Wutputt 381 Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 los erover qua styling. Maar wel zeer impressive technologie. Zal wel goed verkopen als track toy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 58 minutes ago, Wutputt said: los erover qua styling. Het is dan ook niet gemaakt om op restaurant mee te gaan. Als racewagen is dit 100% wat het moet zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggie 471 Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 Op 19/8/2022 om 09:08, ir_fuel zei: Een andere schokdemperset waar jij het verschil niet van gaat merken tov stock en andere velgen. En dat voor slechts 50K. 20 seconden op de Nordschleife .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 1 hour ago, Daggie said: 20 seconden op de Nordschleife .. LOL Met de 992 GT3 zijn ze aan ocharme 4 seconden geraakt met hun hele tuning mikmak. Dat is volgens mij kleiner dan het verschil dat je kan hebben tussen de ene dag en de andere omwille van de trackstate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super95 106 Posted August 23, 2022 Author Share Posted August 23, 2022 Zelfs bmw performance parts doen beter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PieterA 593 Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 33 minuten geleden, ir_fuel zei: LOL Met de 992 GT3 zijn ze aan ocharme 4 seconden geraakt met hun hele tuning mikmak. Dat is volgens mij kleiner dan het verschil dat je kan hebben tussen de ene dag en de andere omwille van de trackstate. Nu Porsche daar de plak zwaait zou het mij niet verbazen dat het verschil semi-bewust aan de kleine kant gehouden wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,407 Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 36 minuten geleden, ir_fuel zei: LOL Met de 992 GT3 zijn ze aan ocharme 4 seconden geraakt met hun hele tuning mikmak. Dat is volgens mij kleiner dan het verschil dat je kan hebben tussen de ene dag en de andere omwille van de trackstate. op zo'n lang circuit is dat inderdaad 'weinig' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 1 hour ago, PieterA said: Nu Porsche daar de plak zwaait zou het mij niet verbazen dat het verschil semi-bewust aan de kleine kant gehouden wordt. Het grote verschil met vroeger is vooral dat ze niet meer aan de motor prullen. Ten tijde van de 996 kon je een GT3 laten ombouwen naar 3.8 tot zelfs 4.1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggie 471 Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 7s op de 991.2 RS blijkbaar: https://www.stuttcars.com/porsche-nurburgring-nordschleife-lap-times/ Zelf al was het 20s zou ik er mijn geld nog niet aan geven, maar ik was dus verkeerd. Ik zou wel heel graag de ophanging eens vergelijken / voelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phil 10,725 Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 12 hours ago, PieterA said: Nu Porsche daar de plak zwaait zou het mij niet verbazen dat het verschil semi-bewust aan de kleine kant gehouden wordt. Als ze willen dat het verkoopt niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouncing Bullet 2,701 Posted August 24, 2022 Share Posted August 24, 2022 Op 19/8/2022 om 12:29, ir_fuel zei: Zo is het. Als je dan ziet wat ze bij AMG en bij M produceren de laatste jaren .... DE M5CS en M2CS zijn anders echt goed. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderr 32,292 Posted September 12, 2022 Share Posted September 12, 2022 Nieuwe optie beschikbaar in de vorm van een livery ... Weissach of Salzburg design 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJH 15,944 Posted September 12, 2022 Share Posted September 12, 2022 Die voorlaatste mega vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted September 12, 2022 Share Posted September 12, 2022 1 minute ago, PJH said: Die voorlaatste mega vet De prijs wschl ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggie 471 Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 17K voor de wrap heb ik me laten wijsmaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggie 471 Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Ik zou moeilijk kunnen kiezen! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWMB 8,599 Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Ik zou de rode accenten kiezen. Dat blauw is precies wat flets. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Op 18/8/2022 om 12:21, Lefty zei: Hoeveel in EUR ? 278000 chf. Ik vind het eruitzien alsof een kleuter zijn versie heeft neergepend en de 63k extra die ze er hier voor vragen al even belachelijk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naish 6,925 Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 1 uur terug, The Swede zei: 278000 chf. Ik vind het eruitzien alsof een kleuter zijn versie heeft neergepend en de 63k extra die ze er hier voor vragen al even belachelijk. 50tiger aan het woord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 21 minuten geleden, Naish zei: 50tiger aan het woord Er lopen hier 60 igers rond die denken dat ze 17 zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJRACING 119 Posted September 17, 2022 Share Posted September 17, 2022 Ik ga me ook weer is er onpopulair maken maar iedereen is altijd vol ooh en aah en de essentie van circuit wagens gaat weer verloren: het sturen. De recente GT3’s rijden in mijn ogen allemaal zeer artificieel. Er gebeuren allerlei dingetjes onder je billen en vingers waar je geen voeling mee hebt door de elektrische stuurbekrachtiging. Hoe kan het niet hebben van hydraulische stuurbekrachtiging voor niemand een minpunt zijn? De GT3’s zijn bloedsnel maar ik vind ze in alle eerlijkheid enorm saai rijden. Tegen 200km/u beweegt het stuur nauwelijks en je kan het vasthouden met je pinkje. Doe mij dan maar een 997 GT3 RS. Laatste ‘echte’ meer pure sportwagen van Porsche in mijn opinie. Zoals een reviewer ooit eens zei (weet niet meer wie): eigenlijk moet elke sportwagenbouwer eens rijden met een Lotus om zich te herinneren hoeveel beter dat gewoon wel niet was. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naish 6,925 Posted September 17, 2022 Share Posted September 17, 2022 Je hebt groot gelijk... Maar uiteindelijk wil je ze allebei 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 47,224 Posted September 17, 2022 Share Posted September 17, 2022 12 minutes ago, TJRACING said: Ik ga me ook weer is er onpopulair maken maar iedereen is altijd vol ooh en aah en de essentie van circuit wagens gaat weer verloren: het sturen. De recente GT3’s rijden in mijn ogen allemaal zeer artificieel. Er gebeuren allerlei dingetjes onder je billen en vingers waar je geen voeling mee hebt door de elektrische stuurbekrachtiging. Hoe kan het niet hebben van hydraulische stuurbekrachtiging voor niemand een minpunt zijn? De GT3’s zijn bloedsnel maar ik vind ze in alle eerlijkheid enorm saai rijden. Tegen 200km/u beweegt het stuur nauwelijks en je kan het vasthouden met je pinkje. Doe mij dan maar een 997 GT3 RS. Laatste ‘echte’ meer pure sportwagen van Porsche in mijn opinie. Zoals een reviewer ooit eens zei (weet niet meer wie): eigenlijk moet elke sportwagenbouwer eens rijden met een Lotus om zich te herinneren hoeveel beter dat gewoon wel niet was. Even een bemerking: Mijn 997.2 GT3 destijds die kon ik aan 300 km/h ook besturen met 1 vinger. En dat was hydraulisch bekrachtigd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJRACING 119 Posted September 17, 2022 Share Posted September 17, 2022 27 minuten geleden, ir_fuel zei: Even een bemerking: Mijn 997.2 GT3 destijds die kon ik aan 300 km/h ook besturen met 1 vinger. En dat was hydraulisch bekrachtigd You get my point. Het gevoel tussen elektrisch, hydraulisch en unassisted is appelen, peren en appelsienen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flupke73 8,453 Posted September 17, 2022 Share Posted September 17, 2022 Luchtgekoeld fanatici anti-turbo fanatici (aanwezig) anti-pdk’ers anti electronische servo op mijn eerste Morgan stond een verticaal ‘staand’ rempedaal: daar hoor ik bij de nieuwe niemand over mijmeren @PJH 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.