Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ale, na 10 ronden weer geen McLaren meer op de baan :fp: :fp: :fp: Het blijft toch weer triest.

Precies geen beelden vanaf de wagen van Alonso of een van de dichtbij rijdende wagen. Vreemd?

Geen idee. Wel opvallend.
Geplaatst:

Ennnn... de race is gedaan

Geplaatst:

Ik kijk zelfs niet. Gewoon commentaar aan het luisteren. Totaal niet boeiend.

Geplaatst:

Ik gebruik Astrill, maar volgens mij zijn er ook nog andere en goedkopere alternatieven.

Kon me daar niet registreren zonder chinees gsm nummer. Dan maar HMA genomen + sky dagpass, werkte wel goed maar in slaap gevallen :(

Nuja Ferrari heeft Vettel z'n podium verprutst en Hamilton kon Rosberg niet volgen.

Geplaatst:

Kon me daar niet registreren zonder chinees gsm nummer. Dan maar HMA genomen + sky dagpass, werkte wel goed maar in slaap gevallen :(

Nuja Ferrari heeft Vettel z'n podium verprutst en Hamilton kon Rosberg niet volgen.

Raar, mijne is op mijn mail geregistreerd. Zeker geen Chinees gsm nummer nodig gehad.

EDIT: Blijkbaar wel dus :(

Geplaatst:

Maldonado brengt zichzelf in de problemen bij het inhalen van Verstappen maar vangt het toch nog knap op.

Geplaatst:

Alonso in de fout, zien we niet vaak..

Was Kimi z'n fout.

Hardere compound, niet warm genoeg, uitgebroken.

Geplaatst:

Was Kimi z'n fout.

Hardere compound, niet warm genoeg, uitgebroken.

Idd, ik was mis!

Geplaatst:

Alonso vond dat allemaal niet erg, moest anders toch achteraan sukkelen :)

Wel een dure crash  ^_^

Geplaatst:

En kan z'n motor sparen.

Geplaatst:

En kan z'n motor sparen.

't begint zielig te worden ja, 2 wereldkampioenen in je team en achteraan het veld opvullen

Geplaatst:

Eerste race dit jaar dat ik slaap was gedommeld... En zwijgt gerard berger, ge bent zat!!

Geplaatst:

Eerste race dit jaar dat ik slaap was gedommeld... En zwijgt gerard berger, ge bent zat!!

Heb jij daar gisteravond nog naar gekeken? :lolz:

Geplaatst:

Uhu... :D

Geplaatst:

Die V10's klonken toch heerlijk!? 

zwijg en geniet

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En toen ze overschakelde van de V6 Turbo's richting V12 3.5l klonken ze eigenlijk nog bruter

Geplaatst:

zwijg en geniet

Als 16-jarige daar nog gestaan, zonder oordoppen ging je dat niet lang volhouden :inlove: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb ze nooit live mogen horen die V12'en, enkel die V10's vanaf 1998 (ik was toen 16) op uitnodiging van Alcatel bij Prost GP

Geplaatst:

Ze rijden nog altijd. Goodwood Festival of Speed. Niet élk jaar, maar vaak wel.

Geplaatst:

Heeft die nu een sigaret in zijn poten?

10995635_10153476359919874_7545063175403

Geplaatst:

Volgens mij ne stilo :)

Geplaatst:

Zou kunnen, er zijn wel een paar rijders die roken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid