TCT 6.313 Geplaatst: 8 juni 2015 Auteur Geplaatst: 8 juni 2015 Meer verschil in stints... keuze tussen kwali snelheid vs racestrategie. Wat mij betreft graag! Maar ik analyseer een race graag. Voor de 'normale/gemiddelde' kijkers gaat het enkel verwarring opleveren. bwah, der zal maar zoveel ingetankt als de banden aankunnen hé... Nuja, kan je natuurlijk wel gaan voor supersofts en korte stintjes en 4 keer pitten tegenover 2 keer pitten met een hardere compound... Maar of dat in the end zoveel gaat bijbrengen, dunno... Plus dat er wel elke jaar een mechanieker brandwonden aan overhoudt... Naaah, moet niet, mogen mag altijd... Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Crossover tussen strategien wordt kleiner met hertanken, nu is minder pitstops zo goed als altijd in het voordeel. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Goed geslapen gisteren tijdens de race. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Ze zouden beter eens stoppen met ieder jaar de regeltjes aan te passen en in de plaats er voor zorgen dat de teams met technische achterstand kunnen bijbenen. Alleen wanneer meerdere rijders presteren op quasi hetzelfde niveau krijg je een spannende race. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Ze zouden beter eens stoppen met ieder jaar de regeltjes aan te passen en in de plaats er voor zorgen dat de teams met technische achterstand kunnen bijbenen. Alleen wanneer meerdere rijders presteren op quasi hetzelfde niveau krijg je een spannende race. Je mist de essentie. Bij gelijke reglementen blijkt er altijd één team te zijn welke gaat domineren. Zoals Redbull een aantal jaren, Ferrari een aantal jaren. Een reglementswijziging zet dat juist op zijn kop, waardoor Mercedes nu domineert. Dus het is net andersom dan je stelt Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Maar dit seizoen trekt op de hond zijn kloten, geen/weinig boeiende races en haast geen intriges. Zelfs races die bekend staan om toch spannend te zien in totaal onspanned seizoen zijn nu slaapverwekkend. Maar ik hoop op beterschap. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Maar dit seizoen trekt op de hond zijn kloten, geen/weinig boeiende races en haast geen intriges. Zelfs races die bekend staan om toch spannend te zien in totaal onspanned seizoen zijn nu slaapverwekkend. Maar ik hoop op beterschap. Het enige goede nieuws is dat de dominantie van de Mercedes motor voorbij is Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Dat is ook mijn hoop. Maar Ferrari lijkt vooralsnog niet contstant in staat Mercedes bij te benen. We zullen wel zien. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Och, bij Mercedes maken ze het op de Pit-wall wel weer spannend. Als Hamilton weer 25+ punten dreigt voor te staan roepen ze hem nog wel eens binnen voor een pitstop 1 Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Je mist de essentie. Bij gelijke reglementen blijkt er altijd één team te zijn welke gaat domineren. Zoals Redbull een aantal jaren, Ferrari een aantal jaren. Een reglementswijziging zet dat juist op zijn kop, waardoor Mercedes nu domineert. Dus het is net andersom dan je stelt Maar er zal altijd wel 1 team domineren gedurende het seizoen en dat is na een aantal races onmiddellijk duidelijk, even 'saai' als je het mij vraagt. Geef iedereen dezelfde kar en pas dan zal je ze zien racen en vechten. Nu goed dit seizoen valt redelijk mee, het middenveld is goed door elkaar geschud en Mercedes kan domineren met LH Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 10 juni 2015 Auteur Geplaatst: 10 juni 2015 Hoe ziet een schema van een F1 piloot er eigenlijk uit; qua training en andere voorbereiding met het team tussen de wedstrijden door? Als ik zie wat Hamilton, Button, ... allemaal doen tussen wedstrijden in verbaas ik me er soms echt over dat het allemaal kan en mag. http://www.eurosport.co.uk/formula-1/lewis-hamilton-talks-going-wild-in-rock-and-roll-lifestyle_sto4776076/story.shtml Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 18 juni 2015 Geplaatst: 18 juni 2015 "Doe nou maar normaal hé, want ik sla je" Best een knappe kar ook die Renault R.S.01 Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Grappig dat Alonso, Button en Raikonen dan al meerijden. Op het einde staat da nog papa verstappen Nu is het de kleine die strijdt tegen de drie Die sound is toch iets. Wat een verschil met die stofzuigers van tegenwoordig. De Ferrari sound Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Sound was toen al kut, zingende/loeiende V10. Wij willen brullende V12's Quote
Maxime S 2.850 Geplaatst: 20 juni 2015 Geplaatst: 20 juni 2015 Sound was toen al kut, zingende/loeiende V10. Wij willen brullende V12's ? Die V10's klonken toch heerlijk!? Quote
Lotuzzz 17.075 Geplaatst: 20 juni 2015 Geplaatst: 20 juni 2015 ? Die V10's klonken toch heerlijk!? Toen Ferrari als laatste overschakelde naar V10 vond iedereen dat wel jammer indertijd. Quote
Lotuzzz 17.075 Geplaatst: 20 juni 2015 Geplaatst: 20 juni 2015 ? Die V10's klonken toch heerlijk!? Toen Ferrari als laatste overschakelde naar V10 vond iedereen dat wel jammer indertijd. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 20 juni 2015 Auteur Geplaatst: 20 juni 2015 Ok, rare quali... Lewis rembalansprobleem en Nico die daardoor vliegt en over zijn limiet gaat... Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Wauw, een Ferrari die efkes een McLaren op een vanrail parkeert Wat een vreemde crash Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Wauw, een Ferrari die efkes een McLaren op een vanrail parkeert Wat een vreemde crash Alonso in de fout, zien we niet vaak.. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Alonso in de fout, zien we niet vaak.. Ik heb het nog niet gezien, enkel uit Raikonen zijn standpunt. Op Sky zijn ze er nog niet uit hoe het veroorzaakt is. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Ik heb het nog niet gezien, enkel uit Raikonen zijn standpunt. Op Sky zijn ze er nog niet uit hoe het veroorzaakt is. Als Alonso zich direct komt verontschuldigen weet je toch genoeg Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Als Alonso zich direct komt verontschuldigen weet je toch genoeg Zo kan je het ook bekijken, ik ga liever op de beelden af Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Zo kan je het ook bekijken, ik ga liever op de beelden af Precies geen beelden vanaf de wagen van Alonso of een van de dichtbij rijdende wagen. Vreemd? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.