Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

10 hours ago, The Swede said:

Gebruik je alwetendheid misschien es om wat nuttigs hier neer te zetten.

Ik zou zeggen: gebruik de uwe om eens 2 minuten logisch na te denken :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, The Swede zei:

Wat heeft dat met supply chain te maken, weetal?

Als ze beslissen een auto uit de catalogus te halen wegens nieuw model, heeft dat met supply chain te maken?

Of als ze besluiten het een gelimiteerde versie te maken. Supply chain?

Ik stel een simpele vraag over hoe Porsche omgaat met het staken van de verkoop van dit model. 
Gebruik je alwetendheid misschien es om wat nuttigs hier neer te zetten.

Ik dacht dat je ze wel nog kon bestellen, maar enkel bij inruil van een Polestar 1. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, The Swede zei:

Hoe loopt dat dan? Er is een nieuw model en ze gaan deze niet meer leveren tevoren? Quid met de mensen die nu een GT3 in bestelling hebben voor volgend jaar?

En moet je dan ook niet stoppen met bestellingen op te nemen voor de gewone 911? Want die krijg je ook niet meer geleverd voor de modelwissel met de huidige wachttijden. 😕 

Half mei hebben alle dealers een mail gekregen dat bestelling van na half april (ongeveer) niet meer gegarandeerd worden door Porsche... Mijne is eind maart besteld :party: 

De reden zit vooral in de 4.0 liter... Dus alle modellen zoals de Boxster spyder, GT4, GT3,... zijn niet meer bestelbaar en verkoop gestopt. Maar zoals hierboven zijn er mensen die besteld hebben en die nadien horen dat ze niet zeker zijn dat ze hem krijgen. 

Er is wel nog verkoop van de GT3RS en de GT4RS als je daar slotje voor kan krijgen vermoed ik. Zit dus in de motor.

en je opmerking over de facelift, er zijn helaas mensen die dus nog eentje bestellen net voor modelwissel :fp:

Trouwens, @Alexanderr dit weekend kennis gezien die in Ingelmunster een spyder hebben besteld halverwege juni... Dat is volgens mij na die communicatie dat ze niet meer mochten verkopen en hebben dan ook meteen voorschot moeten betalen om hun auto te blokkeren, maar ze gaan pas in Oktober weten of ze er nu eentje krijgen of niet.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, BMWMB zei:

De 4.0 van de GT4 en Spyder, is toch een andere motor dan de 4.0 in GT3’s en GT4 RS.

In de basis niet he... Ok ze hebben iets anders vermogen, maar dat is maar tuning...

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Naish zei:

In de basis niet he... Ok ze hebben iets anders vermogen, maar dat is maar tuning...

Dat klopt niet. De motor van de spyder & GT4 heeft niets te maken met de motor van GT4RS/GT3. Basis voor de GT4 motor is de 992 Carrera 3l motor (9AE2EVO motor) die is uitgeboord en waarvan de turbo is verwijderd.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 16/2/2021 om 15:31, BMWMB zei:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Op foto vind ik die kleur maar niets, maar gisteren de verkoper gezien waar ik mijn stalen binnendeuren bij bestel en die rijdt nu met eentje rond in de kleur als daily. Best knap :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/9/2022 om 11:17, Dante zei:

Dat klopt niet. De motor van de spyder & GT4 heeft niets te maken met de motor van GT4RS/GT3. Basis voor de GT4 motor is de 992 Carrera 3l motor (9AE2EVO motor) die is uitgeboord en waarvan de turbo is verwijderd.

Moh, even wat rondgelezen en dat wist ik dus niet.

De GT4 motor is ook geen 9k max rpm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, kefkie zei:

Op foto vind ik die kleur maar niets, maar gisteren de verkoper gezien waar ik mijn stalen binnendeuren bij bestel en die rijdt nu met eentje rond in de kleur als daily. Best knap :inlove: 

Op een 718 GT4 is dat de beste kleur ever

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/9/2022 om 21:55, Naish zei:

Half mei hebben alle dealers een mail gekregen dat bestelling van na half april (ongeveer) niet meer gegarandeerd worden door Porsche... Mijne is eind maart besteld :party: 

De reden zit vooral in de 4.0 liter... Dus alle modellen zoals de Boxster spyder, GT4, GT3,... zijn niet meer bestelbaar en verkoop gestopt. Maar zoals hierboven zijn er mensen die besteld hebben en die nadien horen dat ze niet zeker zijn dat ze hem krijgen. 

Er is wel nog verkoop van de GT3RS en de GT4RS als je daar slotje voor kan krijgen vermoed ik. Zit dus in de motor.

en je opmerking over de facelift, er zijn helaas mensen die dus nog eentje bestellen net voor modelwissel :fp:

Trouwens, @Alexanderr dit weekend kennis gezien die in Ingelmunster een spyder hebben besteld halverwege juni... Dat is volgens mij na die communicatie dat ze niet meer mochten verkopen en hebben dan ook meteen voorschot moeten betalen om hun auto te blokkeren, maar ze gaan pas in Oktober weten of ze er nu eentje krijgen of niet.

Dus de opvolger wordt geen atmo meer duidelijk 😒

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een speciale versie van de Touring die vooral lichter gaat zijn, met betere aerodynamica, en met het double-bubble dak zoals de Sport Classic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Naish zei:

????

Enige kleur die ik zie zijn gouden velgen en oranje pinkers... 

😀

Ik snap je! :D 

Maar dat medium blauwgrijs gaat echt mooi samen met 't bordeaux, vind ik.
't Zou mijn keuze niet zijn (zo'n platte exterieurtint) maar 'k vind 't wel knap.
Was zeer in zwang in menig roadster in de jaren '50-'70, zo'n combo. Fan van.

De goudkleurige velgen zou ik precies niet doen op die combo, daar had ik over gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de gouden velgen eigenlijk ook niet echt passen... 

en centraal in je blauwgrijs is GRIJS...

Ik ben echter wel te vinden voor die platte kleuren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Naish zei:

Ik vind de gouden velgen eigenlijk ook niet echt passen... 

Niet zo heel veel combo's waarop ik ze wel zou speccen, eigenlijk.

Op geen enkele "kleur" (de aanhalingstekens zet ik om al naar hieronder te verwijzen), denk ik.
Wel op een GT-zilver exemplaar (met rode klauwen). Eventueel ook op een donkergrijs metallic exemplaar, of een zwarte.

5 minuten geleden, Naish zei:

en centraal in je blauwgrijs is GRIJS...

Voor mij (op die foto's) is dat echt blauwgrijs in de zuivere zin. Grijs ja, maar ook blauw.
Blauw is (los van alles) mijn favoriete kleur, maar grijs vind ik ook dik OK. (Ik rijd momenteel met 2 grijze auto's :D )
Zit toch méér kleur in dan in b.v. krijt?

5 minuten geleden, Naish zei:

Ik ben echter wel te vinden voor die platte kleuren :D

Een 911 komt daar erg goed mee weg, maar zelfs daarop kan ik ze vooral smaken op de specialere modellen. Of op een speciale spec (combo met interieur enz).

Maar dan liefst met kleur, ja. Op de twee 997RS'en van Porker en Lefty b.v. vond ik het oranje helemaal niks, maar dat groen was awesome ... heb daar live enkele dagen op mogen kijken in Goodwood en/of Le Mans, onder verschillende lichtomstandigheden ... miljaar ❤️ 

Maar in globo ben ik vooral favoriet van metallic kleuren, vooral omdat dat vormen accentueren (in tegenstelling tot uni kleuren, die afvlakken) en als die vormen móói zijn, dan vind ik 't opperbest als die benadrukt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, gTa zei:

😀

Ik snap je! :D 

Maar dat medium blauwgrijs gaat echt mooi samen met 't bordeaux, vind ik.
't Zou mijn keuze niet zijn (zo'n platte exterieurtint) maar 'k vind 't wel knap.
Was zeer in zwang in menig roadster in de jaren '50-'70, zo'n combo. Fan van.

De goudkleurige velgen zou ik precies niet doen op die combo, daar had ik over gekeken.

In zwang :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Naish zei:

????

Enige kleur die ik zie zijn gouden velgen en oranje pinkers... 

ik bedoel buitenkleur in samenwerking met het interieurkleurtje.  😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid