Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 6/4/2025 om 11:47, Bjorno zei:

Jammer geen regen, geen inhaal acties....saai zeer saai. Wel mooi voor dat Max hier nog een overwinning geeft aan Honda. En voila ineens de naam ook gezegd 😂.

Geen topper voor de andere Red Bull. 

image.png.59b7b1cc0bafb1e71e83a9035284fa56.png

😄 

• Grappig 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, gTa zei:

Leuke race, vond ik!

Vond ik ook! Paar mooie gevechten. Bearman mooi gereden. 

Geplaatst:

Hele leuke race inderdaad! 

Geplaatst:

:')

Volgende week sowieso kijken naar de vrouwenkoers

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 4
Geplaatst:

Dat was weer close tussen Piastri en Verstappen. 

Geplaatst:
3 minuten geleden, Bjorno zei:

Dat was weer close tussen Piastri en Verstappen. 

En Norris die weer steken laat vallen op een belangrijk moment.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Monterey Jack zei:

En Norris die weer steken laat vallen op een belangrijk moment.

Ja Piastri gaat snel nummer 1 worden zo. Hij heeft al wel gezegd dat hij zich niet 100 goed voelt in de Mclaren van dit jaar.

Geplaatst:

Verdiend gewonnen van Piastri! Mooie race ook van Leclerc. 

En weer een "I can't stand losing" antwoord van Verstappen tijdens de interviews.

• Grappig 1
Geplaatst:

I can’t stand Dutch twats either.

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik vraag me af waarom Verstappen maar 5 seconden kreeg. ‘Leaving the track and gaining an advantage’ is normaal 10 seconden, zoals Lawson ze kreeg. 

Wel goed dat ze het direct beslisten, dat is al vooruitgang. 

Geplaatst:
7 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Ik vraag me af waarom Verstappen maar 5 seconden kreeg. ‘Leaving the track and gaining an advantage’ is normaal 10 seconden, zoals Lawson ze kreeg. 

Wel goed dat ze het direct beslisten, dat is al vooruitgang. 

Zoals al gezegd in op F1TV, in de 1ste ronde zijn ze meestal iets meer vergevend dan op andere momenten in de race.

Geplaatst:
11 uren geleden, Bjorno zei:

Verdiend gewonnen van Piastri! Mooie race ook van Leclerc. 

En weer een "I can't stand losing" antwoord van Verstappen tijdens de interviews.

Hij zal zich diezelfde bocht nog herinneren wanneer een zekere LH daar geen penalty voor kreeg.

Geplaatst:
2 uren geleden, Roger zei:

Hij zal zich diezelfde bocht nog herinneren wanneer een zekere LH daar geen penalty voor kreeg.

Ach kom hij daagt de regels constant uit en heeft er al veel voordeel uitgehaald. En dit was overduidelijk dat hij weer de rem loste om zo als eerste de bocht te willen nemen. 

Totaal zijn fout dus hij moet niet janken vind ik. Goed geprobeerd maar verloren, deal with it!

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Geplaatst:
2 uren geleden, Bjorno zei:

Ach kom hij daagt de regels constant uit en heeft er al veel voordeel uitgehaald. En dit was overduidelijk dat hij weer de rem loste om zo als eerste de bocht te willen nemen. 

Totaal zijn fout dus hij moet niet janken vind ik. Goed geprobeerd maar verloren, deal with it!

Oppassen met dergelijke statements, he man. Het is hier dikwijls meer Autominded.nl ipv Autominded.be 

• Grappig 1
Geplaatst:
42 minuten geleden, The Swede zei:

Oppassen met dergelijke statements, he man. Het is hier dikwijls meer Autominded.nl ipv Autominded.be 

Zal wel meevallen. Ik vond de straf noet onlogisch.

Geplaatst:
4 uren geleden, The Swede zei:

Dit is zowat het belachelijkste dat je al uitgekraamd hebt, het zit hier verdorie vol mensen die Max niet kunnen uitstaan 😂😂

• Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Roger zei:

Dit is zowat het belachelijkste dat je al uitgekraamd hebt, het zit hier verdorie vol mensen die Max niet kunnen uitstaan 😂😂

Tja de enigste dat Max kunnen uitstaan zijn Hollanders...ni? 

Geplaatst:
8 minuten geleden, Bjorno zei:

Tja de enigste dat Max kunnen uitstaan zijn Hollanders...ni? 

Japan en de VS zijn gek op hem.

Geplaatst:

't Was Max zijn enige kans gisteren.

F1 (sport in 't algemeen) draait echt niet rond nationaliteit of sympathie, alle kenners appreciëren hem, de rest zijn zelf de bleiters.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
6 minuten geleden, Lotuzzz zei:

't Was Max zijn enige kans gisteren.

F1 (sport in 't algemeen) draait echt niet rond nationaliteit of sympathie, alle kenners appreciëren hem, de rest zijn zelf de bleiters.

Uhm hoeveel oranje was er plots overal te zien wanneer Max F1 reed? 

Ik heb er genoeg respect voor maar hij moet gewoon niet zo belachelijk doen. 

Geplaatst:
30 minuten geleden, Bjorno zei:

En uw punt is? Is het dan zo abnormaal dat een klein land als Nederland (sowieso sportgek) los gaat als ze een rastalent in de F1 hebben? En wil dat dan automatisch zeggen dat hij enkel fans heeft in Nederland? Ge leest hier toch speciale dingen ..

Geplaatst:
6 minuten geleden, Roger zei:

En uw punt is? Is het dan zo abnormaal dat een klein land als Nederland (sowieso sportgek) los gaat als ze een rastalent in de F1 hebben? En wil dat dan automatisch zeggen dat hij enkel fans heeft in Nederland? Ge leest hier toch speciale dingen ..

In België zou dat idd niet werken. Het was een antwoord op Lotuzz dat nationaliteit wel zeker in dit geval invloed heeft op de sympathie. 
Mijn vorige opmerking was maar om te lachen ma bon zal het niet meer doen....

Tuurlijk zijn er mensen die voor Max supporteren dat niet van Nederland komen. Persoonlijk heb ik al jaren geen favoriet, ik geniet gewoon van de sport en zie graag top piloten die met respect kei hard tegen elkaar racen....en sorry maar daar is Max niet bij en daarom respect voor die kerel maar zeker geen fan. 

52 minuten geleden, msxx zei:

Japan en de VS zijn gek op hem.

2 jaar geleden heb ik de F1 daar gaan zien maan iet veel gemerkt van oranje petjes. 

Geplaatst:
18 uren geleden, The Swede zei:

13 uren geleden, Roger zei:

11 uren geleden, Bjorno zei:

Ik heb er genoeg respect voor maar hij moet gewoon niet zo belachelijk doen. 

Wauw... erkenning van talent dat stopt aan één of andere landsgrens. Heerlijk die paardenbrillen! :inlove: :lolz:

Nogmaals het bewijs dat de grootste (sport)talenten altijd de meeste kritiek vangen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid