Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Mugello is een fantastisch circuit! ❤️  MotoGP daar is altijd de max (340 à 350 km/u op 't einde van de straight daar :silly: ).

Benieuwd hoe F1 daar gaat passen, idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Mugello is een fantastisch circuit! ❤️  MotoGP daar is altijd de max (340 à 450 km/u op 't einde van de straight daar :silly: ).

Benieuwd hoe F1 daar gaat passen, idd.

Ze gaan nogal vliegen.

 

Unknown.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ICM zei:

Ze gaan nogal vliegen.

 

Unknown.jpeg

Daar zeg je zoiets ... Mugello heeft (dacht ik) enkel uitloopstroken in de vorm van kattenbakken (grind). Ik mag hopen dat er niks ernstigs gebeurt waardoor de circuit-uitbater nadien zwicht voor de druk om het speciaal voor de F1 allemaal in asfalt te leggen. De circuits waarop men moto's racet en waar de kattenbakken vervangen zijn door tarmac-uitloopstroken, hebben qua toeschouwersspektakel een nadeel, vind ik: men kan eenvoudig het circuit verlaten, vaak zelfs zonder groot nadeel (of met een voordeel), waardoor regeltjes nodig zijn en stewards soms straffen moeten uitdelen (bij MotoGP hebben ze daarvoor wel zoiets als een "penalty loop", zijnde één bocht waar aan de buitenzijde een langere lus aan gemaakt is, die je moet doen als "straf" en die doorgaans een 2 tot 3 seconden tijdsverlies betekent - zalig concept imo).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ICM zei:

“Te snel getypt.”

Woordenmoordenaar snelt met meer dan 100 toetsaanslagen per minuut boven de toegelaten snelheid door de forumkern. Typbewijs meteen ingevorderd. Forumdelegatie legt petitie neer bij forumburgemeester om een snelheidsremmende woordendrempel te installeren.

van onze correspondent ter plaatse

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, bud wijzer zei:

Zelfs als niet motorrijder, vind ik de Moto GP al jaren veel leuker om naar te kijken dan de F1.

Zalige hardcore.

Als je al hooked bent door MotoGP: probeer jezelf eens voor een raceweekend of 3-4 over de drempel te halen van 't bekijken van de Moto2 en Moto3 ook. Toegegeven: in het begin is dat wat lastig omdat je de namen/rijders niet kent, maar de actie die je er krijgt is van de bovenste plank. En als je ze in de "juiste" volgorde bekijkt (3-2-GP) valt het ook zeer goed mee qua "buh dat lijkt niet zo snel"-gevoel bij vooral de Moto3.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, gTa said:

Als je al hooked bent door MotoGP: probeer jezelf eens voor een raceweekend of 3-4 over de drempel te halen van 't bekijken van de Moto2 en Moto3 ook. Toegegeven: in het begin is dat wat lastig omdat je de namen/rijders niet kent, maar de actie die je er krijgt is van de bovenste plank. En als je ze in de "juiste" volgorde bekijkt (3-2-GP) valt het ook zeer goed mee qua "buh dat lijkt niet zo snel"-gevoel bij vooral de Moto3.

En als je al hooked bent door F1: probeer jezelf eens voor een raceweekend of 3-4 over de drempel te halen van 't bekijken van de F2 en F3. Toegegeven: in het begin is dat wat lastig omdat je de namen/rijders niet kent, maar de actie die je er krijgt is van de bovenste plank.

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

En als je al hooked bent door MotoGP: probeer jezelf eens voor een raceweekend of 3-4 over de drempel te halen van 't bekijken van de F2 en F3. Toegegeven: in het begin is dat wat lastig omdat je de namen/rijders niet kent, maar de actie die je er krijgt is van de bovenste plank.

Is da?

Okay, noted. Ik geef het een kans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Als je al hooked bent door MotoGP: probeer jezelf eens voor een raceweekend of 3-4 over de drempel te halen van 't bekijken van de Moto2 en Moto3 ook. Toegegeven: in het begin is dat wat lastig omdat je de namen/rijders niet kent, maar de actie die je er krijgt is van de bovenste plank. En als je ze in de "juiste" volgorde bekijkt (3-2-GP) valt het ook zeer goed mee qua "buh dat lijkt niet zo snel"-gevoel bij vooral de Moto3.

kan ik volledig beamen. zijn altijd super zondagen (ook al vindt mijn echtgenote van niet). leuk om zien hoe rijders dan door de klassen evolueren naar de top. of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid