Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg het op m'n heupen van die kerel op LaDeux, hou toch gewoon je mond, 't was net zo mooi zonder enig commentaar.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Sporting telenet hé...

Geplaatst:

Ik krijg het op m'n heupen van die kerel op LaDeux, hou toch gewoon je mond, 't was net zo mooi zonder enig commentaar.

Ik heb Q3 op SkySports online bekeken in crappy kwaliteit want kon het ook niet meer aanhoren :(

Geplaatst:

Ik kijk altijd op Sky Sport F1.
Gewoon de sound op men pc aanzetten voor Sk Sport F1, en op TV de beelden van LaDeux in HD (sound gemute) :)

Geplaatst:

Ik kijk altijd op Sky Sport F1.

Gewoon de sound op men pc aanzetten voor Sk Sport F1, en op TV de beelden van LaDeux in HD (sound gemute) :)

Maar daar zit toch een ferme delay op?

Ik zou met plezier willen betalen voor Sky maar dat kan dus niet vanuit Belgie :(

Geplaatst:

Serieuze crash van Verstappen :shock: Die gaat slecht slapen denk ik. Ziet er wel oke uit op het eerste zicht. Was nochtans bezig aan een super race tot zijn pit-stop fout liep.

Geplaatst:

WTF doen ze nu bij Mercedes  :fp:  :down:

Geplaatst:

What da fuck gast... Moest ik Hamilton zijn, ik gooide straks mijn stuur bij het uitstappen naar mijn ingenieur...

Geplaatst:

Schandalig, echt schandalig vind ik het  :angry:  :!:

Geplaatst:

Lewis is ra-zend, dayum... Nuja, groot gelijk!

Geplaatst:

What da fuck gast... Moest ik Hamilton zijn, ik gooide straks mijn stuur bij het uitstappen naar mijn ingenieur...

Fout van de strategist, Hamilton had iets 26sec voorsprong bij de SC, maar door uit te blijven heeft hij blijkbaar de SC tegengekomen en 6seconden verloren, waardoor Rosberg en Vettel konden voorbijgaan.

Geplaatst:

Schandalig, echt schandalig vind ik het  :angry:  :!:

Goh ja, this een blunder zoals een ander eh. :D

Geplaatst:

Kut voor Hamilton na een foutloze race.

Geplaatst:

Lewis is ra-zend, dayum... Nuja, groot gelijk!

Je zou voor minder als je zo 'De Gp van het jaar' verliest. Volgens mij moest Rosberg winnen om een of andere idiote reden.

Goh ja, this een blunder zoals een ander eh. :D

Kom, zelfs een peuter van 2 jaar merkt dat er daar iets niet klopt.
Geplaatst:

Geloof je dat nu echt...

Nee :D Het is gewoon een idiote fout. Wel 3 op een rij nu voor Rosberg. Staat mooi in de geschiedenisboeken. Dat gun ik hem wel.
Geplaatst:

Ha-ha-milton enkel de feed kunnen volgen niet live kunnen zien

Geplaatst:

Verdomme, in slaap gevallen. Het beste weer gemist blijkbaar [emoji14]

Geplaatst:

wat een godverdomse onverdiende win is me dat

Hoe kan je daar nu content mee zijn? Nul verdienste.

Geplaatst:

De GP opgesomd in 1 foto:

052415_motor_merz.vadapt.955.high.0.jpg

Scumbag smile van Nico :lol:

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid