Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
6 minuten geleden, Daggie zei:

Ik heb ook eens wat rond geklikt:

image.thumb.png.839d4116f4719f416c258048acc30c2b.png

Altijd wel een zwak voor gehad ..

Knap in dat blauw. Van de velgen ben ik niet zo wild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jenkins zei:

Wel serieuze foorbakvelgen.

soms en soms weer niet. hangt van dag tot dag af. Vond persoonlijk het zwarte goed met het zwart van de wagen gaan.  de zilverkleurige op de zwarte hierboven bv, zijn dan visueel precies een maat te klein. en in de maat groter heb je enkel deze in 3 verschillende kleurtjes. aftermarket dan maar. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna altijd, maar vooral op die config van tuscani is dat toch echt een foorkraam. :oops:
Al die wilde uitsteeksels, die absurde karrenwielen, ... en dan nog in zo'n triestige grondlak ook.

15 jaar geleden presteerde zelfs Rieger Tuning het nog niet om zo'n overdone styling verkocht te krijgen.

"Vet"? Misschien. Specs zijn niet min, imago en naam spelen zeker mee.
"Stijl"? Nul.
Maar de pops-n-bangs generatie (en vooral de Chinezen) zal dat waarschijnlijk wel smaken, zo'n kermiskar.
't Is gelijk een Jon Olson special edition zonder de stickers (die mag je nog zelf kleven, zoals op een modelbouw-speelgoedauto). :D 

 

Dan is de RS4, zeker in een nette kleur zoals in de config van Daggie, een heel pak knapper.

Opvallend ook dat de RS6 nog "ok" wordt, als je 'm in een donkere kleur steekt en op déftige velgen zet, zoals de config van Jenkins hier bovenaan deze pagina.

image.png.f9ef91bf94a58fd10d5b446b4bd0b64d.png

  • Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

15905798822.jpg

Riviera Blue, misschien iets te licht, iets te zacht voor zo'n powerbreak. Maar in mijn ogen wel een pak leuker dan welk grijs dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15755615729.jpg

Solar orange, vermoed ik. Lijkt wel dat je door de verf het metaal kan zien.

En het zou me niet verwonderen dat zo'n kleur "live" een heel andere indruk geeft dan op foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15755615729.jpg&key=0f95b61e0f3a3d9e24d545bfcaef5780876643dbaaa6ba88c34b970772d0da52
Solar orange, vermoed ik. Lijkt wel dat je door de verf het metaal kan zien.
En het zou me niet verwonderen dat zo'n kleur "live" een heel andere indruk geeft dan op foto.
Is inderdaad Solar orange, het is even fel in het echt maar een beetje dieper van kleur.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Soul zei:

Lijkt wel dat je door de verf het metaal kan zien.

Vooral op de voorbumper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Soul zei:

15755615729.jpg

Solar orange, vermoed ik. Lijkt wel dat je door de verf het metaal kan zien.

En het zou me niet verwonderen dat zo'n kleur "live" een heel andere indruk geeft dan op foto.

Zal in het echt wel een mooie kleur zijn vermoed ik, maar op foto lijkt het of hij te veel in de zon gestaan heeft zoals vroeger bij rode auto's die soms (bijna) roze werden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/4/2020 at 10:32 AM, gTa said:

Bijna altijd, maar vooral op die config van tuscani is dat toch echt een foorkraam. :oops:
Al die wilde uitsteeksels, die absurde karrenwielen, ... en dan nog in zo'n triestige grondlak ook.

15 jaar geleden presteerde zelfs Rieger Tuning het nog niet om zo'n overdone styling verkocht te krijgen.

"Vet"? Misschien. Specs zijn niet min, imago en naam spelen zeker mee.
"Stijl"? Nul.
Maar de pops-n-bangs generatie (en vooral de Chinezen) zal dat waarschijnlijk wel smaken, zo'n kermiskar.
't Is gelijk een Jon Olson special edition zonder de stickers (die mag je nog zelf kleven, zoals op een modelbouw-speelgoedauto). :D 

 

Dan is de RS4, zeker in een nette kleur zoals in de config van Daggie, een heel pak knapper.

Opvallend ook dat de RS6 nog "ok" wordt, als je 'm in een donkere kleur steekt en op déftige velgen zet, zoals de config van Jenkins hier bovenaan deze pagina.

image.png.f9ef91bf94a58fd10d5b446b4bd0b64d.png

Agreed, dan is een E63 een pak edeler...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de konten van Mercedes estates staan me niet aan tegenwoordig. Verre van strak. Zou qua looks bij een C/E altijd de sedan kiezen, en bij Audi omgekeerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎4‎/‎01‎/‎2020 om 17:32, gTa zei:

Maar de pops-n-bangs generatie (en vooral de Chinezen) zal dat waarschijnlijk wel smaken, zo'n kermiskar.

En daar gaan we weer een rondje kappen op de Chinezen :lolz::facepalm:
De RS6 en eender welke andere break verkoopt in China voor geen meter.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Alhoewel.. dit is 100% zeker eentje. Dan is die hier boven er toch ook breed op geworden voor "maar" een S3 te zijn.

ddf414e4c42a6a8b3b8361a5ebd51b49.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid