Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Maxime S zei:

Vorige week beginnen kijken naar nieuwe seizoen van DTS... Moet precies toch wel moeite doen om geboeid te blijven kijken.
't is me wat te veel drama, heroïsme en geënsceneerd geworden. 

Het doelpubliek is dan ook ongeveer de domste bevolking van de planeet. 

Maar ik volg u wel. De interviews en de races fragmenten, vind ik goed gedaan. Dat het wat show is… tja… brood en spelen. Wat echter totaal onrealistisch is, is als ze zogezegd “interne gesprekken” filmen. Die zijn dan steeds erg PC, niemand die es deftig zijn mening zegt, etc. Als het toch is om fake meetings te laten zien, laat ze er dan uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het leuke TV en het heeft m'n vrouw interesse doen krijgen voor de sport.
Alle andere sportderivaten van DTS zijn niet zo entertainend.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat noem je andere sport derivaten? Zoals de Ronde van Frankrijk series?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, The Swede zei:

Wat noem je andere sport derivaten? Zoals de Ronde van Frankrijk series?

 

Die was ik al vergeten, die was nog wel oké.
Er zijn er ook van:

  • Tennis
  • Golf
  • Surf
  • Rugby

Die laatste twee heb ik nog niet gezien dus spreek ik me niet over uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tennis en golf al gezien, ik vond dat wel interessant. Nu bezig aan die over rugby, gezien ik zelf gespeeld heb vind ik dat een zeer leuke. 

Nascar staat nog op het lijstje om te bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Challazer zei:

Tennis en golf al gezien, ik vond dat wel interessant. Nu bezig aan die over rugby, gezien ik zelf gespeeld heb vind ik dat een zeer leuke. 

Nascar staat nog op het lijstje om te bekijken. 

Die van golf vond ik, als golfer, veel te veel "zie ons met de jet van wedstrijd naar wedstrijd gaan" en dan in een parallel verhaal "zie mij ocharme in een mentale slob zitten nadat ik vroeger alles won" door BK. Weinig inhoud en geen reclame voor de sport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pierre Gasly staat 21ste in een seizoen waar er maar 20 deelnemers zijn. Toch ook pijnlijk :D

  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

21ste in een seizoen waar er 20 gestart zijn zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valteri is echt zot geworden van Australië letterlijk en figuurlijk 😅

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, mrbbs zei:

Dat ze de T-car nemen hé

Williams had geen 3e chassis mee.

Als je dan moet kiezen tussen laatste worden of misschien punt halen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

T-car bestaat niet meer hé.. vroeger hadden de teams altijd een 3e auto klaar staan maar is lang geleden afgeschaft wegens budget redenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, mrbbs zei:

T-car bestaat niet meer hé.. vroeger hadden de teams altijd een 3e auto klaar staan maar is lang geleden afgeschaft wegens budget redenen.

Klopt maar normaal is er vaak een 3e chassis mee. In een Europese race hadden ze dat nog over laten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch even hoop gehad dat Ferrari de pole zou weten te bemachtigen. Sowieso onder de indruk dat Sainz twee weken na zijn operatie voor de pole kan meedingen, ik begrijp nog steeds niet dat ze hem switchen voor die stilaan bejaarde modepop. Blijkbaar zijn ze niet slecht op de long runs dus hopelijk kunnen ze de Redbull hegemonie down onder doorbreken.

En anders is het gewoon genieten van mijn vriend, Gaetan, zijn enthousiasme. Ook al gebeurt er een hele race niks, hij blijft het ongelooflijk vinden. 🥰

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Ferrari zat hier dichtbij red bull in Quali pace. Race zal nog wel iets anders zijn. 

Precies enkel Red Bulls dat mogen winnen. Triple 8 met de Red bulls in Australian Supercars hebben ook al alle race's gewonnen. Zalige race's trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Salokin zei:

En anders is het gewoon genieten van mijn vriend, Gaetan, zijn enthousiasme. Ook al gebeurt er een hele race niks, hij blijft het ongelooflijk vinden. 🥰

In Q3 altijd 2x 2 minuten extase als iedereen z'n tijd zet 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lotuzzz zei:

In Q3 altijd 2x 2 minuten extase als iedereen z'n tijd zet 😍

Nogal ne kerel hé.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid