Ga naar inhoud

2021 Mercedes-Benz C-Klasse (W206/S206)


Tiep

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Rabbit zei:

Belangrijk detail in dit verhaal: hoe zit het met de koffervloer 😙 van die hybride

Die is vlak

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Superknappe auto, wel. Exterieur, interieur ... spot on (vind ik).
C300d T-model naar wens = 88k. Katsjing. :D 

😲 ik zit aan 78k

waar haal jij die 10 extra?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Carlito zei:

😲 ik zit aan 78k

waar haal jij die 10 extra?

Nog meer opties aanvinken, tiens! :D

Groeten,
TCT

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, ir_fuel said:

Langs de andere kant: AMG rijden met 100g CO2, dat is ook geen straf :D 

Als je u over de catalogusprijs kan zetten wel ja 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langs de andere kant: AMG rijden met 100g CO2, dat is ook geen straf [emoji3] 

Voor de berekening van de fiscale aftrekbaarheid en VAA moet je deze CO2 vermenigvuldigen met 2,5. Weg voordeel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, BMWMB said:

Voor de berekening van de fiscale aftrekbaarheid en VAA moet je deze CO2 vermenigvuldigen met 2,5.

Da’s dan meer dan een M3. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak ik de bestelbon op? [emoji3] 

Pak dat in demo binnen, en ik heb 6 maanden om mijn vrouw te overtuigen van een 3e C op rij.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:


Voor de berekening van de fiscale aftrekbaarheid en VAA moet je deze CO2 vermenigvuldigen met 2,5. Weg voordeel!

Omdat het een nep-hybride is zeker? Just :lolz:

Wat een domme regeling eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/3/2021 om 12:47, bn326160 zei:

Die rode estate ziet er wel sportief uit!

Hier een blauwe C220d van €60k, config code: MPR62Z3N

Blauw lijkt ook de enige 'spannende' metallic kleur te zijn.

iris.thumb.jpg.3ec60305568ff2b3fd6154e8bdb1447d.jpgiris2.thumb.jpg.5b1cff232f2927a2f9d23809c952612e.jpgiris3.thumb.jpg.0950b758fd9ac26619ca3e7ed55d9439.jpg

Wel enorm jammer dat er met beige interieur geen mat alternatief is voor dat glanzend piano black.

En verwarmd stuurwiel van '€315' wordt er €520 door de verplichting verwarmde ruitensproeiers te nemen. 'Vreemde' keuze voor het Belgisch klimaat.

Sfeerverlichting van '€339' wordt zelfs €3630 doordat het volledige Premium pakket vereist is! 🤯

En geen beige icm AMG-pakket. Zonde...

Ook wijkt de donkerblauwe kleur Cavansit in de configurator te fel af van de werkelijke kleur, die in de configurator te licht overkomt.  

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

En geen beige icm AMG-pakket. Zonde...

Ook wijkt de donkerblauwe kleur Cavansit in de configurator te fel af van de werkelijke kleur, die in de configurator te licht overkomt.  

Heb je altijd wat met renders, beter ben je met op voorhand te Googlen naar een echte foto van (de specifieke wagen in) dat kleur of bij een dealer een staal te bekijken.

... of dat kleur reeds hebben 😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Thebiemerke said:

Foto van? :) 

Van iets dat je niet kan zien?

image.png.039d2e6f3aed2bbcac03971b82deea89.png

Via https://media.mercedes-benz.com/article/116cb904-6f43-4a40-a287-0f45d3b42c01

2048_Mitfahrt-Mercedes-Benz-C300e-PlugIn-Hybrid-2021-8.jpg

Via https://blog.mercedes-benz-passion.com/2021/03/erste-mitfahrt-im-c-300-e-4matic-plug-in-hybrid-der-neuen-c-klasse/

Quote

Auch wenn der Kofferraumboden durchaus ein paar Zentimeter gegenüber der Serienmotorisierung höher liegt, ist dieser vor allem nahezu eben und bietet auch effektiv mehr nutzbaren Platz für den Alltag. Beim Limousinen-Modell des C 300 e spricht man von zusätzlichen 45 Liter Gewinn zur alten Baureihe, was einem Kofferraumvolumen von 360 Liter entspricht. Beim T-Modell sind es 40 Liter mehr in der neuen Generation, die somit auf 490 Liter in der Summe kommt.

 

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

C63 gaat geen coupé meer hebben... wel is er sprake van een toekomstige CLK achtige C/E klasse coupé met perhaps een V8 e-boosted ipv 4 cil e-boosted blok.  Jammer ivm geen coupé in de C...  Die CLK coupé zal dan ten rapste binnen een jaar of drie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Heb de coupé van huidige (allez vanaf nu "vorige") C-klasse (205) en die ervoor (204) eigenlijk altijd knap gevonden.
Maar 'k kan me niet van de indruk ontdoen dat dat nooit een écht succesnummer is geweest? Misschien daarom dat er dan geen meer komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, gTa zei:

'k Heb de coupé van huidige (allez vanaf nu "vorige") C-klasse (205) en die ervoor (204) eigenlijk altijd knap gevonden.
Maar 'k kan me niet van de indruk ontdoen dat dat nooit een écht succesnummer is geweest? Misschien daarom dat er dan geen meer komt?

Is zo ook, segment is ook wat ah doodbloeden 

E Coupé idem, en al zeker S Coupé

jammer want ik zie een C Coupé graag, heb nu eentje op komst, Iridium zilver :inlove:

8 uren geleden, -krikke- zei:

C63 gaat geen coupé meer hebben... wel is er sprake van een toekomstige CLK achtige C/E klasse coupé met perhaps een V8 e-boosted ipv 4 cil e-boosted blok.  Jammer ivm geen coupé in de C...  Die CLK coupé zal dan ten rapste binnen een jaar of drie zijn.

Zal CLE zijn denk ik, vervangen C en E

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

S coupé bestaat die nog?  Dacht dat die er al uit was.  Ik vind het een rare tendens dat de coupées plots minder goed in de markt liggen.  Qua lijnen is dat toch zoveel mooier dan een sedan of break?  Snap het ni zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, -krikke- said:

S coupé bestaat die nog?  Dacht dat die er al uit was.  Ik vind het een rare tendens dat de coupées plots minder goed in de markt liggen.  Qua lijnen is dat toch zoveel mooier dan een sedan of break?  Snap het ni zo goed.

Mooier, ja.

Maar ik denk dat velen niet met het praktische aspect kunnen leven. Als je een S klasse koopt, wil je dan die opofferingen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh als je een S coupé hebt dan heb je ook nog wel een dikke Range Rover ernaast staan denk ik dan? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, -krikke- said:

Goh als je een S coupé hebt dan heb je ook nog wel een dikke Range Rover ernaast staan denk ik dan? :)

Als dat je garage is ga je misschien voor een 911 Turbo ipv een S coupé :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, -krikke- said:

S coupé bestaat die nog?  Dacht dat die er al uit was.  Ik vind het een rare tendens dat de coupées plots minder goed in de markt liggen.  Qua lijnen is dat toch zoveel mooier dan een sedan of break?  Snap het ni zo goed.

Vind ik ook.

Net daarom heb ik nooit de aantrekking van een touring/break begrepen. Looks >>> gebruiksgemak. Ik ben geen handelsreiziger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, ICM said:

Vind ik ook.

Net daarom heb ik nooit de aantrekking van een touring/break begrepen. Looks >>> gebruiksgemak. Ik ben geen handelsreiziger.

Uiteindelijk kies je bij een sedan ook voor gebruiksgemak, anders kocht je een sportwagen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid