Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, ICM zei:

Beetje zoals Vettel.

Ja. Volgens mij heeft die ook gewoon last van z'n leeftijd? (En van de auto nu, uiteraard.) Een beetje zoals Rossi in de MotoGP, die rijdt nog altijd even goed en op dezelfde manier als 6 jaar geleden, maar de concurrentie is jonger, de machines zijn nóg fysiek moeilijker/zwaarder te berijden en die jongste snaken kunnen daar blijkbaar een zuchtje beter mee overweg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, gTa zei:

Die temp probs, of nog andere ook?

Van zodra Hamilton in het pak zat, kreeg die ook plots te hoge temps.
Die auto lijkt echt gemaakt (of is afgesteld) om vooraan te rijden, niet in 't pak.

In ieder geval temp, moest ook zoveel mogelijk uit de slipstream rijden, handig op Monza ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, gTa zei:

Ja. Volgens mij heeft die ook gewoon last van z'n leeftijd? (En van de auto nu, uiteraard.) Een beetje zoals Rossi in de MotoGP, die rijdt nog altijd even goed en op dezelfde manier als 6 jaar geleden, maar de concurrentie is jonger, de machines zijn nóg fysiek moeilijker/zwaarder te berijden en die jongste snaken kunnen daar blijkbaar een zuchtje beter mee overweg?

Vorig jaar in Rusland en Japan ging hij als vanouds...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, gTa zei:

Ja. Volgens mij heeft die ook gewoon last van z'n leeftijd? (En van de auto nu, uiteraard.) Een beetje zoals Rossi in de MotoGP, die rijdt nog altijd even goed en op dezelfde manier als 6 jaar geleden, maar de concurrentie is jonger, de machines zijn nóg fysiek moeilijker/zwaarder te berijden en die jongste snaken kunnen daar blijkbaar een zuchtje beter mee overweg?

Vettel is nooit goed geweest in battles enkel polewins

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, TCT zei:

Vettel is nooit goed geweest in battles enkel polewins

Te kort door de bocht

Daar excelleerde hij in, in de rest ‘gewoon’ zeer goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Ik zou wel eens meer willen weten van de reden waarom Ferrari het zo abominabel slecht doet, momenteel.
En van de inhoud van de deal met de FIA mbt de (vermoedelijk) overtredingen vd technische wetgeving ivm krachtbron.

ZIjn er hier mensen die sites/fora volgen waar er "substantiated rumours" over die onderwerpen staan?
Ik volg hooguit af en toe eens gpupdate.nl (maar minder sinds Verstappen mee rijdt en die site oranjegek geworden is).

Thanks!

 

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Bouncing Bullet zei:

 

 

Zalig!

Dus vermoedelijk pompte Ferrari vorig jaar brandstof in de motor aan een (duidelijk) hogere rate dan 100kg/u, waardoor ze (when needed) die serieuze plus aan power hadden?
Die storage van 2 liter tussen ffm en engine kan daarvoor natuurlijk goed gebruikt worden, als je die 2 liter als buffer gebruikt. Maar dat zullen andere motorenbouwers toch ook benut hebben?

Nog zo van die vids? Like those a lot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

Ik zou wel eens meer willen weten van de reden waarom Ferrari het zo abominabel slecht doet, momenteel.

Telkens Ferrari gerund wordt door Italianen is het een drama :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, TCT said:

Pas op, ik plaats hem nog niet zo laag als Vettel, maar 't scheelt ni veel.

Hoe kan je nu gelijk wie die 4 keer WK F1 is geweest laag inschatten? Dat win je toch niet zomaar? Zeker geen 4 keer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ICM said:

Iedere paar jaar veranderen van chef helpt ook niet.

Nee, maar serieus. Iemand heeft me er onlangs op gewezen en kijk de geschiedenis er maar op na van pakweg de laatste 30 jaar. Het klopt gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Dat zou terecht(er) geweest zijn mocht hij een eeuwige brokkenpiloot geweest zijn, een ventje dat naast z'n schoenen liep, geen prestaties toonde, met een duidelijk gebrek aan race craft of techniek. Quod non.

 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ir_fuel said:

Nee, maar serieus. Iemand heeft me er onlangs op gewezen en kijk de geschiedenis er maar op na van pakweg de laatste 30 jaar. Het klopt gewoon.

Geloofwaardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ICM zei:

...

Ik zat idd ook met Crashtor Maldonado in m'n kop toen ik dat schreef :lolz: 

Venezolaans oliegeld, zegt :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, ir_fuel said:

Nee, maar serieus. Iemand heeft me er onlangs op gewezen en kijk de geschiedenis er maar op na van pakweg de laatste 30 jaar. Het klopt gewoon.

Waar ligt dat dan aan? Briatore als Italiaan heeft toch succes gehad met Benetton?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, ir_fuel zei:

Hoe kan je nu gelijk wie die 4 keer WK F1 is geweest laag inschatten? Dat win je toch niet zomaar? Zeker geen 4 keer.

Vanaf dat die geen wagen had waarmee die polewins kan rijden, is die bagger als fuck, die zuigt in iedere battle dat die doet. Nee man, ik schat die niet hoog in. Sympathieke mens da wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, ICM said:

Waar ligt dat dan aan? Briatore als Italiaan heeft toch succes gehad met Benetton?

Eh

Je bedoelt Ross Brawn en Rory Byrne? Van zodra die zijn vertrokken is het schip beginnen zinken. Die zijn toen samen met Schumacher naar Ferrari vertrokken, en we weten allemaal wat daar toen gebeurd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ferrari werkt men met individuele verantwoordelijkheid en bijvoorbeeld bij Mercedes is't altijd in team.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, ir_fuel said:

Eh

Je bedoelt Ross Brawn en Rory Byrne? Van zodra die zijn vertrokken is het schip beginnen zinken. Die zijn toen samen met Schumacher naar Ferrari vertrokken, en we weten allemaal wat daar toen gebeurd is.

Briatore was toch team boss in '95 toen ze wereldkampioen waren?

Je bedoelt dat er met Schumacher meer potentieel was, dat pas later naar boven is gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid