ir_fuel 58.288 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 Ik volg het allemaal niet van dichtbij, maar vind je Norris het niveau van Verstappen hebben? Quote
Lotuzzz 17.066 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 17 uren geleden, Gixxer zei: Gaat Verstappen ooit wereldkampioen worden? Hamilton z'n tweede wereldtitel was pas op z'n 28-29. Verstappen is nu 22. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 8 minuten geleden, ir_fuel zei: Ik volg het allemaal niet van dichtbij, maar vind je Norris het niveau van Verstappen hebben? Als grote Norris fan moet ik hier toch nee op zeggen ... Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 15 minutes ago, ir_fuel said: Ik volg het allemaal niet van dichtbij, maar vind je Norris het niveau van Verstappen hebben? Neen, dat niet. Maar Bottas is ook niet van het niveau van een Verstappen en wint er ook van. Ging me meer over het belang van het materiaal, hopelijk geeft de beloofde 2022 update het juiste effect op de races en de invloed van de piloot. Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 57 minuten geleden, ir_fuel zei: Ik volg het allemaal niet van dichtbij, maar vind je Norris het niveau van Verstappen hebben? Dat gaan we na volgend jaar weten he, Ricciardo gaat uitsluitsel geven Lijstje (ex-)teamgenoten van Verstappen begint vrij lang te worden. (Sainz, Ricciardo, Gasly, Albon) Hopelijk kan Perez of Hulkenberg daaraan toegevoegd worden, referenties genoeg dan, verspreid over de teams, om de krachtsverhoudingen tussen rijders te beoordelen. Uiterst benieuwd naar Sainz - Leclerc, ik zit mijn geld op Leclerc. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 10 minuten geleden, msxx zei: Uiterst benieuwd naar Sainz - Leclerc, ik zit mijn geld op Leclerc. Idem Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 Kan de race van zondag ergens in zijn totaliteit herbekeken worden? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 1 hour ago, Polygoon said: Kan de race van zondag ergens in zijn totaliteit herbekeken worden? Motorsportreplays via Reddit misschien, of via de F1 app als je een subscriptie hebt denk ik. Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 Via terugkijk tv op La Deux. T commentaar moet je er dan helaas bijnemen..... Quote
Ceke 2.731 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 is eigenlijk nog wel cheap. Eens over denken. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 Op 16/11/2020 om 10:57, Monterey Jack zei: Dramatisch van Stroll, vraag mij af of er iemand weet wat daar gebeurde. Die banden deden helemaal niets meer Ergens vond ik het wel zuur, wat een weekend van Racing Point. Op 16/11/2020 om 11:04, dragonfly zei: Ofwel slechte set ofwel stond de auto afgesteld voor regenweer. In 't commentaar op SkySportsF1 zei men dat de Racing Points afgesteld stonden op regenweer. Op dat semi-droge circuit ging die setup de nieuwe inters metéén doen grainen, zo hard dat hij er niet doorheen kon rijden (wat normaliter wel het geval is, na enkele/meerdere ronden). Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 34 minuten geleden, gTa zei: In 't commentaar op SkySportsF1 zei men dat de Racing Points afgesteld stonden op regenweer. Op dat semi-droge circuit ging die setup de nieuwe inters metéén doen grainen, zo hard dat hij er niet doorheen kon rijden (wat normaliter wel het geval is, na enkele/meerdere ronden). Racing Point heeft ondertussen gezegd dat er schade onderaan de voorvleugel van Stroll is opgemerkt na de race die tot graining issues geleid hebben. 1 Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 1 minuut geleden, Beau zei: Racing Point heeft ondertussen gezegd dat er schade onderaan de voorvleugel van Stroll is opgemerkt na de race die tot graining issues geleid hebben. Wist ik niet. Chance dat die gasten nen helm zodat ze niet aan hun stuur kunnen knagen én geen rond stuur hebben om aan te knagen. Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 9 minutes ago, gTa said: Wist ik niet. Chance dat die gasten nen helm zodat ze niet aan hun stuur kunnen knagen én geen rond stuur hebben om aan te knagen. Ik denk dat er een groot stuk banden management ook aan te pas kwam. Zo zie je dat Perez daar wel goed mee overweg kon, net als een Hamilton of een Leclercq. Quote
#166 276 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 10 uren geleden, msxx zei: Hopelijk kan Perez of Hulkenberg daaraan toegevoegd worden ... en welke van de twee zou ge kiezen dan? allebei evenwaardig snel, hulkenberg lijkt me meer een teamspeler (wat ze misschien beter kunnen gebruiken bij red bull), maar perez z'n racecraft schat ik net iets hoger in. Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 3 minuten geleden, #166 zei: en welke van de twee zou ge kiezen dan? allebei evenwaardig snel, hulkenberg lijkt me meer een teamspeler (wat ze misschien beter kunnen gebruiken bij red bull), maar perez z'n racecraft schat ik net iets hoger in. Teamplayer... Maar we denken er hetzelfde over 1 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 17 minutes ago, #166 said: en welke van de twee zou ge kiezen dan? allebei evenwaardig snel, hulkenberg lijkt me meer een teamspeler (wat ze misschien beter kunnen gebruiken bij red bull), maar perez z'n racecraft schat ik net iets hoger in. Ik denk dat Hulkenberg net iets sneller is, als ik het mij goed herinner was die toen ze samen bij Force India reden net beter op zaterdag en was het in de races vaak kantje boordje. Perez had iets meer uitschieters, Hulkenberg constanter. Op racecraft een moeilijke keuze, qua populariteit ook, steun wint Perez overtuigend maar van minder belang voor RedBull,... Teamplayer zou je in eerste instantie ook aan Hulkenberg geven, maar in hun rol bij RedBull zijn ze toch 2e viool naast Verstappen, dus of dat grote invloed heeft? Zelf meer fan van Hulkenberg. 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 3 uren geleden, Beau zei: Racing Point heeft ondertussen gezegd dat er schade onderaan de voorvleugel van Stroll is opgemerkt na de race die tot graining issues geleid hebben. Heb dat ook gelezen maar ik geloof er geen bal van. Ze zagen het op de data maar hebben er tijdens de race niets over gezegd tegen Stroll? Is niet de eerste keer dat ze daar liegen hé, gewoon gezegd om Stroll uit de wind te zetten. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 18 november 2020 Geplaatst: 18 november 2020 12 hours ago, dragonfly said: Ze zagen het op de data maar hebben er tijdens de race niets over gezegd tegen Stroll? Ik heb al ooit gelijkaardige dingen gedaan in de Fun Cup Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 18 november 2020 Geplaatst: 18 november 2020 5 minuten geleden, ir_fuel zei: Ik heb al ooit gelijkaardige dingen gedaan in de Fun Cup Da versta ik Quote
Lotuzzz 17.066 Geplaatst: 18 november 2020 Geplaatst: 18 november 2020 14 uren geleden, Monterey Jack zei: Ik denk dat Hulkenberg net iets sneller is, als ik het mij goed herinner was die toen ze samen bij Force India reden net beter op zaterdag en was het in de races vaak kantje boordje. Perez had iets meer uitschieters, Hulkenberg constanter. Op racecraft een moeilijke keuze, qua populariteit ook, steun wint Perez overtuigend maar van minder belang voor RedBull,... Teamplayer zou je in eerste instantie ook aan Hulkenberg geven, maar in hun rol bij RedBull zijn ze toch 2e viool naast Verstappen, dus of dat grote invloed heeft? Zelf meer fan van Hulkenberg. Zelfde gevoel hier. Denk wel dat ze bij Red Bull niet ongevoelig zullen zijn voor de Mexicaanse publiciteit. Met een Hollander en een Duitser zouden ze wat te veel in dezelfde vijver vissen. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 21 november 2020 Geplaatst: 21 november 2020 2020 blijft verrassen Een regenrace in het donker, stel u voor 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.