Mich 2.891 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 Had Sainz geen appendix gehad begin vh jaar het verschil zou veel kleiner zijn Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 1 uur geleden, Mich zei: Had Sainz geen appendix gehad begin vh jaar het verschil zou veel kleiner zijn Baku niet vergeten. Toch een ferme blunder. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 Ik lees online geruchten dat Zandvoort niet meer op de 2026 kalender staat? Quote
SB-01 4.349 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 https://sporza.be/nl/2024/12/04/einde-verhaal-gp-in-zandvoort-verdwijnt-na-2026-van-de-formule~1733296455799/ Quote
abtler 4.511 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 Mogelijk ook wel wat te maken met de constante geruchtenstroom dat Max niet nog jarenlang F1 blijft doen en de oranje supporters dan geen F1 meer bezoeken Om door te gaan zouden ze ongetwijfeld flink geld moeten investeren in oa de lokale infrastructuur. Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 https://sporza.be/nl/2024/12/01/max-verstappen-haalt-zwaar-uit-naar-george-russell-nooit-iemand-gezien-die-me-zo-wou-naaien~1733089955183/ Quote "Ik ben ook al vaak samen met andere rijders bij de stewards moeten komen en ik heb nog nooit in mijn carrière iemand gezien die iemand anders zo wou naaien. Ik vond het belachelijk hoe hij mij een straf wou aansmeren." Datzelfde weekend in de race, Verstappen: "Check eens of Norris wel gelost heeft bij de gele vlag op het rechte stuk" "Nee? Moet je melden dan!" Ze zijn allemaal hetzelfde, die piloten. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 1 uur terug, abtler zei: Mogelijk ook wel wat te maken met de constante geruchtenstroom dat Max niet nog jarenlang F1 blijft doen en de oranje supporters dan geen F1 meer bezoeken Om door te gaan zouden ze ongetwijfeld flink geld moeten investeren in oa de lokale infrastructuur. Dit sowieso, Hollanders komen voor Max. Event is verlieslatend. Ruzie met de groene rakkers. Quote
Challazer 4.458 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 En geen regering die de put dicht. 2 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 1 uur geleden, Challazer zei: En geen regering die de put dicht. Voor één keer een goede zaak en de regio profiteert mee. Valt nog mee wanneer je ziet wat de maatschappij moet betalen om de hooligans en wielerterroristen te entertainen 1 Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 4 hours ago, dragonfly said: Event is verlieslatend. Hoe kan dat spel verlieslatend zijn? Dan klopt er toch iets niet. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 2 minuten geleden, ir_fuel zei: Hoe kan dat spel verlieslatend zijn? Dan klopt er toch iets niet. Teveel entrance fee moeten betalen om het uberhaupt te mogen organiseren? Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 7 minutes ago, Stancke said: Teveel entrance fee moeten betalen om het uberhaupt te mogen organiseren? Ja ik kan ook wel wat dingen verzinnen he Maar er zal daar toch wel iemand eens gerekend hebben hoop ik? En t is nu niet dat er nog zoveel tickets te koop zijn de dag van de race. Quote
Super95 413 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 Vraag is natuurlijk wie met dat ticketgeld gaat lopen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 2 uren geleden, ir_fuel zei: Ja ik kan ook wel wat dingen verzinnen he Maar er zal daar toch wel iemand eens gerekend hebben hoop ik? En t is nu niet dat er nog zoveel tickets te koop zijn de dag van de race. Begin maar Quote De organisatoren van de Grand Prix van Nederland betalen per jaar zo'n 32 miljoen dollar aan de F1-organisatoren om de race te mogen organiseren. Quote
Subaru555 3.609 Geplaatst: 6 december 2024 Geplaatst: 6 december 2024 13 uren geleden, dragonfly zei: Begin maar Zit je toch al gauw aan 100 euro/bezoeker (opgeteld zo'n 300k bezoekers over de dagen?) dat je mag gaan zoeken... Volgens dit artikel, draaiden ze dan weeer 132M omzet. Dan heb je nog 100M over voor die ganse organisatie. Dat is een groot bedrag, maar voor zo'n organisatie toch wel krap (veiligheid, verzekeringen, afschrijvingen/deelname update circuit, algemene marketing, etc...) https://f1journaal.be/ruzie-over-35-000-tickets-kan-organisatoren-dutch-gp-miljoenen-euros-kosten/ Quote
Roger 310 Geplaatst: 6 december 2024 Geplaatst: 6 december 2024 22 uren geleden, ir_fuel zei: https://sporza.be/nl/2024/12/01/max-verstappen-haalt-zwaar-uit-naar-george-russell-nooit-iemand-gezien-die-me-zo-wou-naaien~1733089955183/ Datzelfde weekend in de race, Verstappen: "Check eens of Norris wel gelost heeft bij de gele vlag op het rechte stuk" "Nee? Moet je melden dan!" Ze zijn allemaal hetzelfde, die piloten. Er is wel degelijk een verschil, maar dat weet je zelf ook wel. 1 Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 7 december 2024 Geplaatst: 7 december 2024 1 van de leukste Qualy's die ik gezien heb dit jaar denk ik. Bottas die Q3 haalt, zeer blij voor hem dat hij toch nog eens iets kan laten zien. Hulkenberg die P4 staat, petje af toch weer voor die kerel....toch altijd iemand geweest die nooit een kans heeft gekregen in een goede wagen, maar het toch wel verdient. Mclaren maakt het hier wel duidelijk dat ze de constructeurs titel verdien, zal moeilijk worden voor Ferrari en Leclerc. Zonde van Hamilton wel, kon er niets aan doen deze keer. Benieuwd naar morgen. Trouwens ook de Senna serie op Netflix gezien, toch wel knap gedaan. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 7 december 2024 Geplaatst: 7 december 2024 22 minuten geleden, Bjorno zei: 1 van de leukste Qualy's die ik gezien heb dit jaar denk ik. Bottas die Q3 haalt, zeer blij voor hem dat hij toch nog eens iets kan laten zien. Hulkenberg die P4 staat, petje af toch weer voor die kerel....toch altijd iemand geweest die nooit een kans heeft gekregen in een goede wagen, maar het toch wel verdient. Mclaren maakt het hier wel duidelijk dat ze de constructeurs titel verdien, zal moeilijk worden voor Ferrari en Leclerc. Zonde van Hamilton wel, kon er niets aan doen deze keer. Benieuwd naar morgen. Trouwens ook de Senna serie op Netflix gezien, toch wel knap gedaan. Hulkenberg heeft 3 plekken straf gekregen omdat hij bij het uitrijden van de pits ingehaald heeft. Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 7 december 2024 Geplaatst: 7 december 2024 21 minuten geleden, Monterey Jack zei: Hulkenberg heeft 3 plekken straf gekregen omdat hij bij het uitrijden van de pits ingehaald heeft. Ah zonde maar neemt niet weg dat hij P4 gereden heeft. Quote
Roger 310 Geplaatst: 8 december 2024 Geplaatst: 8 december 2024 Dat van Hamilton is echt brute pech, alsof het universum ook iets heeft van “de kelk tot de bodem ledigen”. Stel je maar voor dat zoiets in een titelstrijd gebeurt. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 december 2024 Geplaatst: 8 december 2024 12 uren geleden, Bjorno zei: Trouwens ook de Senna serie op Netflix gezien, toch wel knap gedaan. Ik vond het persoonlijk maar niets. Slecht acteerwerk en de beelden van de "races" was ook maar niets. Geef mij dan maar een docu over zijn leven ipv dit afkooksel. Quote
Roger 310 Geplaatst: 8 december 2024 Geplaatst: 8 december 2024 Ook de eerste keer dit seizoen dat ze incidenten in de eerste bocht van de race bestraffen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.