Alexanderr 34.256 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Bron: Morgan Motor Company NEWS: An all-new three-wheeled Morgan is on its way! After much speculation following the finish of the current Morgan 3 Wheeler, we are excited to confirm plans for a new three-wheeled model. Pictured here is a heavily disguised engineering prototype undergoing testing, so whilst you can see the vehicle before you, you'll have to wait until the full launch to witness the full design. The new vehicle will be defined by an all-new design, adventurous character, and significant engineering advancements. In particular, it will take inspiration from the many owners of the outgoing model that have embraced adventure travel and touring, and whose incredible journeys have reached all corners of the globe. Whilst many details on the new model are yet to be announced, the use of an internal combustion engine can be confirmed. Specifically, a naturally aspirated inline three-cylinder Ford engine, which continues the company’s long-standing use of Ford powerplants. Keep an eye out for future updates as we begin an exciting new chapter in the company's history Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.977 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Dan toch geen EV. Wel spijtig van de 3-cilinder. Was toch een stuk van het karakter, die motor vooraan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.485 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Booooeeeeeee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjeu 3.627 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Had toch ook liever terug een V2 gezien. En als het dan toch een driecilinder moest zijn, dan eentje van Triumph, kwestie dat het toch een motorfietsblok blijft. De 2.5 liter driepotter uit de Rocket zou wel nog fijn geweest zijn 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.690 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 3 eencilinders was ook grappig geweest, maar dan zijn we silly bezig. Het uiterlijk ziet er wel een stuk braver uit zonder die V2 voorop Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bt. 6.535 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Moest ik nu - ik zeg maar wat - een ex-eigenaar van een 'oude' V-twin threewheeler zijn, die zonet zijn Alfa wist te verkopen, ik zou snel nog eentje van de vorige strekking in huis trachten te halen, denk ik! 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.485 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Idd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Challazer 3.535 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Zal wel dat EcoBoost blokje zijn zeker dat ze er in gaan steken? Rijden R2 (excuses, Rally 4) auto's ook mee, dus heel slecht kan het niet zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.548 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 De andere motoren zijn ook van BMW… Maar een motor van een moto zou leuker zijn natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjeu 3.627 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 (aangepast) 1 uur terug, Challazer zei: Zal wel dat EcoBoost blokje zijn zeker dat ze er in gaan steken? Rijden R2 (excuses, Rally 4) auto's ook mee, dus heel slecht kan het niet zijn. De eerste generaties wel, maar ondertussen zullen ze die wss wel in orde hebben. 13 minuten geleden, Phil zei: De andere motoren zijn ook van BMW… Maar een motor van een moto zou leuker zijn natuurlijk. ja, daar waar ze verwijzen naar de Ford traditie, hebben ze in die modellen net BMW blokken gedumpt. Bij BMW hadden ze ook het 1.8 boxer blok kunnen halen. Dat net achter de vooras dumpen, met langs beide zijden de kleppendeksels die eruit komen en de uitlaat die vertrekt aan de onderzijde en chroom inlaatbochten aan de bovenzijde. Dat was nog eens wat geweest. Of nog beter, het 1.8 flat six blok uit de Goldwing. Maar dat is mss wat groot. Evenwel, de sound die daar uit zou komen. Oh goodness gratius me! 1 september 2021 aangepast door Tjeu Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Dan gaat hij toch ook langer op zijn neus worden? Nu zat het blokje buiten en had je de hele neus als voetruimte. Zal toch ook krapper worden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjeu 3.627 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 2 uren geleden, tuscani zei: Dan gaat hij toch ook langer op zijn neus worden? Nu zat het blokje buiten en had je de hele neus als voetruimte. Zal toch ook krapper worden? Dat Ford blok past op een A4tje. Wielbasis wat langer en mogelijks iets compactere vbak en probleem opgelost. Blok tussen de assen kan wel positief voor de rijervaring. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan.van.gent 3.717 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Je gaat ook wel van luchtgekoeld naar watergekoeld, dus een heel koelcircuit er bij (radiator, elektrische fans, tubing,...). Neemt ook wel wat plaats in beslag. Kan me moeilijk voorstellen dat er ofwel evenveel ruimte zal zijn voor de benen, of de 3-wheeler niet groter geworden zal zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten