet 🙂 

De Vries heeft een nog beter palmares, maar daar hadden ze niet zoveel geduld mee in F1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

De Vries heeft een nog beter palmares, maar daar hadden ze niet zoveel geduld mee in F1.

Die had de malchance dat zijn wagen slecht was.
Stroll rijdt af en toe nog wat WK-punten.

Ben benieuwd hoe lang ze nog geduld gaan hebben met RIC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik dacht dat hij altijd in elk team fils à papa was, maar is wel kampioen in F4 en F3 geworden blijkbaar.
Wist ik niet 🙂 

Daar wordt wel gefoefeld met de auto's, geruchten gaan al jaren rond.

Er zijn genoeg mensen die F2 gewonnen hebben en in F1 nergens stonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik dacht dat hij altijd in elk team fils à papa was, maar is wel kampioen in F4 en F3 geworden blijkbaar.
Wist ik niet 🙂 

Volgens mij is er wel een jaar geweest waar zijn teamgenoot hem moest voorlaten om kampioen te kunnen worden. (orders van papa Stroll)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, dragonfly said:

Daar wordt wel gefoefeld met de auto's, geruchten gaan al jaren rond.

Er zijn genoeg mensen die F2 gewonnen hebben en in F1 nergens stonden.

Dezelfde geruchten rond Mick Schumacher.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dezelfde geruchten rond Mick Schumacher.

Klopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Polygoon zei:

Die had de malchance dat zijn wagen slecht was.
Stroll rijdt af en toe nog wat WK-punten.

Ben benieuwd hoe lang ze nog geduld gaan hebben met RIC.

 

En als driver ook commercieel niet interessant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ir_fuel zei:

De Vries heeft een nog beter palmares, maar daar hadden ze niet zoveel geduld mee in F1.

Harder process dan de reuzengommers tedju

Link naar reactie
Delen op andere sites

Newey is ook al 65 jaar natuurlijk... Die zijn poulains zijn belangrijker om in het oog te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft bij Aston de link naar de Valkyrie… maar betekent dat iets? Hij blijft op die manier ook in UK. 
voor Ferrari moet je verhuizen (tenzij je John Barnard heette) 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, TCT zei:

Newey is ook al 65 jaar natuurlijk... Die zijn poulains zijn belangrijker om in het oog te houden.

Die zegt toch ook al 20 jaar dat hij er eigenlijk mee wil stoppen. Maar kerel is onmisbaar in de F1...die kan evenveel vragen als Hamilton denk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/4/2024 om 13:13, Bjorno zei:

Die zegt toch ook al 20 jaar dat hij er eigenlijk mee wil stoppen. Maar kerel is onmisbaar in de F1...die kan evenveel vragen als Hamilton denk. 

Komt uit de Indycar he. Heeft destijds bij Bobby Rahal veel geleerd van aerodynamica. Vriendschap is altijd gebleven. 
 

Dan in 1988 bij March terechtgekomen in de F1. Zijn eerste ontwerp (enfin tweede eigenlijk) in 1990 was zeer doeltreffend op biljartvlakke pistes. Paul Ricard en ook Silverstone. Een jaar later zat hij al bij Williams 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, dragonfly zei:

 


Dat het redelijk opgeblazen en in scene gezet was, wisten we natuurlijk allemaal.

Maar ik wist niet dat ze effectief boordradio's van andere races gaan gebruiken bij bepaalde beelden omdat het toevallig 'goed past'. 

Had dit jaar al moeite om het seizoen volledig uit te kijken, met dit in gedachten wordt het volgende seizoen nog moeilijker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik kijk het ook als entertainement hoor... Een documentaire is het niet echt.

Is ook niet allemaal zever ook en geeft ook wel eens een mooi beeld achter de schermen. Ik moet eerlijk zijn dat de serie ervoor gezorgd heeft dat ik weer wat interesse heb in de F1 zelf...

Nu wel grappig dat ze Hamilton in een beter daglicht zouden zetten met Drive to Survive... De serie heeft hem nog meer in mijn achting doen dalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid