Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, ir_fuel zei:

ALTIJD 

WEER

OPNIEUW

 

:lolz: 

 

En binnen 12 maand smijten ze er u mee dood op de okkazie markt, zoals met de vorige.

 

+1

En het fabeltjes waardebehoud mag je ondertussen ook bij het fake news onder brengen.

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel een feit dat je er in het begin “geen” kunt krijgen. En dan krijg je het soort stoten dat ze links en rechts voor veel te veel geld aangeboden worden én dat er daar effectief mensen op ingaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/3/2021 om 19:54, William Blake zei:

Porsche 😍

 

Da's nieuw voor mij: de 'intake manifold' kan door gebruik te maken van de goeie resonanties de luchtdruk in de cilinder met 10 to 15% verhogen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Jokke_vlo zei:

+1

En het fabeltjes waardebehoud mag je ondertussen ook bij het fake news onder brengen.

 

Inderdaad.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Alexanderr zei:

Het is wel een feit dat je er in het begin “geen” kunt krijgen. En dan krijg je het soort stoten dat ze links en rechts voor veel te veel geld aangeboden worden én dat er daar effectief mensen op ingaan.

Ik ben zo een ezel geweest, never again ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jokke_vlo said:

Ik ben zo een ezel geweest, never again ! 

Och je hebt hem gehad, je was er blij mee en mooie dingen mee gedaan. Life goes on en je hebt er geen boterham minder moeten voor eten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er om dat je mijn kop niet meer zo zot krijgt dat ik mee in het verhaal ga van te veel te betalen voor een slot en te geloven in restwaardes.

Voor de rest heb je gelijk: gewoon genieten van je auto en niet te veel tellen ook niet. Klopt. Voor mij twee aparte dingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig nog korting gekregen, maar uiteindelijk zijn we wel een hoop geld kwijt. Maar idd, ik ben blij dat ik het eens gehad ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Zwarte zijruiten er uit (vreselijk) en zwart dak weg (even vreselijk), klaar. ❤️

En spoiler nog weg.. (= Touring dus :)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Naish zei:

De touring zou wel dat ducktailtje op de huidige spoiler mogen houden :D 

Die tafel is niet nodig :D

Toetoet! Da's voor den downfors in de LEZ aan 30!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid