Ga naar inhoud

2021 Mercedes-Benz C-Klasse (W206/S206)


Tiep

Aanbevolen berichten

Denk dat die breaks voornamelijk aanzien worden als een 'alleskunner':

-een beetje mooi

-een beetje praktischer

-een beetje sportief

Maw de ideale mix as ge maar ping ping hebt voor enen auto. 😁

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, ir_fuel said:

Uiteindelijk kies je bij een sedan ook voor gebruiksgemak, anders kocht je een sportwagen :D 

Klopt. Ik koop dan ook geen sedan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, -krikke- said:

Denk dat die breaks voornamelijk aanzien worden als een 'alleskunner':

-een beetje mooi

-een beetje praktischer

-een beetje sportief

Maw de ideale mix as ge maar ping ping hebt voor enen auto. 😁

Dat dacht ik ook, maar ik ken toch mensen die de kluiten hebben, maar toch een all-in-one kopen.

Op dit forum wordt de touring ook steevast als de mooiste, zelfs "de sportiefste" (??) uit de reeks beschouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Als dat je garage is ga je misschien voor een 911 Turbo ipv een S coupé :) 

nee 

Je vergelijkt appels met peren

Een bepaalde groep wil luxe die er sportiever uitziet en zonder de "ongemakken" van een sportwagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ICM zei:

Dat dacht ik ook, maar ik ken toch mensen die de kluiten hebben, maar toch een all-in-one kopen.

Op dit forum wordt de touring ook steevast als de mooiste, zelfs "de sportiefste" (??) uit de reeks beschouwd.

Smaken en kleuren zekers...?  Een break heeft me nooit aangesproken.  Pak dan een sedan waar de achterbank van plat kan en je geeft toch niet veel plaats op tov een break...

Tenzij ge zo ene zijt met 4 joengelen die elk weekend tot de nok vol geladen naar de kust trekt... 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coupé's lijden vooral onder de SUV's denk ik, niet omwille van het afhaken van puristen, maar omdat veel coupé-volk eigenlijk voor het non-conformerende en de status ging. Nu dus een SUV of vijfdeurs coupé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh als je een S coupé hebt dan heb je ook nog wel een dikke Range Rover ernaast staan denk ik dan? [emoji4]

Die mening heb ik ook. Zelf dagelijks een dikke S coupé, en voor de vrouw een dikke Range Rover die je ook gebruikt als het eens praktisch moet zijn. Beide auto’s op de firma. En dan privé er nog een leuke sportwagen of oldtimer bij voor de funkilometers in de vrije tijd. Ik zou het wel zien zitten.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds wanneer is een 911 hier een sportwagen?  [emoji2958][emoji16]

Is toch een pak minder comfortabel dan een S coupé. Voor een S coupé of Bentley rijder is een 911 een gocart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken en kleuren zekers...?  Een break heeft me nooit aangesproken.  Pak dan een sedan waar de achterbank van plat kan en je geeft toch niet veel plaats op tov een break...
Tenzij ge zo ene zijt met 4 joengelen die elk weekend tot de nok vol geladen naar de kust trekt... [emoji16]

Ik zou enkel al een break nemen om de hond mee te nemen.
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Coupé's lijden vooral onder de SUV's denk ik, niet omwille van het afhaken van puristen, maar omdat veel coupé-volk eigenlijk voor het non-conformerende en de status ging. Nu dus een SUV of vijfdeurs coupé.

Ik denk dat coupés minder worden gekocht omdat ze fiscaal niet interessant zijn, want meestal liggen er de dikste motoren in en is er geen keuze voor hybride of elektrisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, BMWMB zei:


Ik zou enkel al een break nemen om de hond mee te nemen.

Koopt u dan zo e swiffer hondje da in die van ulle haar sjakoche kan. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh als je een S coupé hebt dan heb je ook nog wel een dikke Range Rover ernaast staan denk ik dan? [emoji4]
Zo is het bij mijn baas en dan is het leuk om eens af te wisselen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prijzen voor een C klasse...

60K. 

Heeft de middenklasse tegenwoordig zoveel geld? Of zijn dit allemaal firmawagens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken en kleuren zekers...?  Een break heeft me nooit aangesproken.  Pak dan een sedan waar de achterbank van plat kan en je geeft toch niet veel plaats op tov een break...
Tenzij ge zo ene zijt met 4 joengelen die elk weekend tot de nok vol geladen naar de kust trekt... [emoji16]
Uw auto volproppen langs een brievenbus en wat vanachter ligt kan je pas aan als je de rest er eerst uit haalt [emoji16]

Ik heb graag 1 auto als een Zwitsers zakmes, altijd vanalles mee voor allerlei situaties. En als je dan nog iets wil meenemen stapel je gewoon nog wat bij. Een break is dan een goed compromis.

Als er dan ruimte is om er iets naast te zetten mag dat een coupé of zo zijn.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De mens en zijn zoektocht naar de alsmaar grotere auto. Wegens ruimte en uitstraling.

Zot eigenlijk. We zitten procentueel veel meer alleen in de auto denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -krikke- zei:

S coupé bestaat die nog?  Dacht dat die er al uit was.  Ik vind het een rare tendens dat de coupées plots minder goed in de markt liggen.  Qua lijnen is dat toch zoveel mooier dan een sedan of break?  Snap het ni zo goed.

Nee kan je niet meer nieuw bestellen 

wel nog wat stock

4-deurs coupe / sportback etc doet het veel beter

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik denk dat coupés minder worden gekocht omdat ze fiscaal niet interessant zijn, want meestal liggen er de dikste motoren in en is er geen keuze voor hybride of elektrisch.

Goed punt, maar dat is al veel langer aan de gang. Namelijk sinds luxeSUV's a la Cayenne etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Wat een prijzen voor een C klasse...

60K. 

Heeft de middenklasse tegenwoordig zoveel geld? Of zijn dit allemaal firmawagens?

60k is the new 45k!  😁

  • Grappig 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Wat een prijzen voor een C klasse...

 

zag het in de week ook, dacht even dat het over een E-klasse ging.

  • Vind ik leuk 1
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Koopt u dan zo e swiffer hondje da in die van ulle haar sjakoche kan. [emoji16]

Een preutenlekker. [emoji16]
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, #166 zei:

zag het in de week ook, dacht even dat het over een E-klasse ging.

Als ik zie welke kisten sommige collega consultants in loondienst mogen bestellen: eqc, ix3, 5 reeksen, en dat zijn belangen geen managers 🙂 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Rabbit said:

Als ik zie welke kisten sommige collega consultants in loondienst mogen bestellen: eqc, ix3, 5 reeksen, en dat zijn belangen geen managers 🙂 

Crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rabbit zei:

Als ik zie welke kisten sommige collega consultants in loondienst mogen bestellen: eqc, ix3, 5 reeksen, en dat zijn belangen geen managers 🙂 

moet toegeven, ik volg het ook niet meer op de voet. is ook niet het type auto dat ik zou willen of kunnen aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid