Ga naar inhoud

[GZ] Gezocht: co-piloot voor enkele rally's in 2012


The Swede

Aanbevolen berichten

Ik wil in 2012 een klein programma afwerken van 3 of 4 rally's, waarschijnlijk gemengd, i.e. enkele hier in Zuid-Frankrijk (waaronder Plan de la Tour) en zeker één grote rally in België.

Ik zoek bij deze nog een gemotiveerd co-piloot.

Met gemotiveerd bedoel ik iemand die niet gaat at random afhaken omdat zijn vrouw plannen heeft gemaakt bij haar zus op de koffie te gaan dat weekend of die bij elk aanbod om mee te rijden in een krachtiger wagen van zitje gaat veranderen.

Je moet de notas in ofwel het Nederlands of het Engels kunnen lezen en hebt idealiter al wat ervaring.

Kandidaten PM'en me best.

Noot: voor mensen die helemaal beginners zijn, hoewel ik de kost van de wagen draag, zijn er hier steeds kosten mee gemoeid. Ik heb nl al enkele kandidaten gehad die zich vooruit schoven, maar zich dan terug trokken wanneer ze even narekenden hoeveel een overal, helm, etc hun ging kosten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid