Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Raar maar waar, eindelijk nog eens een boeiend begin van een GP [emoji38]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

We got a race!

Geplaatst:

BBC one

Maar het is al heel wat minder spectaculair.

Geplaatst:

Ja, neger rijdt weer voorop. Tis gedaan.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vond het wel knap gedaan. Jammer wel dat Bottas niet voorbij Massa raakte.

Geplaatst:

Regen! Komaan :D

Geplaatst:

Knap werk van Mercedes.

Geplaatst:

Bottas en Massa hadden ongeveer hetzelfde tempo.

Hamilton ultieme hoerenchance dat hij binnenkwam op het juiste moment, maar wel allemaal verdiend.

Geplaatst:

Yeepz knappe race, Lewis! :party:

Geplaatst:

Bottas en Massa hadden ongeveer hetzelfde tempo.

Hamilton ultieme hoerenchance dat hij binnenkwam op het juiste moment, maar wel allemaal verdiend.

Toen ze voor de mercedessen reden wel ja

Geplaatst:

Lang geleden dat ik nog eens op het puntje van mijn zetel zat bij het begin van een GP.

Goed om te zien dat zowel Ferrari als Williams bijna de race pace van Mercedes halen, hopelijk verbetert dit nog en kunnen ze Mercedes het vuur na de schenen leggen.

Wat was dat trouwens met Grosjean en Maldonado?

Yeepz knappe race, Lewis! :party:

Dit :party:

Geplaatst:

Gisterenavond gekeken. Zalige race. Was moe en toch niet in slaap gevallen - zegt veel. :-)

Jammer dat de Williams niet beter werden beloond voor hun prestaties in het eerste deel van de race.

Geplaatst:

Gisterenavond gekeken. Zalige race. Was moe en toch niet in slaap gevallen - zegt veel. :-)

Jammer dat de Williams niet beter werden beloond voor hun prestaties in het eerste deel van de race.

Helemaal mee eens en net hetzelfde gedaan. Dit was echt nog eens een leuke race. En idd Williams verdiende meer. Opvallend hoeveel "trager" hun pitstops zijn.

Ook de beslissingen om te pitten waren telkens te laat. Ze hadden beter hun eigen race gereden ipv naar Mercedes te kijken .

Rosberg op slicks in de regen was ook een serieuze "waauw"

Geplaatst:

Rosberg op slicks in de regen was ook een serieuze "waauw"

Ik zou graag de telemetrie eens zien. Vooral de sensor van het gaspedaal :) Lichtjes oscilleren en grip zoeken, dat vermogen aan de grond proberen zetten. Precision driving :inlove:

• 2 weken later...
Geplaatst:

En misschien maar beter zo, spijtig van het verloren gegaan talent.

Geplaatst:

Zonde. En zo is er na 20 jaar nogmaals een dode ten gevolge van een accident in de F1. Een dwaas accident dan nog. Maar beter zo dan een vorte plant denk ik dan...

Geplaatst:

Plant...

Geplaatst:

Dat is nog altijd zo taktloos van fb. 2135 mensen vinden dit leuk.

Geplaatst:

RIP :(

Zonde. En zo is er na 20 jaar nogmaals een dode ten gevolge van een accident in de F1. Een dwaas accident dan nog. Maar beter zo dan een vorte plant denk ik dan...

Dit vind ik ook!

Geplaatst:

Gezien het bericht van z'n vader even terug, was dit te verwachten. Mogelijks gewoon life support uitgezet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid