Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

7 hours ago, gTa said:

Statje kort na 't begin van de F1-race: Bottas 0-200 na de start was 4,8 seconden. :shock: 
Edit: onderwerp is al aangesneden. Loopt dus blijkbaar redelijk gelijk op.

That said: MotoGP haalt op Mugello makkelijk 340, sommigen zelfs tegen de 350. Érgens trekken ze dus toch wel harder door dan F1. :D  Nl hoogste regionen, als al die aero tegenwerkt bij F1-karren.

Ducati paar jaar geleden 356 dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/17/2020 at 11:18 AM, dragonfly said:

heb gene instagram. da's wat lachen met Hamilton zeker?
gelijk Kanye West, onuitstaanbaare kwal. grootheidswaanzin en nog wat andere zaken in hun hoofd die niet goed zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, teus_ said:

heb gene instagram. da's wat lachen met Hamilton zeker?
gelijk Kanye West, onuitstaanbaare kwal. grootheidswaanzin en nog wat andere zaken in hun hoofd die niet goed zitten.

Doet nochtans vrij nuchtere en nederige uitspraken, de Hamilton. Grootheidswaanzin is nu het laatste waar ik hem mee associeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nuchter, op het circuit ja. Daarbuiten probeert hij krampachtig ook rapper, DJ en mode-icoon te zijn. Die loopt van tijd rond met een gewone bril, zonder glazen op sterkte, als "accessoire". Ik vind het maar pijnlijk en lachwekkend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, teus_ said:

Nuchter, op het circuit ja. Daarbuiten probeert hij krampachtig ook rapper, DJ en mode-icoon te zijn. Die loopt van tijd rond met een gewone bril, zonder glazen op sterkte, als "accessoire". Ik vind het maar pijnlijk en lachwekkend. 

Vroeger waren ze Mr Cool op circuit, met de sigaretten en de vrouwen bij de auto's. Lijkt me nu toch professioneler gedrag. Wat hij daar buiten doet, is zijn privé zaak.

Of heb je ook opmerkingen over Kimi's dronken, rokende uitstapjes? Nee, dat is zijn privé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind altijd dat die raceautos stoppen als in een animatie. Dat duikt niet of niets, dat stopt gewoon. En toch weet ge dat op het eind de rem netjes afbouwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, flupke73 zei:

Schumi moet zich toch omdraaien in zijn bed als hij dat zou kunnen zien

Ik denk dat hij het kan zien, maar of hij 't beseft weet ik niet (ik schat van wel). 't Probleem zit 'm eerder bij 't omdraaien, denk ik.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid