Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Redfive zei:

Hmm, nee toch niet. Liever Turbo S.

Voorlopig zie ik de turbo s ook liever.  De 992 is voor mij net teveel over the top qua spoilers (wing én ducktail) en opsmuk op de neus...  Misschien moet het design bij mij nog wat groeien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, BMWMB zei:

Ik heb eens eentje geconfigureerd zoals mijn 991.2 GT3 om te kijken hoeveel duurder 'm geworden is. Opvallend is dat in de configurator het Cubsport pakket gratis is. Ervan uitgaand dat dat juist is, dan wordt de nieuwe GT3 slechts 7k duurder dan de vorige.

spacer.png

spacer.png

Ja, AP heeft dat in de launch bevestigd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/2/2021 om 22:54, BMWMB zei:

Ik heb eens eentje geconfigureerd zoals mijn 991.2 GT3 om te kijken hoeveel duurder 'm geworden is. Opvallend is dat in de configurator het Cubsport pakket gratis is. Ervan uitgaand dat dat juist is, dan wordt de nieuwe GT3 slechts 7k duurder dan de vorige.

Clubsport pakket was 8k voor de 991.2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk weetje is dat de aerobalance van het voortuig kan aangepast worden voor track gebruik.
Een element in de voorbumper kan verschoven worden naar een performance positie. Idem voor de rear wing die manueel aangepast kan worden voor meer downforce. Het gebruik van de performance positie is niet toegelaten voor normaal gebruik op de openbare weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je deze GT3 bestelt, met vleugel, dan vind ik dat de kuipen verplicht zijn. Ik zou wachten op de touring, en dan de Sport Plus stoelen bestellen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik heb net de factuur van mijn GT3 er eens bij genomen. Kuipstoelen 4,8k, Clubsport zonder meerprijs.

Op basis van de Duitse prijzen (de Belgische heb niet bij de hand) is de 992 GT3 dan ongeveer 10k duurder dan de 991.2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dat is net geen 200k met een nummerplaat op... 

Misschien dat dat (gt3 touring met pdk als da zou bestaan) nog de opvolger van de Carrera S kan worden binnen 4.5jaar...  Alhoewel, dan is imo die 992 turbo S met een jahreswagen prijskaartje VEEL interessanter (en knapper).

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, -krikke- said:

Misschien dat dat (gt3 touring met pdk als da zou bestaan) nog de opvolger van de Carrera S kan worden binnen 4.5jaar...  

De staat dankt u :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid