Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vpn bijkopen dan hé. Maakt het wel wat duurder. Ik kan BBC I player gebruiken via mijn Vpn, Sky zal waarschijnlijk ook wel lukken dan. Kost 40 euro voor 6 maand dacht ik.

Welke VPN gebruik jij dan?

Geplaatst:

Welke VPN gebruik jij dan?

Ik gebruik Astrill, maar volgens mij zijn er ook nog andere en goedkopere alternatieven.
Geplaatst:

Jij wil écht niet met Jos in een auto zitten...

Kerel woont hier in de buurt, rijdt altijd als een idioot met zijn vito.

Geplaatst:

Maar daar zit toch een ferme delay op?

Ik zou met plezier willen betalen voor Sky maar dat kan dus niet vanuit Belgie :(

Sorry voor het late antwoord, post gemist.

Delay valt goed mee, op Sky (op de pc dus bij mij) komt het ongeveer 15 sec trager dan op tv.

Dus ik zet de beelden op TV gewoon een 15 tal seconden op pauze, en eens het synchroon is, laat ik het terug spelen.

Eens je beeld en geluid goed zitten, zit je goed voor de rest van de race.

Het is even foefelen dus voor de wedstrijd, maar dat heb ik ervoor over om goede commentaar te hebben.

Ik gebruik Astrill, maar volgens mij zijn er ook nog andere en goedkopere alternatieven.

Hmm interessant, dat ga ik eens moeten bekijken.

Geplaatst:

De "crash" hadden ze wel niet op TV getoond maar altijd leuk om Martin bezig te zien :)

Geplaatst:

Net de race gezien en de analyses gelezen. Zowel team alsLewis treft schuld, beide hebben een beslissing genomen op basis van foute info. Waarbij ze eigenlijk de foutiefheid ervan hadden kunnen merken.

Geplaatst:

Vanavond reportage over Ecclestone op Acht.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Net de race gezien en de analyses gelezen. Zowel team alsLewis treft schuld, beide hebben een beslissing genomen op basis van foute info. Waarbij ze eigenlijk de foutiefheid ervan hadden kunnen merken.

Niet mee eens.

Lewis was bang dat de rest op supersofts over zou gaan en heeft daarmee wellicht wat twijfel gezaaid.

Maar de kern is dat het team zijn beslissing gebaseerd heeft op foute info, namelijk dat hij 26 seconden voorsprong had terwijl het er maar 19 waren...   wisselen van banden was anders geen probleem geweest.

Geplaatst:

Volgens wat ik gehoord heb lag die "fout" aan het omschakelen van Virtual Safety car naar echte safety-car.

Rondetijd van virtual safety-car ligt hoger dan die van de echte safety-car, en dat zouden die 7 seconden gemaakt hebben.

Geplaatst:

Hij had ook daadwerkelijk 26 seconden voorsprong, de versie die ik steeds lees is dat hij de SC te pakken had de volgende ronde en daardoor die tijd verloren is.

-edit: zie Carlito-

Geplaatst:

Sorry voor het late antwoord, post gemist.

Delay valt goed mee, op Sky (op de pc dus bij mij) komt het ongeveer 15 sec trager dan op tv.

Dus ik zet de beelden op TV gewoon een 15 tal seconden op pauze, en eens het synchroon is, laat ik het terug spelen.

Eens je beeld en geluid goed zitten, zit je goed voor de rest van de race.

Het is even foefelen dus voor de wedstrijd, maar dat heb ik ervoor over om goede commentaar te hebben.

Hmm interessant, dat ga ik eens moeten bekijken.

Als ik mij niet vergis kan je Astrill zelfs een week gratis proberen. Als je dan op Sky een weekendpas ofzo kan kopen kan je het eens testen ;)

Geplaatst:

Was zelfs al vergeten dat die ooit een race gewonnen had :D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

6'54" :lolz: :lolz:

Geplaatst:

Ik begrijp echt niet hoe die zijn superlicentie gehaald heeft of kan behouden. Die heeft elke categorie naam gemaakt als brokkenpiloot :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het is iemand waarvan nooit zal gezegd worden dat hij de auto niet op de limiet gereden heeft.

Geplaatst:

Het is iemand waarvan nooit zal gezegd worden dat hij de auto niet op de limiet gereden heeft.

Lol sorry maar dat heeft niets met de limiet te maken hoor. Marquez rijdt op de limiet als hij crashed, Maldonado kan gewoon niet rijden

Geplaatst:

Kerel kan zodanig niet rijden dat hij een GP gewonnen heeft. En die GP had weinig met geluk te maken.

Geplaatst:

Kerel kan zodanig niet rijden dat hij een GP gewonnen heeft. En die GP had weinig met geluk te maken.

Kerel is snel, ontegenzeggelijk.

Maar is dat zelden gedurende een heel weekend, ronde na ronde.

Hij rijdt altijd op 101% van zijn eigen kunnen. Of dat daarmee ook de limiet van de auto is, daar ben ik niet van overtuigd. Hij heeft immers ook crashes in weekends dat hij langzamer is dan zijn teamgenoot :D

In Barcelona had hij een flow waarbij hij op 100,1% van zijn kunnen is blijven steken en dan zet hij een mooi resultaat neer. De helft zijn van zijn meegebrachte sponsorgeld is echter voor reparaties bestemd :blink:

Geplaatst:

Er bestaan talloze filmpjes van andere piloten die op gebied van 'onkunnen' zeker niet moeten onderdoen voor Maldonado (vb. Grosjean).

De man kan rijden dat is zeker, maar hij maakt te vaak een foute inschatting dat icm een 'betalende' rijder te zijn is wellicht niet de beste combinatie die je kan wensen.

Geplaatst:

of zoals ze altijd zeggen, de prijzen worden aan de finish uitgedeeld :D

Geplaatst:

Er bestaan talloze filmpjes van andere piloten die op gebied van 'onkunnen' zeker niet moeten onderdoen voor Maldonado (vb. Grosjean).

De man kan rijden dat is zeker, maar hij maakt te vaak een foute inschatting dat icm een 'betalende' rijder te zijn is wellicht niet de beste combinatie die je kan wensen.

of zoals ze altijd zeggen, de prijzen worden aan de finish uitgedeeld :D

Hij rijdt zoals ik dat doe met GT6. Snel, geregeld in scorende positie maar die geblokte vlag i.c.m. een podium is niet altijd eenvoudig :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En 'ie vergeet dat 'ie in z'n job geen Reset-knop heeft zoals in z'n vrije tijd. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid