Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe bedoel je? Is het omdat Hamilton nu ineens 0.5 sec neemt op Rosberg

Geplaatst:

Niet enkel Lewis... Der zijn nog wel meer verschillen duidelijk binnenin teams nu.

Geplaatst:

Toch zonde voor zo'n piloot als Alonso om in dergelijk team te moeten zitten.  Was het gepland dat McLaren een overgangsjaar zou inlassen?

Je zou zeggen van niet als ze speciaal een constructeur, die al 20 jaar niets meer in de formule 1 gedaan heeft, aantrekken om van niets een motor te laten bouwen, volgens regelgeving waar de andere constructeurs minstens een jaar voorsprong mee hebben opgebouwd, en waar die constructeur zo goed als geen ervaring mee heeft. Ik zou teleurgesteld zijn en mijn geld terugvragen als ik McLaren was.

Geplaatst:

Je zou zeggen van niet als ze speciaal een constructeur, die al 20 jaar niets meer in de formule 1 gedaan heeft, aantrekken om van niets een motor te laten bouwen, volgens regelgeving waar de andere constructeurs minstens een jaar voorsprong mee hebben opgebouwd, en waar die constructeur zo goed als geen ervaring mee heeft. Ik zou teleurgesteld zijn en mijn geld terugvragen als ik McLaren was.

Wat bedoel je nu? Je verwachtte geen overgangsjaar, maar zegt wel dat ze een motorbouwer zonder recente relevante ervaring aantrekken, dus ze hadden dat kunnen verwachten. Maar toch moeten ze hun geld terug vragen wegens onverwacht geen behaalde successen?

Geplaatst:

Eddie Jordan op de BBC:

"Well, I am concerned. I think Lewis Hamilton can lap the field."

:lolz:

Geplaatst:

Buh, F1 Live Timing is betalend geworden. :-(  (misschien al langer, maar ik ontdek het nu pas)

Geplaatst:

Oké, wat een eerste ronde :shock:

Geplaatst:

Geen fan van de Hungaroring. Oke, er zijn inderdaad al enkele mooie acties geweest, maar toch minder dan anders. Hopelijk regent het wat, dan wordt het wel plezant.

Mwuah :D

En het BBC fanboyism tov Hamilton. :fp:

Geplaatst:

Mwuah :D

En het BBC fanboyism tov Hamilton. :fp:

Toch blijf ik erbij, te weinig plaatsen om in te halen.

Eddie Jordan over HAM en dan dit [emoji38]

Wel triest dat hij de schuld voor zijn fout bij Rosberg legt.

Geplaatst:

Sprintrace tot het einde, rijdt Rosberg nu niet weer op de mediums? Geen voordeel van zijn alternatieve strategie dus.

Hopelijke kunnen ze de MGU-K problemen bij Raikonnen "resetten" ofzo. Anders is hij een "sitting duck". Weg mooi resultaat...

Geplaatst:

Het is Hamilton zijn dagje niet  :roll:

Geplaatst:

Wat een idiote move van Hamilton, zelfs Maldonado doet dat niet.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ricciardo zijn move nu was niet veel beter :shock:

Geplaatst:

Aleja, fout ligt bij allebei natuurlijk. Rosberg laat te weinig plaats en Ricciardo doet een gekke move :)

Geplaatst:

De penaltie-race  :)

Geplaatst:

Wel wat achterlijke acties gezien vandaag

Geplaatst:

Maldonado heeft toch zeker een nieuw record gevestigd vandaag, niet?

Beste race die ik in tijden gezien heb.

Geplaatst:

Die heeft inderdaad heel wat penalties gescoord :lolz:

Geplaatst:

Da is, iemand het aantal penalties kunnen tellen van Knaldonado alleen al

Da is

Geplaatst:

WAWASDA ?!?

:lolz:

:inlove:

'k Was eerst boos op de SC, maar uiteindelijk heeft dat zoveel teweeggebracht...

... wat een race :-D

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid