Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
14 minuten geleden, Salokin zei:

Ze hadden beter met één auto gegokt i.p.v. met twee.

Er blijft toch wel vaker iets mislopen in die communicatie daar...

Viel me toch wel op dat beide rijders zich wat stoorden aan de hoeveelheid informatie.
Heel droge reactie ook van LEC omtrent het water 😛

Geplaatst:

Wel de perfecte basis voor wat grappen:

IMG_0229.thumb.jpeg.3357aef6fb7598104fe077fdd31e1dd4.jpeg

IMG_0231.thumb.jpeg.e258cee10cf6488ccab765202a43f2cf.jpeg

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:
20 uren geleden, Redfive zei:

Had ook wel wat geluk mee; safety car en Piastri die er af gaat...

Van dergelijke commentaar word ik zo moe. Dat Piastri er af gaat heeft niets met geluk te maken, en de safety car heeft Max niet meer voordeel gegeven dan iemand anders (behalve de leider(s) dan, zoals altijd bij safety car).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Na het verdwijnen van Piastri, kon superMax wel op 2 rijden ineens, noem het dan een meevaller om geluk niet te gebruiken. En een safetycar gooit alle opgebouwde  voorsprong in de prullenbak. Zonder had ie nooit kunnen proberen om Norris voorbij te gaan. Dus niet meer voordeel dan een ander? Maar wel de kans om direct terug aan te sluiten vlak achter Norris. 
Duidelijk een Max fan.. 
En de wereldtitel in 2021, als daar geen geluk mee gemoeid was...

• Grappig 2
Geplaatst:
Op 16/3/2025 om 08:58, Bjorno zei:

Leuke race!

Norris is heeft veel geleerd vorig jaar en zelfs op Verstappen teritory (kwa weer) kon hij de druk mooi. Dik verdient. 
Zonde van Piastri maar wat een moeve op Hamilton in de laatste ronde!

Zware dag voor vele Rookies. Hadjar in de opwarm ronde, Doohan na 2 bochten, Lawson en Bortoletto, Alonso....ah nee da is geen rookie. 
Nu bij Bortoletto viel mij wel op dat het linkse wiel al brak voor hij de muur raakte dus mogelijks gespind door faillure? 
Ankel Antonelli heeft wat laten zien. 

En dan Williams, 4de plek voor Albon, heeft zeer goed gereden. Zonda van Sainz wel. Stake Sauber ook al punten en Strol en Aston Martin ook al punten. 
Ook knap trouwens dat Stroll de wagen op het zwarte gedeelte heeft gehouden.

Mclaren duidelijk wel het snelste. Hopelijk kan de rest wat beter volgen in de volgende race's.

Antonelli trouwens ook gespind, gewoon veel geluk gehad dat hij verder kon en de rest in het decor hing.

Verder wel zeer knap gereden uiteraard, tempo zat er goed in!

Geplaatst:

"Antonelli trouwens ook gespind, gewoon veel geluk gehad dat hij verder kon en de rest in het decor hing."

Heeft volgens Roger niks met geluk te maken... daar word ik dan weer moe van..

Geplaatst:
7 uren geleden, Maxime S zei:

Beste openingsrace ooit...?!? 🤩😍

Waauw, hoe hard heb ik genoten zeg! 😮 
Ik heb het al gezegd: regen bij elke GP aub!! 

Heerlijk hoe de rookies zich lieten verrassen.
Jammer hoe ook een Sainz en Alonso (!) zich lieten verrassen. Ik hoorde / las dat er bij Sainz mogelijks een defect was? Klopt dat?
Jammer voor Tsunoda, verdiende echt beter! 
Dom van Ferrari. Gegokt en veel verloren.
Heerlijke move van Piastri op het einde op HAM. Miljaar, voor mij dé move van de race. Al was de beweging van LEC op HAM ook niet verkeerd.

We zijn weer vertrokken 😍

Knap ook hoe Sainz mee op de pitwall is gesprongen en geholpen heeft met de strategie van Albon. Die zei in een interview achteraf dat hij er enorm dankbaar voor was en het verschil had gemaakt. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
7 uren geleden, Redfive zei:

Na het verdwijnen van Piastri, kon superMax wel op 2 rijden ineens, noem het dan een meevaller om geluk niet te gebruiken. En een safetycar gooit alle opgebouwde  voorsprong in de prullenbak. Zonder had ie nooit kunnen proberen om Norris voorbij te gaan. Dus niet meer voordeel dan een ander? Maar wel de kans om direct terug aan te sluiten vlak achter Norris. 
Duidelijk een Max fan.. 

Als ze zelfs in Engeland al lovende reviews voor Max gaan schrijven, dan zal er wel wat waarheid in zitten 🙂

https://www.the-race.com/formula-1/lando-norris-still-needs-car-advantage-to-beat-verstappen/

Geplaatst:

Ik ben geen Verstappen fan, maar ik moet wel toegeven dat ik hem nu kan smaken. Ook eind vorig jaar. Haalt alles uit de auto, en misschien zelfs meer. Zijn houding in de interviews nu is ook hilarisch. Ik ben echt benieuwd wat hij dit jaar met die auto gaat doen, en volgens mij gaat hij het McLaren moeilijk maken. Piastri en Norris gaan punten afpakken van elkaar, maar Verstappen gaat er altijd bij zijn.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst: (aangepast)

Ik denk dat we terug een spannend seizoen gaan krijgen, jammer dat volgend jaar de wagens weer gaan veranderen.

aangepast door BelgianRally
Geplaatst:
8 uren geleden, Redfive zei:

Duidelijk een Max fan.. 

Vermoedelijk geen Max fan?

Geplaatst:

Antonelli is top!!! Waanzinnig goed debuut. De enige die wat kon inhalen in het begin. 
Lawson die draaide gewoon zijn rondjes. Was er een probleem bij hem?

Geplaatst:
20 uren geleden, Salokin zei:

Ze hadden beter met één auto gegokt i.p.v. met twee.

Dacht ik dan ook, waarom hebben ze met de 2 wagens gegokt. 

Nu denk ik wel dat de Red Bull op droog veel te traag is, zelfs voor Verstappen. 
Ik hoop dat er een probleem was bij Lawson, want kerel kan toch wel aan een stuurtje draaien normaal gezien...maar op een seconde van je team genoot zitten....ook al is het een Verstappen...dat gaat toch beter moeten. 

Geplaatst:
21 uren geleden, BelgianRally zei:

Vermoedelijk geen Max fan?

LH44

Geplaatst:
22 uren geleden, Redfive zei:

LH44

Het is te merken, stekeblind precies.
Vergeet niet dat Norris op't einde een fout had gemaakt waardoor Max terug in DRS range kwam..

Knappe race van Antonelli, benieuwd naar de komende races van hem!

Geplaatst:
1 uur terug, Fille zei:

Het is te merken, stekeblind precies.
Vergeet niet dat Norris op't einde een fout had gemaakt waardoor Max terug in DRS range kwam..

Heeft niks met blind te maken. Norris in de fout had ik ook gezien. Dus geluk voor Verstappen. 

Geplaatst:
2 uren geleden, Redfive zei:

Heeft niks met blind te maken. Norris in de fout had ik ook gezien. Dus geluk voor Verstappen. 

Of gebrek aan kwaliteit van Norris en Piastri.

Geplaatst:
9 uren geleden, msxx zei:

Of gebrek aan kwaliteit van Norris en Piastri.

Goed punt. Even concentratieverlies en hoppa, de baan af. Zelfs Alonso had er van, hoewel hij volgens hem net hetzelfde traject reed als alle vorige ronden. 

Denk er trouwens aan dat superMax ook in de fout ging bij het remmen... ook gebrek aan kwaliteit waarschijnlijk.. 😉

Geplaatst:
39 minuten geleden, Redfive zei:

Goed punt. Even concentratieverlies en hoppa, de baan af. Zelfs Alonso had er van, hoewel hij volgens hem net hetzelfde traject reed als alle vorige ronden. 

Denk er trouwens aan dat superMax ook in de fout ging bij het remmen... ook gebrek aan kwaliteit waarschijnlijk.. 😉

klopt, eind van het seizoen de fouten tellen zal inzicht geven 🙂

Geplaatst:

RIP Eddie Jordan 🥹

• Verdrietig 3
Geplaatst:
3 uren geleden, Redfive zei:

Had blijkbaar te maken met Gasly die net voor hem wat wijd was gegaan en grind op de curbs had gebracht... 

Geplaatst:

Remembering Eddie Jordan: Legendary F1 Team Owner And All-Round Entertainer

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ook zo een speciale stem die we niet meer gaan horen....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid