Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
11 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Niet de grootste fan van Charoudin, maar om @ir_fuel te citeren, zijn nieuwe videoman kent precies zijn vak wel. 

 

 

Vanaf de moment dat ik hem (en de hautaine arrogantie van apex in het algemeen) irl ben tegengekomen, heb ik moeite om zijn content te geloven. Vooral als het over apex zelf gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de eerste rondjes van 2022 gereden.

Zo’n 328i ligt me toch niet, ik rij liever met het oudere spul rond daar.

 

B1B663C5-62DC-4C99-90E5-22DFDAED6802.jpeg

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, kefkie zei:

Vandaag de eerste rondjes van 2022 gereden.

Zo’n 328i ligt me toch niet, ik rij liever met het oudere spul rond daar.

Die auto heb ik gisteren daar gezien. Wij hebben een taxi lap gedaan met de Apex M3 en daarna nog op een paar plaatsen gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/6/2022 at 9:16 AM, kefkie said:

Vanaf de moment dat ik hem (en de hautaine arrogantie van apex in het algemeen) irl ben tegengekomen, heb ik moeite om zijn content te geloven. Vooral als het over apex zelf gaat. 

Wat bedoel je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Capitol zei:

Die auto heb ik gisteren daar gezien. Wij hebben een taxi lap gedaan met de Apex M3 en daarna nog op een paar plaatsen gaan kijken.

Ging dat goed in die M3? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Wat bedoel je?

In de vlogs wordt er altijd verkondigd dat ze tijd nemen om alles uit te leggen, dat ze heel toegankelijk zijn, klant komt eerst voor het geld,...

Uiteindelijk kom je daar aan, is het daar rustig en zijn ze imo alles behalve vriendelijk, moeten de papieren snel snel in orde gemaakt worden, eens rondkijken mag niet, krijg je snel de sleutels in je handen en moet je vertrekken...

Van de 5x dat ik er ben geweest waren er 3x dubbele boekingen dus zat ik telkens met een andere auto.

Sinds een jaar of 2 ga ik naar ringfreaks, iets duurder maar wel veel beter/leuker materiaal en het gaat er ook veel gemoedelijker aan toe.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kefkie zei:

In de vlogs wordt er altijd verkondigd dat ze tijd nemen om alles uit te leggen, dat ze heel toegankelijk zijn, klant komt eerst voor het geld,...

Uiteindelijk kom je daar aan, is het daar rustig en zijn ze imo alles behalve vriendelijk, moeten de papieren snel snel in orde gemaakt worden, eens rondkijken mag niet, krijg je snel de sleutels in je handen en moet je vertrekken...

Van de 5x dat ik er ben geweest waren er 3x dubbele boekingen dus zat ik telkens met een andere auto.

Sinds een jaar of 2 ga ik naar ringfreaks, iets duurder maar wel veel beter/leuker materiaal en het gaat er ook veel gemoedelijker aan toe.

Ligt er ook een beetje aan wie je daar hebt.

Ik ben daar met mijn zoontje van toen 2 eens aangekomen op 'de zoete inval'; Pete liep daar rond. Heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen, we mochten overal gaan kijken (ook bij Robert zijn Schirmer F82 -of wat is't-, waar niemand in mocht) en de kleine mocht in de carbonnen kuipen van de McLaren zitten.:)

20200816_181800.thumb.jpg.6f7752c8ad0f822806c4aabe161ff5f4.jpg

 

Wist eigenlijk niet dat Ringfreaks duurder was (leek me ook zeker niet logisch, gezien de kleinere structuur die erachter zit).
Eind vorig seizoen zijn we daar gaan huren, baansluiting aan ons been gehad en maar 1 ronde kunnen rijden.
Kregen een tegoedbon, erg chill geregeld daar bij de heren. Heb intussen nog een cadeaubon gekregen ook van ginder, dringend nog eens gaan. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Geertt zei:

Ligt er ook een beetje aan wie je daar hebt.

Ik ben daar met mijn zoontje van toen 2 eens aangekomen op 'de zoete inval'; Pete liep daar rond. Heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen, we mochten overal gaan kijken (ook bij Robert zijn Schirmer F82 -of wat is't-, waar niemand in mocht) en de kleine mocht in de carbonnen kuipen van de McLaren zitten.:)

20200816_181800.thumb.jpg.6f7752c8ad0f822806c4aabe161ff5f4.jpg

 

Wist eigenlijk niet dat Ringfreaks duurder was (leek me ook zeker niet logisch, gezien de kleinere structuur die erachter zit).
Eind vorig seizoen zijn we daar gaan huren, baansluiting aan ons been gehad en maar 1 ronde kunnen rijden.
Kregen een tegoedbon, erg chill geregeld daar bij de heren. Heb intussen nog een cadeaubon gekregen ook van ginder, dringend nog eens gaan. 😅

Kan goed zijn dat ik telkens pech had natuurlijk 😆.

Bv de 218i kost bij apex € 200 voor 2 rondjes all in. Bij ringfreaks is de 325i € 179 voor 2 rondjes maar moet je nog zelf de rondetickets kopen en zelf tanken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/4/2022 om 14:18, Lotuzzz zei:

Ging dat goed in die M3? 

Ik vond van wel ja, de baan lag er nog niet overal droog bij, dus niet overal even veel grip (RWD). Maar die piloot Tim kan toch een stukje rijden, respect. 
Onze ervaring was wel goed met Apex, zowel aan de receptie als de piloot waren heel vriendelijk, niets gehaast. Op onze vragen werd heel vriendelijk geantwoord, met de glimlach.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Apex is natuurlijk een beetje slachtoffer van zijn eigen succes. Heb er al een aantal keer geslapen en dat is daar een constante toestroom van mensen die Misha willen ontmoeten. Ik kan me wel voorstellen dat dat soms vervelend is. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
15 minuten geleden, Bouncing Bullet zei:

Hoe zalig is dat niet, Laurens tegen Dries. Als broers strijden op de Ring 

Tot zover de Pracht... 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bouncing Bullet zei:

Tot zover de Pracht... 

Op de Duitse stream hebben ze Dries geïnterviewd. Met tranen in de ogen stond hij zijn verhaal te doen, had echt medelijden met hem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Luv4DLM zei:

Op de Duitse stream hebben ze Dries geïnterviewd. Met tranen in de ogen stond hij zijn verhaal te doen, had echt medelijden met hem. 

Totaal niet zijn  schuld. 100% Laurens zijn schuld.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Iemand nog een link naar een stream? Vannacht hebben ze de Duitse stream ook afgesloten voor België.

Sporttotal.tv! 

  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid