Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 En toch heeft Button het eerste punt behaald voor hun team. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 5 juni 2015 Auteur Geplaatst: 5 juni 2015 Zou hem het op nicole hebben? https://instagram.com/p/3hIdu3r08Z/ Quote
Timo 16.091 Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 Hoe ziet een schema van een F1 piloot er eigenlijk uit; qua training en andere voorbereiding met het team tussen de wedstrijden door? Als ik zie wat Hamilton, Button, ... allemaal doen tussen wedstrijden in verbaas ik me er soms echt over dat het allemaal kan en mag. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 5 juni 2015 Auteur Geplaatst: 5 juni 2015 Hamiton zit elke dag 2 uur in de fitness, das het enigste dat ik weet... Quote
Timo 16.091 Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 Als je ziet dat hij constant tussen LA/Londen/Monaco/... en andere wedstrijdbestemmingen vliegt, evenementen/feestjes bezoekt overal in de wereld en alle andere zaken doet vind ik echt een gestoord ritme en tempo. Respect dat hij het allemaal kan doen en blijft volhouden. Puur ook gewoon omdat hij bepaalde risico's neemt (springen van een boot zie ik net op zijn IG) en je niet geblesseerd kan/wilt raken. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Als je ziet dat hij constant tussen LA/Londen/Monaco/... en andere wedstrijdbestemmingen vliegt, evenementen/feestjes bezoekt overal in de wereld en alle andere zaken doet vind ik echt een gestoord ritme en tempo. Respect dat hij het allemaal kan doen en blijft volhouden. Puur ook gewoon omdat hij bepaalde risico's neemt (springen van een boot zie ik net op zijn IG) en je niet geblesseerd kan/wilt raken. Dat heb ik mij ook al afgevraagd, maar ik denk dat die wel weten wat ze doen. Paar uur gym per dag en dan ook wel wat in het hoofdkwartier denk ik. Maar inderdaad, Hamilton deed vorige week ook aan de Gumbal 3000 mee in de VS. Al was hij wel in de buurt dan voor de GP. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Ben trouwens benieuwd naar de race straks. Altijd wel een toffe GP in Canada. Hopelijk blijft het wat spannend. Ik kijk vooral uit naar de prestaties van Verstappen en Vettel. Starten allebei achteraan. Hopelijk is Vettel zijn Ferrari wel in orde, anders wordt het niets. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Sinds Verstappen F1 rijdt, is de commentaarsectie van GPupdate lachen geworden. Volgens mij trollen velen daar gewoon met opzet zo hard. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Dit vond ik ook wel grappig: https://www.youtube.com/watch?v=EV4c1uL3alM Rookie mistake, 'per ongeluk' uw DRS open zetten als je uw banden aan het opwarmen bent Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Hopelijk wat regen, op vrijdag was het de moeite in FP2: https://www.youtube.com/watch?v=bqZhqfSGQ8Y Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Hopelijk kan Raikkonen nog eens wat laten zien... Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Team tegen Hamilton "Nico is equal on fuel as you, more critical on the brakes" Team tegen Rosberg "Nico can't tell,can't tell" Mercedes valt wel pijnlijk door de mand zo. Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 't is een klucht hé die radio (verbod) Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 (H)eerlijke commentaar van Alonso! Yep, voor de rest weer pokkesaai . Wel mooi dat hij de deur dicht deed voor Vettel Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 7 juni 2015 Auteur Geplaatst: 7 juni 2015 Smakelijk gelachen met romain -he hit me, he hit me- grosjean... Aap! Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Bewijs dat Grosjean zich niet bewust is van wat zich achter hem afspeelt >>>> Massa moet zijn grote klep houden wat Verstappen betreft. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Ach, ze kunnen er allemaal wel wat van natuurlijk. Als ze ene rammen is het per ongeluk maar vanaf ze geraakt worden gaan ze allemaal wenen. Ale, iedereen behalve Kimi dan toch. Die knalt gewoon verder Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Ach, ze kunnen er allemaal wel wat van natuurlijk. Als ze ene rammen is het per ongeluk maar vanaf ze geraakt worden gaan ze allemaal wenen. Ale, iedereen behalve Kimi dan toch. Die knalt gewoon verder Grosjean en Massa zijn de huilebalken van de F1... vroeger waren ze met drie maar Webber is weg Het ligt ook nooit aan hun! Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Wie is er eigenlijk voor het herinvoeren van het bijtanken? Persoonlijk vind ik het wel iets tof aangezien het meer tactische vrijheid gaat inbrengen en ik denk dat het misschien wel wat spannender kan worden. Op gebied van veiligheid zal het wel iets minder zijn.Blijkbaar zijn de meeste teams tegen een herinvoering: Reaction to refuelling proposal was '100% negative' - WolffPlans to reintroduce refuelling to Formula One look likely to be dropped after feedback within the sport was "100% negative". Refuelling was one of the main proposals on a list of rule changes for 2017 put forward by the F1 Strategy Group last month. However, those within the teams have rejected the plans on the basis of cost, safety and research that suggested it would result in fewer overtaking manoeuvres per race.Mercedes boss Toto Wolff, who sits on the Strategy Group, said the idea did not have much support from the very start. "When we discussed it in the Strategy Group it didn't have a lot of support but we agreed to explore it, to discuss it in the technical regulations meeting and in the sporting regulations meeting and analyse it properly," Wolff said. "The feedback was 100% negative - too expensive, not safe enough, detrimental to the races and the strategies. "So it's going to go back in the Strategy Group and my opinion is it shouldn't happen. I'm not keen on getting refuelling back into Formula One." Bron: http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/13029339/reaction-refuelling-proposal-was-100-negative-wolff Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 8 juni 2015 Auteur Geplaatst: 8 juni 2015 Refeulen gaat niet veel bijbrengen... Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Refeulen gaat niet veel bijbrengen... Meer verschil in stints... keuze tussen kwali snelheid vs racestrategie. Wat mij betreft graag! Maar ik analyseer een race graag. Voor de 'normale/gemiddelde' kijkers gaat het enkel verwarring opleveren. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Ik ben het eens met msxx. Maar het gaat inderdaad voor de meeste kijkers niet veel bijbrengen. Dit was wel de meest ingrijpende wijziging die ze wouden doorvoeren. De andere waren iets minder. Wat ik wel positief vond is dat de wagens dit weekend een halve seconde per ronde sneller waren, of toch in Qualify. Hopelijk was dit het gevolg van de aanpassingen/verbeteringen in de wagens en niet van de klimatologische omstandigheden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.