Naish 6,925 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Dat wel, maar ik zie er toch veel op autogespot ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Gran Turismo Events, Curbstone, RSR, ... Dat zijn de plaatsen waar je dat ding gaat kunnen spotten. En dan niet 1 of 2. Ik vind het geweldig wat ze bij Porsche weer gedaan hebben. Het voordeel van geen reglement te hebben is dat je dus kunt doen wat je wilt, zolang het (en dat is het nadeel) straatlegaal blijft. Die actieve aero met DRS, instelbare vering vanop het stuur, instelbaar diff vanop het stuur. Waanzin. De prijs is het natuurlijk ook, maar ze hebben eigenlijk geen concurrenten. Wie doet hun dit na voor dat geld? Niemand. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brjefs 13,840 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 19 minuten geleden, Naish zei: Dat wel, maar ik zie er toch veel op autogespot ook Ik denk dat er meer RSjes op een circuit belanden dan standaard GT3’s. Die zullen eerder gekocht worden om eens een occasioneel driftje mee te placeren 11 minuten geleden, ir_fuel zei: Gran Turismo Events, Curbstone, RSR, ... Dat zijn de plaatsen waar je dat ding gaat kunnen spotten. En dan niet 1 of 2. Ik vind het geweldig wat ze bij Porsche weer gedaan hebben. Het voordeel van geen reglement te hebben is dat je dus kunt doen wat je wilt, zolang het (en dat is het nadeel) straatlegaal blijft. Die actieve aero met DRS, instelbare vering vanop het stuur, instelbaar diff vanop het stuur. Waanzin. De prijs is het natuurlijk ook, maar ze hebben eigenlijk geen concurrenten. Wie doet hun dit na voor dat geld? Niemand. Ik beaam. Fantastisch dat Porsche dit in de huidige tijden nog durft uitbrengen. Ik kan niet wachten om ze op de Ring te zien verschijnen. Benieuwd wat Manthey er nog mee van plan is. 2 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 En vooral: GEEN TURBO. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuscani 8,925 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Alexanderr had het ook al eens geschreven, dat er best veel gt3's op circuit zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotuzzz 14,037 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Op de grotere trackdays inderdaad met bosjes. Als je enkel in Knokke gaat kijken zie je ze enkel in Knokke, dat lijkt me logisch. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polygoon 10,374 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 1 uur terug, Naish zei: Dat wel, maar ik zie er toch veel op autogespot ook Het ene sluit het andere toch niet uit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotuzzz 14,037 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 4 minuten geleden, Polygoon zei: Het ene sluit het andere toch niet uit? Maar het andere sluit het ene wel uit. Je mag niet gaan spotten op circuits dacht ik? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 42 minutes ago, Lotuzzz said: Maar het andere sluit het ene wel uit. Je mag niet gaan spotten op circuits dacht ik? Klopt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouncing Bullet 2,701 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Gisteren en vandaag in actie gezien, gehoord en van dichtbij besnuffeld. Het is bonkers, maar liever een 991 GT3RS zonder OPF. Met deze kan je echt enkel een mok koffie en uw tandenborstel meepakken, nog twee helmen achter de zetels en dat was het. En met die twee helmen is al tricky, want de schaaltjes klappen niet om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuscani 8,925 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Ik heb hier al foto's zien voorbijkomen van mx5 met 4 extra wielen en 3wr met trolleys vol witte hemden en gt3 met één of ander groot beest in. Deze zal dus ook wel nog wat plaats hebben voor een weekendje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,407 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 6 uren geleden, ir_fuel zei: Gran Turismo Events, Curbstone, RSR, ... Dat zijn de plaatsen waar je dat ding gaat kunnen spotten. En dan niet 1 of 2. Ik vind het geweldig wat ze bij Porsche weer gedaan hebben. Het voordeel van geen reglement te hebben is dat je dus kunt doen wat je wilt, zolang het (en dat is het nadeel) straatlegaal blijft. Die actieve aero met DRS, instelbare vering vanop het stuur, instelbaar diff vanop het stuur. Waanzin. De prijs is het natuurlijk ook, maar ze hebben eigenlijk geen concurrenten. Wie doet hun dit na voor dat geld? Niemand. Porsche GT is de shit. Heb het gevoel dat AMG mee kan, zie GT BS, maar hun prioriteiten liggen anders nu helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phil 10,725 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 7 hours ago, brjefs said: Benieuwd wat Manthey er nog mee van plan is. Ehm... Twee belachelijk dure wieldoppen en hier en daar wat stickers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiep 2,981 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 1 uur terug, William Blake zei: Porsche GT is de shit. Heb het gevoel dat AMG mee kan, zie GT BS, maar hun prioriteiten liggen anders nu helaas. Faire opmerking. Beetje zunt but they have made their choice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flupke73 8,453 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 2 uren geleden, Bouncing Bullet zei: Gisteren en vandaag in actie gezien, gehoord en van dichtbij besnuffeld. Het is bonkers, maar liever een 991 GT3RS zonder OPF. Met deze kan je echt enkel een mok koffie en uw tandenborstel meepakken, nog twee helmen achter de zetels en dat was het. En met die twee helmen is al tricky, want de schaaltjes klappen niet om. OPF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuscani 8,925 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 2 uren geleden, William Blake zei: Porsche GT is de shit. Heb het gevoel dat AMG mee kan, zie GT BS, maar hun prioriteiten liggen anders nu helaas. Waar liggen ze dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Challazer 3,168 Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 10 uren geleden, tuscani zei: Waar liggen ze dan? 4-cilinder protmachines met een batterij. 1 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 12 hours ago, Phil said: Ehm... Twee belachelijk dure wieldoppen en hier en daar wat stickers? Een andere schokdemperset waar jij het verschil niet van gaat merken tov stock en andere velgen. En dat voor slechts 50K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexx 2,481 Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 43 minuten geleden, ir_fuel zei: Een andere schokdemperset waar jij het verschil niet van gaat merken tov stock en andere velgen. En dat voor slechts 50K. Misschien een nog grotere spoiler? Standaard spoiler stelt toch wat teleur… 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ward 135 Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Blijft waanzinnig hoe Preuninger & team blijven evolueren en zichzelf heruitvinden alsook het tempo waarin ze dit doen. (Laatste 2j GT3 (Touring), GT4 RS, nu GT3 RS...) Zij brengen als enige "en masse" circuit technologie naar de liefhebber en slagen er in om dit te homologeren, betrouwbaar te krijgen,... Preuninger is ook het perfecte uithangbord en doet die press releases als geen ander! Af en toe wat details die er niet toe doen en om zichzelf niet te serieus te nemen bv. nu weer het "No vent" achter de achterwielen, "Born in Flacht" stickers, PTS opties,... etc Bucket list om ooit een GT product te bezitten! ( En zou al blij zijn met een 996 GT3 zanzibar of speed yellow ) 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Zo is het. Als je dan ziet wat ze bij AMG en bij M produceren de laatste jaren .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,407 Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 26 minuten geleden, ir_fuel zei: Zo is het. Als je dan ziet wat ze bij AMG en bij M produceren de laatste jaren .... Porsche staat op éénzame hoogte maar de evolutie die AMG met de GT heeft doorgemaakt de laatste jaren is niet te negeren. Ook de GT4d bvb. Zo jammer dat ze nu een andere richting uitgaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PieterA 593 Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 4 uren geleden, Ward zei: Preuninger is ook het perfecte uithangbord en doet die press releases als geen ander. Ik vond het vooral opvallend hoeveel keer hij ‘Formula 1’ liet vallen. Ongetwijfeld geen toeval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJH 15,944 Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 3 uren geleden, ir_fuel zei: bij M produceren de laatste jaren .... Daar halen we onze neus voor op idd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuscani 8,925 Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts