Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

Zijn er al real life foto's met de kleinere wielen? Vond ik bij de vorige RS6'en ook al de betere optie. Op huidige RS4 ook trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Maxime S zei:

Wat een degoutante wielen zeg.

Geen enkele RS komt trouwens met mooie wielen momenteel vind ik 

De standaardvelgen van de RS4 en de RS6 zijn wel knap, vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, 3000 zei:

Zijn er al real life foto's met de kleinere wielen? Vond ik bij de vorige RS6'en ook al de betere optie. Op huidige RS4 ook trouwens.

Onthutsend :lol: net even mobile.de doorgescrold naar RS4 en RS6 vanaf 2019 tot nu ... geen ééntje op standaardvelgen (voor zover ik kon zien). :lol: 

Dit vond ik (voor de RS4) precies ook niet zo lelijk:

$_20.jpg

$_20.jpg

Het helpt dat ze niet zwart zijn maar grijs. Dan vallen die gepolierde frontjes minder op, 't oogt minder "bicolor".

En via de Configurator was me al opgevallen dat Audi op de RS4 bijzonder dure gefreesde (?) velgen aanbiedt, enkel maar in bronskleur.
Ik vind dat stiekem retevette wielen, op een zwarte. Beetje tuninck maar wel yum:

$_20.jpg

$_20.jpg

$_20.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, toch eentje gevonden:

$_20.jpg

$_20.jpg

$_20.jpg

Standaardvelg. Megaknap, naar mijn mening.
Ook perfect van grootte, zo heb je nog wat (sexy) bandflank.

De standaardvelgen van de RS6 lijken daar zeer goed op, afaik.

  • Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet tegoei gekeken precies (denk dat ik RS4 eerst enkel vanaf 2020 zocht).

Nog eentje gevonden op de std velgen, met ceramics zowaar:

$_20.jpg

$_20.jpg

$_20.jpg

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat zo bekijk ... bij mij is 't dat zwart-gepolierd bicolor gedoe dat me niet kan bekoren.
Zelfs die swastika-velgen zijn nog iet of wat te pruimen als je ze in grijs/zilver neemt:

$_20.jpg1

$_20.jpg

$_20.jpg

 

Of deze, heb ze daarstraks al gepost:

$_20.jpg

$_20.jpg

Vind ik ook heel goed te doen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die standaardvelgen kan je ook in smallere versie krijgen met winterbanden. Dan oogt het weer niet meer OK, imo. Staat te smal en de velgen verliezen volledig hun concave (diepe) look. 

$_57.jpg

$_57.jpg

 

 

 

In normale versie zijn ze 1 of 1,5 inch breder, inclusief bredere offset, en met 3 (?) cm bredere banden. Dan staat dat imo perfect:

$_20.jpg

$_20.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch indien 't bicolor met groot contrast is. Zilver/gepolierd of grijs/gepolierd gaat nog (heel) goed, imo. Zwart/poli is vandaag de standaard bij elke Hyundai en 't is inderdaad niet je dat...

Ik heb zelf ook "bicolor" velgen :D , maar ge moet goed kijken om 't te zien:

$_84.JPG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gTa zei:

Ah, toch eentje gevonden:

$_20.jpg

$_20.jpg

$_20.jpg

Standaardvelg. Megaknap, naar mijn mening.
Ook perfect van grootte, zo heb je nog wat (sexy) bandflank.

De standaardvelgen van de RS6 lijken daar zeer goed op, afaik.

Da's echt super é, understated velg met concave en dikke band.  Hopelijk staat de nieuwe RS6 op de 'kleine' wielen (die 21" zijn :D ) ook zo vet

aangepast door 3000
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

En via de Configurator was me al opgevallen dat Audi op de RS4 bijzonder dure gefreesde (?) velgen aanbiedt, enkel maar in bronskleur.
Ik vind dat stiekem retevette wielen, op een zwarte. Beetje tuninck maar wel yum:

https://www.autoblog.nl/nieuws/audi-rs4-avant-bronze-edition-gaat-aan-onze-neus-voorbij-140711

https://motorsporthq.com/audi-rs4-avant-bronze-edition-announced-for-uk-market/

;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, abtler zei:

Niet enkel UK, ook Duitsland (alvast, en misschien nog landen). En de velgen zijn daar niet exclusief voor (wel de zwarte interieurbekleding met bronskleurige stikking). Ook de zwarte Audi-ringen en type-aanduiding in zwart kan je nu optioneel krijgen, dus eigenlijk maak je die Edition zo na met de optielijst.

Vind de velgen wel vet. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, abtler zei:

spacer.png

spacer.png

Damn. :inlove: 

Iedere keer weer: schone diepe BBS'en op een Duitse powercar = geslaagd. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Audi RS4 Avant Bronze Edition Announced for UK Market

RS-4-Bronze-1.jpg

The Audi RS4 Avant Bronze Edition is painted Vesuvius Grey, with black detailing all around. For a touch of color, 20-inch bronze milled wheels have been added to the mix, creating a very interesting contrast. Upfront, the cars come with a high gloss black finish for the Singleframe and front air intake surrounds, which are complemented by a matte carbon lip spoiler.

https://www.quattrodaily.com/audi-rs4-avant-bronze-edition-announced-for-uk-market/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beestig, die Bronze Edition. Vind het wel gek dat men dat precies overal aankondigt als voor de UK (only?), want is in Duitsland ook gewoon bestelbaar. Mogelijks ook bij ons?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, JanC zei:

Niet langer baas in z'n eigen specialiteit...

 

Zo jammer dat BMW hun submerk Alpina niet zwaarder promoot door in deze setting een Alpina B5 touring te zetten.
Of zijn die Alpina's in de UK niet te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, gTa zei:

Zo jammer dat BMW hun submerk Alpina niet zwaarder promoot door in deze setting een Alpina B5 touring te zetten.
Of zijn die Alpina's in de UK niet te krijgen?

Waar denk je dat de ALPINA zou eindigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Francis zei:

Waar denk je dat de ALPINA zou eindigen?

Laatst, kort achter of (gedeeld) samen met de RS6.

Alleen al de koetswerkvorm speelt (schat ik) bij de 2e helft van de sprint meetbaar in het voordeel van de M5. Break vs berline....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid