Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bottas naar Alfa

Van een verrassing gesproken zeg

Geplaatst:

Hij zal er waarschijnlijk niet de stempel van 'tweede rijder' krijgen, en misschien iets meer voor zichzelf mogen gaan.

Geplaatst:

Ja idd. Ipv dan voor p2 of p3 te rijden kan hij dan voor p14 rijden, en zijn teamgenoot voor p15 :lol: . I would be very happy too.

Geplaatst:
28 minuten geleden, ir_fuel zei:

"I am very happy"

YEAH RIGHT :lolz: 

Misschien is hij gewoon very happy dat hij niet meer op Lewis zijn kledij moet kijken en naar zijn gemelk moet luisteren :D

Volgens mij ist nu Russell, en dan nog een jaarke Hamilton ofzo en dan Russell als eerste rijder met iemand nieuw er naast.

Geplaatst:
52 minutes ago, ir_fuel said:

"I am very happy"

YEAH RIGHT :lolz: 

bwoah

Geplaatst:
41 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja idd. Ipv dan voor p2 of p3 te rijden kan hij dan voor p14 rijden, en zijn teamgenoot voor p15 :lol: . I would be very happy too.

Het lijstje is de laatste jaren toch al vrij lang:

- Kimi
- Seb
- Ricciardo
- Bottas

En in iets mindere mate Alonso

De thrill van met een F1 wagen voor P6-P14 te rijden moet toch groot genoeg zijn om het gemis aan podia te kunnen verteren :) 

Geplaatst:
2 hours ago, msxx said:

De thrill van met een F1 wagen voor P6-P14 te rijden moet toch groot genoeg zijn om het gemis aan podia te kunnen verteren :) 

Ja toch als het dat is of niet rijden.

Geplaatst:

De lokale clown bij Mercedes gaat het warm beginnen krijgen denk ik. 

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Geplaatst:

En terecht. Ben eens benieuwd hoe ze die gaan "uitfaseren". Gingen de contractonderhandelingen ook al niet enorm stroef?

Geplaatst:
1 minuut geleden, Hazen zei:

En terecht. Ben eens benieuwd hoe ze die gaan "uitfaseren". Gingen de contractonderhandelingen ook al niet enorm stroef?

Dat komt door Russell denk ik. Lewiske kan niet tegen stress en Russell zal wel stress betekenen voor hem. Dus vermoedelijk heeft hij zitten moeilijk doen omdat hij Russell niet als teammate wou.

Ik geef Lewis nog een jaar ofzo, en dan zal hij wel permanent vegan gaan zitten eten op zijn boot in monaco.

Geplaatst:
2 minuten geleden, PJH zei:

Ik geef Lewis nog een jaar ofzo, en dan zal hij wel permanent vegan gaan zitten eten op zijn boot in monaco.

Heeft pas voor 2 jaar verlengd

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik las gisteren een interview waarin hij hamerde op het belang van respect en harmonie binnen het team. Lees : Russel moet niet denken dat hij meer races dan mij mag winnen. 

• Grappig 1
Geplaatst:

Hopelijk wordt volgend jaar niet een herhaling van eerdere reglementswijzigingen, relatief saaie jaren....

2009: Brawn en in iets mindere mate Red Bull dominantie

2014: Mercedes dominantie

Meestal heeft één team de bulls eye weten te vinden, en de rest mag 'catch up' spelen.

Geplaatst:

Een fin ruilen ze om voor een brit en INEOS is sponsor? toeval zeker?

Geplaatst:
16 minuten geleden, gewoon ik zei:

Een fin ruilen ze om voor een brit en INEOS is sponsor? toeval zeker?

Vergezocht met Hamilton als rijder.

Geplaatst:
11 minuten geleden, msxx zei:

Vergezocht met Hamilton als rijder.

is brit bij mijn weten

Geplaatst:
1 uur terug, dragonfly zei:

Heeft pas voor 2 jaar verlengd

Kak, was ik al vergeten.

Bonobo, my tires are gone!

Geplaatst:
1 hour ago, PJH said:

Kak, was ik al vergeten.

Bonobo, my tires are gone!

En wees maar zeker dat hij dat al wist. 

Geplaatst:

Albon naar Williams ?  Ik vermoed met een grote zak geld

Geplaatst:
14 minutes ago, dragonfly said:

Albon naar Williams ?  Ik vermoed met een grote zak geld

Benieuwd naar de banden met RedBull, Albon met een Mercedes motor. Of Williams naar RedBull Powertrains (en Alfa naar Mercedes)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid