Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 13 hours ago, dragonfly said: Euhm ze hebben hem direct teruggefloten. BOT is er enkel maar om HAM te ondersteunen, ze gaan die nooit WK laten worden. Ja na/tijdens de actie, als dat echt nummer 2 is dan doet die dat toch nooit? Niemand die ook dacht dat ze Rosberg WK zouden laten worden, ... Nu ja, maakt weinig uit, Hamilton is gewoon beter en gisteren hebben ze Bottas zijn race moeten opgeven om te reageren op de stop van Kimi. Als je eerlijk bent kan je als F1 fan toch alleen maar hopen dat ze echt mogen vechten? Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 Is het nu nog niet wat te precair om die twee écht te laten strijden met elkaar? Mochten ze fel overwicht hebben over de rest van het pak en de titel quasi een zekerheid, dan zou het er anders uit zien. Momenteel loopt HAM weer uit maar dat hij WK wordt is absoluut niet gegarandeerd, zeker niet nu Ferrari on par is qua prestaties. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 31 minuten geleden, Monterey Jack zei: Ja na/tijdens de actie, als dat echt nummer 2 is dan doet die dat toch nooit? Niemand die ook dacht dat ze Rosberg WK zouden laten worden, ... Nu ja, maakt weinig uit, Hamilton is gewoon beter en gisteren hebben ze Bottas zijn race moeten opgeven om te reageren op de stop van Kimi. Als je eerlijk bent kan je als F1 fan toch alleen maar hopen dat ze echt mogen vechten? Euh? Voor een team is het belangrijk dat iemand met hun auto wereldkampioen wordt (bij de rijders als constructeurs), wie het is, doet er niet toe. Meer zelfs, een merk is net sterker als meerdere coureurs er kampioen in kunnen worden. Dat is trouwens een enorme zeldzaamheid. Voor Rosberg en Hamilton waren Senna en Prost het laatste duo dat het klaarde om bij hetzelfde team als teammates wereldkampioen te worden. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 12 minutes ago, gTa said: Is het nu nog niet wat te precair om die twee écht te laten strijden met elkaar? Mochten ze fel overwicht hebben over de rest van het pak en de titel quasi een zekerheid, dan zou het er anders uit zien. Momenteel loopt HAM weer uit maar dat hij WK wordt is absoluut niet gegarandeerd, zeker niet nu Ferrari on par is qua prestaties. Eens, volgens mij draait het bij Mercedes nu echt om als team zo veel mogelijk punten te pakken om constructeurkampioen te worden. Ik vermoed dat ze in een situatie met Hamilton op 2 en Bottas op 1 net hetzelfde zouden doen als wat ze in Duitsland deden. 12 minutes ago, Martini Racing said: Euh? Voor een team is het belangrijk dat iemand met hun auto wereldkampioen wordt (bij de rijders als constructeurs), wie het is, doet er niet toe. Meer zelfs, een merk is net sterker als meerdere coureurs er kampioen in kunnen worden. Dat is trouwens een enorme zeldzaamheid. Voor Rosberg en Hamilton waren Senna en Prost het laatste duo dat het klaarde om bij hetzelfde team als teammates wereldkampioen te worden. Helemaal eens hoor, maar voor velen was Rosberg de nummer 2 bij Mercedes, Hamilton nummer 1. Daarom dat ik wel geloof in het feit dat Bottas gelijke kansen krijgt. Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 15 minuten geleden, Martini Racing zei: Euh? Voor een team is het belangrijk dat iemand met hun auto wereldkampioen wordt (bij de rijders als constructeurs), wie het is, doet er niet toe. Meer zelfs, een merk is net sterker als meerdere coureurs er kampioen in kunnen worden. Dat is trouwens een enorme zeldzaamheid. Voor Rosberg en Hamilton waren Senna en Prost het laatste duo dat het klaarde om bij hetzelfde team als teammates wereldkampioen te worden. Zeldzaam als ze er allebei nog voor rijden. Maar anders mag je Hill en Villeneuve ook in dat rijtje zetten he. Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 1 minuut geleden, Monterey Jack zei: Helemaal eens hoor, maar voor velen was Rosberg de nummer 2 bij Mercedes, Hamilton nummer 1. Daarom dat ik wel geloof in het feit dat Bottas gelijke kansen krijgt. Hmmm, denk niet dat Rosberg ooit als tweede rijder gefungeerd heeft bij Mercedes. Bottas moet dat lot veel meer ondergaan, de laatste twee/drie races laten dat pijnlijk goed zien. Rosberg was in de kwalificaties net zo sterk, heeft Hamilton zelfs een jaar lang onder de duim gehouden op dat vlak. Een unicum. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 7 minuten geleden, msxx zei: Hmmm, denk niet dat Rosberg ooit als tweede rijder gefungeerd heeft bij Mercedes. Bottas moet dat lot veel meer ondergaan, de laatste twee/drie races laten dat pijnlijk goed zien. Dit dus Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 Race niet gezien, enkel korte samenvatting (op Eén !?) gisterenavond laat. Waren de McLarens beter dan anders of niet? En stond Stoffel toevallig op P9 toen ie uitviel of zaten we in volle pitstop - periode? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 Stoffel was goed aan het rijden, zou een finish in de punten geworden zijn 1 Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 Dat ze Kimi maar opnieuw laten tekenen voor 2019. 5 podia op rij. 1 Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 16 uren geleden, ICM zei: Heeft toch een 10s penalty gekregen? Persoonlijk vond ik dat hij bij Vettel gecoupeerd werd (hoewel al ingehaald). Waar moest hij naar toe? Bij Ricciardo denk ik dat zijn beschadigde vleugel zijn indraaicapaciteit heeft verkloot. Couperen, je hebt het over je haar? Hij wou gewoon Ricciardo naar buiten duwen en blijven duwen, zich Verstappen zou ik zeggen. 1 Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 17 minuten geleden, Salokin zei: Couperen, je hebt het over je haar? Hij wou gewoon Ricciardo naar buiten duwen en blijven duwen, zich Verstappen zou ik zeggen. Was eerder een Rosberg actie Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 8 hours ago, Salokin said: Couperen, je hebt het over je haar? Hij wou gewoon Ricciardo naar buiten duwen en blijven duwen, zich Verstappen zou ik zeggen. Ik denk dat hij niet genoeg kon indraaien. Maar von, hij heeft er een penalty voor gehad. Bij het eerste manoeuvre vond ik dat hij door Vettel werd gecoupeerd. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 Ik snap nu eerlijk gezegd niet wat daar grappig aan is...? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 First impressions https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/7/giovinazzi-leads-day-one-of-hungary-test-for-ferrari.html Quote Completing the timesheet was Sean Gelael, who was driving the Toro Rosso as part of the Pirelli tyre test programme. The Indonesian driver’s session ended early, after a high-speed crash at Turn 11 brought the red flags out while his stricken car was removed from the track. He escaped unharmed, but his team opted against sending him back out. Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 5 uren geleden, Maxime S zei: Ik snap nu eerlijk gezegd niet wat daar grappig aan is...? Geldt dat eigenlijk niet voor alles wat Kimi doet? En zijn instagram is daar het ultieme bewijs van. Pure nonsens. Volgens mij doet hij het er zelfs om... Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 Het is gewoon geweldig om te zien dat hij zo down to earth is op zijn social media accounts. Helemaal anders dan bijna al de rest, waar het allemaal show is of veel glamour. Zie jij Hamilton al op zijn dooie gemakje een zandbak graven of met een boormachientje een kinderspeeltuig in elkaar draaien? 1 Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 6 minuten geleden, Monterey Jack zei: Het is gewoon geweldig om te zien dat hij zo down to earth is op zijn social media accounts. Helemaal anders dan bijna al de rest, waar het allemaal show is of veel glamour. Zie jij Hamilton al op zijn dooie gemakje een zandbak graven of met een boormachientje een kinderspeeltuig in elkaar draaien? Social media is onzin. En Kimi lacht daar volgens mij gewoon mee. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 Die kerel is in alles zo lekker gewoon. No nonsense, on- and off-track. Daarom heeft ie zo'n horde aan fans, waaronder mezelf. Zeikt nooit overmatig op zijn team of andere rijders, verbloemt niets en steekt hand snel in eigen boezem bij een fout. Ook nog steeds 1 van de betere rijders als het aankomt op wheel-to-wheel duels imho. In het dagelijkse leven rijdt hij gewoon een standaard Giuletta (oid) zag ik ooit in een interview. Heeft miljoenen maar boeit hem niks. Beetje jammer dat hij nu 2de viool speelt bij Ferrari. Bij Lotus zag ik hem ook graag bezig. Dit jaar rijdt hij echt weer goed imho... Had makkelijk minstens evenveel punten als Vettel kunnen hebben indien Ferrari hem vrij laat racen met een betere tactiek. Groot verlies voor de F1 als hij zou stoppen, als rijder maar vooral ook als karakterfiguur. Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 10 minuten geleden, Glenn-N zei: Die kerel is in alles zo lekker gewoon. No nonsense, on- and off-track. Daarom heeft ie zo'n horde aan fans, waaronder mezelf. Zeikt nooit overmatig op zijn team of andere rijders, verbloemt niets en steekt hand snel in eigen boezem bij een fout. Ook nog steeds 1 van de betere rijders als het aankomt op wheel-to-wheel duels imho. In het dagelijkse leven rijdt hij gewoon een standaard Giuletta (oid) zag ik ooit in een interview. Heeft miljoenen maar boeit hem niks. Beetje jammer dat hij nu 2de viool speelt bij Ferrari. Bij Lotus zag ik hem ook graag bezig. Dit jaar rijdt hij echt weer goed imho... Had makkelijk minstens evenveel punten als Vettel kunnen hebben indien Ferrari hem vrij laat racen met een betere tactiek. Groot verlies voor de F1 als hij zou stoppen, als rijder maar vooral ook als karakterfiguur. Maar daar ben ik het volledig mee eens :) Behalve over wheel-to-wheel. Hij remt te vroeg en wint te weinig gevechten. Te voorzichtig? Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 Fair point. Misschien de laatste jaren wat minder maar dit zag ik graag. Button was ook zo'n kerel. Gaat toch vreemd zijn als Raikkonen en Alonso niet meer meerijden binnen x jaar, heerlijke generatie. Herinner me een post-race interview met Kimi dat onderbroken werd door Button die hem een hand kwam schudden na een fijn duel on-track. 1 Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 5 minuten geleden, Glenn-N zei: Fair point. Misschien de laatste jaren wat minder maar dit zag ik graag. Button was ook zo'n kerel. Gaat toch vreemd zijn als Raikkonen en Alonso niet meer meerijden binnen x jaar, heerlijke generatie. Herinner me een post-race interview met Kimi dat onderbroken werd door Button die hem een hand kwam schudden na een fijn duel on-track. Groot verschil met het van de baan duwen door een Magnussen, Rosberg en recent ook Bottas. Kimi heeft dat niet nodig. Zeker in zijn Lotus was het een plezier om naar te kijken. Maar als de auto hem niet ligt dan is hij onzichtbaar, helaas. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.