Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Aha, okay. Klopt idd dat de coverage echt wel een pak verbeterd is, dat zeker. Is ook nodig, eigenlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Williams F1 is verkocht aan een Amerikaans investeringsbedrijf...

Zonde, maar 't zat er aan te komen.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

F1

"Investerings"bedrijf.

Zoek de fout :lolz: 

De taart van 5€ in 12 stukken snijden aan 1€/stuk hé, ahja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, ir_fuel said:

https://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-not-planning-belgian-gp-boycott-amid-us-protests/4863918

 

Hamilton :inlove:

 

Volledig solidair met BLM, auto en pak in andere kleuren, een hele cinema verkocht in de media, rijders moeten op hun knie, maar nu ineens zijn er in Amerika zwarte topsporters die protestacties doen die de portemonnee raken, en dan is het ineens: 

"But that is in America, and I don't know if really me doing anything here will particularly have any effect. We're in Belgium, we're not in the United States."

 

Ja man :lolz: 

''"I don't know how us not doing the race…''

En nu trekt hij iedereen er in mee met zijn ''us''. Als hij zou zeggen ''ik rijd niet'' zonder de rest gehoord te hebben of ze zo overdreven proberen te beïnvloeden dat ze niet mogen rijden (anders steun je the movement niet of ben je een ...). En de rest wil dus wel rijden dan voelt hij de bui al hangen want dan pakt hij geen punten en loopt Verstappen straks in en bye bye WK titel. 

Ik vind die mindset van hem zo triest en hypocriet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

P15&17 voor Ferrari in FP2 :')

Ik weet dat dat normaal niks zegt, maar FP2 was race pace simulation voor Ferrari, dus ze gaan niet opzettelijk mega traag rijden want dan hebben ze een fout beeld van de bandenslijtage.

O boy :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, PJH said:

P15&17 voor Ferrari in FP2 :')

Ik weet dat dat normaal niks zegt, maar FP2 was race pace simulation voor Ferrari, dus ze gaan niet opzettelijk mega traag rijden want dan hebben ze een fout beeld van de bandenslijtage.

O boy :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minutes ago, Salokin said:

Ik begin stilaan blij te worden dat er geen publiek toegelaten is.  WTF zeg.

Latifi sneller dan vettel na de 1e run in Q1, Russel sneller dan Leclerc.

Hun verval toont toch alleen maar meer aan dat ze de voorbije jaren serieus gefoefeld hebben? Alle teams met Ferrari motor achteraan, daarbij dan een slechte aero en je haalt Q2 niet eens als Ferrari :fp::shock: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid