Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Dit gaan weer leuke nabesprekingen worden :lol:

Deze keer lijkt het mij toch net iets meer de fout van max te zijn.

Maar die reacties dat max niet gaat kijken naar hamilton :roll:. Die laatste zat nog te proberen om terug op de piste te rijden. Zo erg zal het dan wel niet geweest zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, kefkie zei:

Dit gaan weer leuke nabesprekingen worden :lol:

Deze keer lijkt het mij toch net iets meer de fout van max te zijn.

Ik vind van niet. Max is op racesnelheid, Hamilton komt uit de pits. Reeds onmiddellijk probeert hij Max weg te duwen, en in de bocht zelf is er op zich ook ruimte voor 2, maar hij duldde Max niet naar hem. Als er dus een schuldige is, eerder Hamilton. Maar ik zou het gewoon op een race incident houden.

Maar hadden ze beiden gewoon een deftige pitstop afgewerkt was het niet gebeurd 🤓

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Monterey Jack zei:

Verstappen had nooit het 2e deel van de chicane gehaald aan die snelheid. 

Lang leve de halo alweer. 

Idd. Krijgt de auto niet naar links het rechte stuk opgedraaid en rijdt rechtdoor, tegen HAM’s wiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, dragonfly zei:

Belachelijk om HAM in SIlverstone dan maar 10 sec te geven.

Komt inderdaad beetje op hetzelfde neer qua inbreuk. Ik heb altijd de indruk dat eeuwenoude monstermerken zoals Ferrari en MB net iets meer kunnen dan een frisdrankenmerk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Monterey Jack zei:

Is de laagste straf die ze kunnen geven na een race, dus hadden geen andere keuze. Nu 10s tijdstraf geven is een beetje belachelijk.

Volgens mij is de laagste straf, geen straf. Wat perfect had gekund. Want Verstappen heeft niet geprofiteerd van zijn “fout”, in tegenstelling tot bv Hamilton in Silverstone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Roger zei:

Ik vind van niet. Max is op racesnelheid, Hamilton komt uit de pits. Reeds onmiddellijk probeert hij Max weg te duwen, en in de bocht zelf is er op zich ook ruimte voor 2, maar hij duldde Max niet naar hem. Als er dus een schuldige is, eerder Hamilton. Maar ik zou het gewoon op een race incident houden.

Maar hadden ze beiden gewoon een deftige pitstop afgewerkt was het niet gebeurd 🤓

Amai maat, zijde gij achterlijk ofwa? Hedde gij dezelfde beelden gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie de gelijkenis met Silverstone niet. Toen gaf Verstappen ruimte om te passeren als Hamilton tenminste geen fouten maakte. Nu gaf Hamilton Verstappen geen enkele ruimte.  Dus, mocht Verstappen daar zijn op dat moment , of moest hij maar zorgen dat hij van de baan ging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier spreekt men niet van een halve auto, maar bijna twee auto's. Dus vergelijken met Silverstone is van't padje.

Vetstappen zat in in elke situatie off track.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, TCT zei:

Amai maat, zijde gij achterlijk ofwa? Hedde gij dezelfde beelden gezien?

Daar zit toch waarheid in? 

Oja just, 't gaat over Hamilton... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid