Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

Straks start van de 24h race.

Is er ergens een livestream die makkelijk te volgen zal zijn?
DAt is altijd een probleem met deze race... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige race gezien, zo blij voor Felipe Laser dat hij na de shit bij Porsche dit heeft kunnen winnen. En dan nog wel met een Ferrari.

 

De 992 GT3's hebben precies nog wat werk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/5/2023 om 12:23, Lotuzzz zei:

Al eens gedaan hier? Echt de max. Auto's te stil wel.

 

Neen nog nooit. Staat wel op mijn to do list. 

En ik ben blij dat je het zegt... die auto's zijn echt te stil geworden. Heb het elders ook al gezegd, maar echt een triestige evolutie toch!?
Hoe komt het dat een 992 GT3 Cup niet meer klinkt, terwijl de 991 die er ook nog rondreden wel een mooie sound maken? 
Als 't regelgeving is (max db's enzo), dan geldt het toch voor alle auto's? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Luv4DLM zei:

Prachtige race gezien, zo blij voor Felipe Laser dat hij na de shit bij Porsche dit heeft kunnen winnen. En dan nog wel met een Ferrari.

 

De 992 GT3's hebben precies nog wat werk...

Wat is er eigenlijk gebeurd met die Laser? 

Dat was hij toch die ook in de serie met Fassbender de eerste seizoenen samen reed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ... in theorie hebben ze gelijk. Maar daar ben je vet mee. 

Snap trouwens de lol niet van 24h lang in uw spiegels te moeten kijken en IEDEREEN te moeten laten passeren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou ook mijn keuze niet zijn, anderzijds mogen we niet vergeten dat die kleine teams wel de N24 hebben gemaakt. Nu is het al GT3 wat de klok slaat terwijl het vroeger toch anders was.

Tijden veranderen uiteraard en die kleine teams zullen met de tijd ook verdwijnen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Luv4DLM said:

Het zou ook mijn keuze niet zijn, anderzijds mogen we niet vergeten dat die kleine teams wel de N24 hebben gemaakt. 

Dan spreken we over auto's met toch minstens 200pk. Dingen zoals een Clio Cup ofzo. Dit ding is gewoon te traag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dan spreken we over auto's met toch minstens 200pk. Dingen zoals een Clio Cup ofzo. Dit ding is gewoon te traag.

Die Manta is bijvoorbeeld best nog vlot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dan spreken we over auto's met toch minstens 200pk. Dingen zoals een Clio Cup ofzo. Dit ding is gewoon te traag.

Steekt een Clio 3 RS-blok in. Niet dat die dingen hun opgeven pk's halen, maar heeft dus in theorie die 200 pk 

https://www.motorsport-total.com/24-stunden-vom-nuerburgring/news/24h-nuerburgring-neuer-dacia-logan-mit-200-ps-am-start-22052702

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! :inlove:

Ik ga die R8en toch missen.
Nooit echt een Audi Sport fan geweest maar die V10s waren toch altijd een genot om bezig te horen/zien. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Bouncing Bullet said:

Het zal pikken bij Laurens, dat zijn maatje Earl direct een 24u wint.

En hij weer een DNF heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid