Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden, Mich zei:

 op de versleten inters gewoon onklopbaar. Het is niet zijn eerste Masterdrive en 't zal niet de laatste zijn.

Dit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon, vanaf nu twee weken voor elke GP nieuw asfalt gooien en dan alles onder water zetten!
Wat een GP! :inlove: 
Alleen jammer dat, welk scenario dan ook, altijd dezelfde wint. Maar goed, hij bewijst nog maar eens zijn klasse.
Zijn teammate daarentegen... die teamradio op 4 ronden van het einde. Ik had oprecht medelijden met die man! 😪

En Vettel héél terecht Driver of the day! Heel goed gereden en heel blij voor hem! 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, PJH zei:

 

bwa :D

Hij lag op een gegeven moment op 49 seconden achter Stroll en 35 seconden achter Vettel/Hamilton. Vanuit zijn kansloze positie als eerst overgegaan op intermediates, was vanaf dat moment bij de snelsten op de baan.

Dat hij zelf niet tevreden was is natuurlijk prima, dat maakt hem op termijn niet slechter :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, msxx said:

Hij lag op een gegeven moment op 49 seconden achter Stroll en 35 seconden achter Vettel/Hamilton. Vanuit zijn kansloze positie als eerst overgegaan op intermediates, was vanaf dat moment bij de snelsten op de baan.

Dat hij zelf niet tevreden was is natuurlijk prima, dat maakt hem op termijn niet slechter :D 

Wel een mega fout in de 3e laatste bocht he, balen. Zeker als Vettel hem dan nog voorbij gaat :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Wel een mega fout in de 3e laatste bocht he, balen. Zeker als Vettel hem dan nog voorbij gaat :lol: 

Uiteraard :D 

Dramatische eerste (20?) ronden en dramatische laatste 4 bochten, daar tussenin heel goed! Maar Stroll deed het nog beter, briljante eerste (30?) ronden, daarna wat minder goed! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, msxx said:

Uiteraard :D 

Dramatische eerste (20?) ronden en dramatische laatste 4 bochten, daar tussenin heel goed! Maar Stroll deed het nog beter, briljante eerste (30?) ronden, daarna wat minder goed! :D 

Dramatisch van Stroll, vraag mij af of er iemand weet wat daar gebeurde. Die banden deden helemaal niets meer :( Ergens vond ik het wel zuur, wat een weekend van Racing Point.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Monterey Jack zei:

Dramatisch van Stroll, vraag mij af of er iemand weet wat daar gebeurde. Die banden deden helemaal niets meer :( Ergens vond ik het wel zuur, wat een weekend van Racing Point.

En volgens mij foutloos, voor zover ik heb kunnen zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Dramatisch van Stroll, vraag mij af of er iemand weet wat daar gebeurde. Die banden deden helemaal niets meer :( Ergens vond ik het wel zuur, wat een weekend van Racing Point.

Ofwel slechte set ofwel stond de auto afgesteld voor regenweer. Kan ook mentaal zijn hé, hij wilde eigenlijk slicks en bleef maar doorrammen...

Als je dan wat fouten maakt is het vertrouwen helemaal zoek, kijk maar naar Bottas.

Zijn eerste helft van de race was inderdaad zeer goed, foutloos gereden in de regen en dat is geen evidentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik niet meteen een Hamilton fan ben, moet je het hem nageven, dat hij àltijd presteert, ook onder de grootste druk.

Mooie wereldkampioen.

Stroll is zijn status van fils à pappa zo stilaan aan het verliezen. Hij begint echt wel een volwassen en degelijke rijder te worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Monterey Jack zei:

... vraag mij af of er iemand weet wat daar gebeurde.

enigste wat ik tot nu toe kon vinden ...

https://www.motorsport.com/f1/news/damaged-front-wing-caused-strolls-loss-of-pace-in-turkey/4911516/

heb hem ook horen klagen over onderstuur tijdens de race. kan me niet herinneren of het voor of na de pitsstop was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, #166 said:

de speed heeft 'm. of 'm ook intelligent genoeg is? betwijfel het.

Goh, ik heb op m'n 22 toch ook dommere dingen gedaan in een auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de speed heeft 'm. of 'm ook intelligent genoeg is? betwijfel het.

Volg het af en toe maar eens via een samenvatting dus weet er niet veel van.
Dat sputteren bij de start zal wel een natte bougie geweest zijn.
Had dat bij mijne Camino vroeger ook. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik heb op m'n 22 toch ook dommere dingen gedaan in een auto.

Maar hij kan niet de jonge belofte blijven vermoed ik in een sport waar ze snel wisselen als er meer geld op tafel komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Gixxer zei:


Maar hij kan niet de jonge belofte blijven vermoed ik in een sport waar ze snel wisselen als er meer geld op tafel komt.

Z'n toekomst hangt idd aan een zijden draadje.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, #166 zei:

de speed heeft 'm. of 'm ook intelligent genoeg is? betwijfel het.

Geen idee wanneer je intelligent genoeg bent, rekencapaciteit heeft hij wel voldoende... anders kan je niet op die manier communiceren met je engineer in een race.

Behalve Turkije elke race op het podium of uitgevallen door externe oorzaak (1 klapband en 3x motorpech). Weinig reden tot twijfel lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Gixxer zei:


Maar hij kan niet de jonge belofte blijven vermoed ik in een sport waar ze snel wisselen als er meer geld op tafel komt.

Geef 'm nog een jaar of 2. Dan is ie nog maar 24. Tijd genoeg. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er blijft 1 iets waar Verstappen geen vat op heeft, dat is jammer genoeg de auto. Zolang Red Bull geen dominerende auto bouwt maakt hij weinig kans. Zet daartegenover dan nog eens een hele hoop andere getalenteerde jongens die gesteund worden door de andere grote teams en de kansen van Verstappen worden kleiner en kleiner. 

Mercedes heeft Russell, Ferrari Leclerc (en Schumacher), McLaren met Norris, ... Om dan als Verstappen bij een ander team te gaan rijden om kans te maken op een titel, lijkt me niet zo evident. De concurrentie is echt wel stevig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid