Ga naar inhoud

2021 Mercedes-Benz C-Klasse (W206/S206)


Tiep

Aanbevolen berichten

In het artikel hieronder wordt er als laagste versie gesproken over de C180, met 170pk. 😐Ik heb nog nergens iets gezien over lagere motorisaties die later zullen volgen. Ik veronderstel dat dat wel het geval zal zijn uiteindelijk? 170pk lijkt wel heel stevig voor instapmodel? 🙂 Bv. de BMW3 die aan 136pk of zoiets begint?

https://www.autovisie.nl/nieuws/nieuwe-mercedes-c-klasse-wordt-deze-zomer-leverbaar/

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, WallyB said:

In het artikel hieronder wordt er als laagste versie gesproken over de C180, met 170pk. 😐Ik heb nog nergens iets gezien over lagere motorisaties die later zullen volgen. Ik veronderstel dat dat wel het geval zal zijn uiteindelijk? 170pk lijkt wel heel stevig voor instapmodel? 🙂 Bv. de BMW3 die aan 136pk of zoiets begint?

https://www.autovisie.nl/nieuws/nieuwe-mercedes-c-klasse-wordt-deze-zomer-leverbaar/

Welkom hier WallyB.  Je linkt een Nederlands artikel... ik verwacht dat de Belgische versies meer gealigneerd zullen zijn op de geldende fiscaliteit.  170pk zal dus 163pk worden IMO.  En misschien dat er een "business" lease versie komt met <163pk (maar realistisch, meer is toch beter ;-))

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Marvin zei:

Er zal wel nog een C160 komen zeker? Vaak zijn niet alle motoren onmiddellijk beschikbaar bij de lancering. 

Dat laatste klopt zeker. Dat eerste, daar ben ik niet heel zeker van tbh. Mogelijks kan @William Blake daar meer over kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ja op Belgische sites vond ik er niet direct iets van.. 🙂 Meer is beter, da's een feit, maar als de werkgever bepaalt, heb ik liever ook iets minder sterke motorisaties.. 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, WallyB zei:

In het artikel hieronder wordt er als laagste versie gesproken over de C180, met 170pk. 😐Ik heb nog nergens iets gezien over lagere motorisaties die later zullen volgen. Ik veronderstel dat dat wel het geval zal zijn uiteindelijk? 170pk lijkt wel heel stevig voor instapmodel? 🙂 Bv. de BMW3 die aan 136pk of zoiets begint?

https://www.autovisie.nl/nieuws/nieuwe-mercedes-c-klasse-wordt-deze-zomer-leverbaar/

BMW 3 Reeks start aan 2.0l 4cil met 156pk in benzine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Tommie said:

BMW 3 Reeks start aan 2.0l 4cil met 156pk in benzine.

Is idd de diesel aan 136pk

Ik ben alleszins benieuwd als de configurator er zal zijn in BE. Hopelijk ook meer nieuws dan over minder pk, want ik betwijfel dat mijne werkgever zo'n beest van 170pk gaat goedkeuren (de vorige Mercedes C kon je nemen met ons budget, maar weet niet welke motorisatie dat juist was..)..🙂

aangepast door WallyB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is idd de diesel aan 136pk
Ik ben alleszins benieuwd als de configurator er zal zijn in BE. Hopelijk ook meer nieuws dan over minder pk, want ik betwijfel dat mijne werkgever zo'n beest van 170pk gaat goedkeuren (de vorige Mercedes C kon je nemen met ons budget, maar weet niet welke motorisatie dat juist was..)..[emoji846]
Vermoedelijk zal niet de pk maar de euro's de doorslag geven of een wagen in de carpolicy past. Maar het zijn allemaal mild hybrids dacht ik, dus misschien zijn die dichtgeknepen versies fiscaal niet nodig nu.
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, WallyB zei:

Is idd de diesel aan 136pk

Ik ben alleszins benieuwd als de configurator er zal zijn in BE. Hopelijk ook meer nieuws dan over minder pk, want ik betwijfel dat mijne werkgever zo'n beest van 170pk gaat goedkeuren (de vorige Mercedes C kon je nemen met ons budget, maar weet niet welke motorisatie dat juist was..)..🙂

 

16 uren geleden, BMWMB zei:

Wanneer gaan we ‘m online kunnen configureren?

Configurator zou beschikbaar zijn op de MB BE website vanaf 30 maart normaalgesproken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik ben eigenlijk wel (erg) benieuwd hoe hij er komt uit te zien in "elegance" uitvoering met de ster op de snoet vooraan...het zal afwachten zijn ik vind er niet veel van terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben eigenlijk wel (erg) benieuwd hoe hij er komt uit te zien in "elegance" uitvoering met de ster op de snoet vooraan...het zal afwachten zijn ik vind er niet veel van terug
Ik dacht dat deze niet met ster komt.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/2/2021 at 7:51 PM, josenjef said:
On 3/2/2021 at 5:06 PM, WallyB said:
Is idd de diesel aan 136pk
Ik ben alleszins benieuwd als de configurator er zal zijn in BE. Hopelijk ook meer nieuws dan over minder pk, want ik betwijfel dat mijne werkgever zo'n beest van 170pk gaat goedkeuren (de vorige Mercedes C kon je nemen met ons budget, maar weet niet welke motorisatie dat juist was..)..emoji846.png

dus misschien zijn die dichtgeknepen versies fiscaal niet nodig nu.

Toch wel, voor de BIV (leasing).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, WallyB zei:

Configurator mag dringend online komen 🙂 Nog 3 dagen te gaan en maart is voorbij, dus fingers crossed voor volgende week..

30 maart is bestelvrijgave (dinsdag) normaalgezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid