Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, 3000 zei:

Ik zie enkel voetbal?

Linksboven op de 3 streepjes klikken en dan op “Duitsland” klikken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vrijdag ginds geweest voor de historics en kwali's, en heb de race zelf dan ook nog een 16-tal uren gevolgd van thuis. Amai 😍

Volgend jaar misschien nog eens helemaal bijwonen 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Maxime S zei:

Heel benieuwd of Porsche Laurens op de vingers zal tikken... 

Gezien het onnodige risico dat hij nam vermoed ik dat hij wel op de vingers zal getikt worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Thebiemerke zei:

Gezien het onnodige risico dat hij nam vermoed ik dat hij wel op de vingers zal getikt worden...

In Daytona begin dit jaar had ie ook al een betwistbare crash, met een andere semi-officiële Porsche btw...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Maxime S zei:

In Daytona begin dit jaar had ie ook al een betwistbare crash, met een andere semi-officiële Porsche btw...

 

Die strijd voor 1e plek was dat zeker? Dat zag ik nog als hard racen voor een plek tbh. 

Iemand sitrep over wat er gebeurd is? Heb links en rechts al opgevangen maar nog geen beelden gezien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Maxime S zei:

Ik ben nog nooit geweest naar de N24 😳 Moet er ooit eens van komen! 

Zeker doen, das een sfeer die niet te beschrijven is.

Vier jaar geleden liep ik er ook rond voor een dag, kreeg daar spontaan een hamburger in men handen geduwd van de kampeerders en ben er die avond maar blijven plakken. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Challazer zei:

Die strijd voor 1e plek was dat zeker? Dat zag ik nog als hard racen voor een plek tbh. 

Iemand sitrep over wat er gebeurd is? Heb links en rechts al opgevangen maar nog geen beelden gezien. 

Twee broers die niet willen toegeven aan elkaar en waar Laurens eigenlijk moet lossen maar het niet doet.

 

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Zeker doen, das een sfeer die niet te beschrijven is.

Vier jaar geleden liep ik er ook rond voor een dag, kreeg daar spontaan een hamburger in men handen geduwd van de kampeerders en ben er die avond maar blijven plakken. 😁

Ik ga altijd met een ex-collega die bijna 10j geleden ook eens een pintje kreeg van een groep Duitsers. Nu zijn we daar allemaal 1 grote familie, hoewel we elkaar van haar noch pluim kennen :inlove: Na 3 jaar nog eens langsgaan en gewoon alsof het gisteren was :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Thebiemerke zei:

Gezien het onnodige risico dat hij nam vermoed ik dat hij wel op de vingers zal getikt worden...

Hij is zelf al door het stof gegaan (figuurlijk) en zei dat de factor 'broers' echt wel meespeelde. Maar als 'ie dan nog andere fratskes heeft voorgehad recentelijk, klinkt dat stilaan wel als een slap excuus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet er iemand iets over het dodelijk ongeval gisteren op de ring.Was net vertrokken daar en toen ik aan het tanken was hoorde ik de ziekenwagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het was weer goed druk gisteren. Tijdens 1 ronde 3 gele vlaggen gezien. Een E36 die z’n zijkant eraf heeft gereden, een moto die aan de zijkant lag en een E46 waar het achterwiel naast het voorwiel kwam te staan. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 5 weken later...
  • 3 weken later...

Gisteren eens met deze gaan rijden. Eerste keer met een Focus RS gereden.

Had wel veel grip en best wel wat vermogen maar op sommige stukken voelde die aan alsof de achterkant niet mee wilde, precies het waren 2 RS’en aan elkaar gelast.

 

C96077DC-857C-4C91-AACA-4E217DC8934A.jpeg

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid