Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, gTa zei:

image.thumb.png.0deb0bc0c8ca2856652cd93b143de0e8.png

 

nog eens echte koers kijken straks ❤️

Anders één van deze nemen. Dan kan je alles herbekijken. Met promo gaat daar nog 25% af, denk wel dat ik een code kan regelen.

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

GPToday.net: Herrie in de tent bij Mercedes? 'Lewis Hamilton boos nadat hij is geïnformeerd dat Russell zijn teamgenoot wordt'.
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/263797/herrie-in-de-tent-bij-mercedes-lewis-hamilton-boos-nadat-hij-is-geinformeerd-dat-russell-zijn-teamgenoot-wordt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al lekkere schuifpartijen in FP1 in Zandvoort.

Als dat zondag ook zo gaat zijn....

aangepast door bud wijzer
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bud wijzer zei:

Al lekkere schuifpartijen in FP1 in Zandvoort.

Als dat zondag ook zo gaat zijn....

In FP toch steeds meer schuivers dan in quali of race?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/9/2021 om 10:40, dragonfly zei:

Anders één van deze nemen. Dan kan je alles herbekijken. Met promo gaat daar nog 25% af, denk wel dat ik een code kan regelen.

image.png

Ik zou dat nog wel eens durven nemen, vanaf volgend jaar, ja. (Als de nieuwe regels het effectief duidelijk spannender maken.)

Tot nu toe kom ik perfect toe met torrents. Live kijk ik nooit (ligt pal in de namiddag ... koers kijken is voor mij laatavond- of nachtwerk).
Races herbekijken is ook zeeer uitzonderlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimi testte positief op covid-19 en mag dus niet meer binnen. Ook Monza onzeker. Kubica neemt zijn plaats in dit weekend

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, dragonfly zei:

F3 was vrij saai, als zij al niet kunnen inhalen wordt de F1 race een 2de Monaco.

't is geen Tilke circuit he, maar Hugenholtz (zie ook Suzuka, Zolder). Ik vind het vooral charmant dankzij de natuurlijke tracklimits en weinig rust voor de piloten. F1 heeft 'gelukkig' DRS nog, we zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waw, ik ben al verliefd op dit circuit, wat een rollercoaster. Piloten zullen geen seconde rust kennen, dus 't wordt een uitputtingsslag. Inhalen zal niks worden. Tactiek zal soelaas moeten brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet de spannendste race, maar ik ben gek op Zandvoort, prachtig circuit.

En geen betere winnaar dan Max natuurlijk hier. Wat een feest daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, TCT said:

Niet de spannendste race, maar ik ben gek op Zandvoort, prachtig circuit.

Bwah, ol die auto's te zien ok. Voor de race meh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat de auto's er prachtig bewegen, op Zandvoort. Piloten rijden er ook allemaal graag leek me uit de reacties. Duels kregen wat extra pigment omdat je niet de chicken run over de track limits lijn kan nemen, en inhalen ging nog tamelijk vlot dankzij de banked corners; je kan dan de binnenlijn afschermen maar de buitenkant is sneller. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zandvoort is een zeer mooie old school piste, en ik vind dat ze het met de aanpassingen nog goed gedaan hebben, ze hebben niet echt het karakter van het circuit verkloot. Door al dat "organisch" geslinger en gedraai weinig inhaalmogelijkheden natuurlijk. Daarvoor heb je rechte stukken gevolgd door trage bochten nodig.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik moest kiezen tussen DRS overtakes op rechte stukken van 1,5km of gevechten met minder overtakes maar meer kwaliteit dan heb ik snel gekozen…

Ik vond het zeer de moeite om te kijken!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid