Ga naar inhoud

Coyote Systems

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan noemen ze het toch gewoon anders? Dan melden ze "klavertjes 4" of weet ik veel wat.
Krijgen ze toch niet volledig verbannen me dunkt...

Het is belachelijk: Als je de politie aan het woord hoort: "Ja, wij geven door waar mensen controles kunnen verwachten (o.a. WPR, maar ook veel lokale zones) omdat wij willen sensibiliseren en als men daar dan trager rijdt is ons doel bereikt. Awel, als de Coyote afgaat rijden mensen ook aan de toegelaten snelheid door die bewuste straat toch?
Ik zie het probleem op zich niet. Is dus wel degelijk om de inkomsten te doen, zoals we allemaal weten.

Geplaatst:

groepsaankoopje iemand? 

Geplaatst:

Ook niet toegelaten in België, al een hele tijd niet. Mijn moeder is er ooit eens voor afgekeurd op de keuring omdat haar nummerplaat in een nummerplaathouder zat. Perfect leesbaar en zag je vroeger nog veel, maar nu mag je nummerplaat niet meer achter iets zitten. 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nog 9 dagen abo hier, men mag wel eens met een nieuwe promo afkomen :ninja:

Geplaatst:
Op 31-8-2016 om 14:42 zei ST TDCi:

Nog 9 dagen abo hier, men mag wel eens met een nieuwe promo afkomen :ninja:

Mention je mij als er een promo is? Thanks!

Geplaatst:

Daarstraks weeral, zoals de laatste 4 keer dat ik een mobiele tegenkwam. Flitser op de E34 afrit Turnhout. Coyote meerde bevestigingen, Waze: nul. Coyote abo mag nog blijven.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Daarstraks op de E19 richting Brussel ook gered. 

Oef

Geplaatst:
22 minuten geleden zei ir_fuel:

Gebruikt gij dat?

Gij rijdt toch nooit te snel? ^_^

Nooit B)

Geplaatst:

Dat is gewoon om van 120km/u te vertragen naar 100km/u voor de zekerheid!

Geplaatst:

Gezwicht. Abo'tje voor 1 jaar iCoyote gekocht. Nog altijd treffend: als je intekent met de gegevens van een rechtspersoon wordt enkel het nettobedrag (41 + pocket change) aangerekend. Al jaren zo en nog nooit reclamaties gehad van de BTW. :D 

Geplaatst:

Een Frans rechtspersoon dan toch? Want met een Belgische BVBA ben je Belgische BTW verschuldigd.

Geplaatst:

Verlegging van heffing, ja. Nope, opnieuw met Belgische rechtspersoon gekocht. Het kan wel zijn dat ik oorspronkelijk, de 1e keer, met een Franse rechtspersoon intekende (ik weet dat niet meer exact en in hun klantenportaal kan je niks terugvinden - wat een rommeltje) maar de voorbije 3 jaar zéker met een (toen net nieuw opgerichte) Belgische. Kan natuurlijk zijn dat ze de factuur nooit zien bij controle, en ik al zo veel jaar chance heb gehad, natuurlijk.

Opnieuw alle sterren kwijt, zie ik. :roll: Meteen mailtje gestuurd om die terug te krijgen. Benieuwd hoe snel hun klantendienst deze keer reageert.......

Geplaatst:

Vraagje: mijn phone ligt hier naast me (binnen) en die maakt zo regelmatig "ploep" en "toing!" geluidjes. Bijna zeker dat het van de iCoyote app komt. Welke sounds zijn dat? Vervelend! Eerste "ploep" klinkt als een "geselecteerd/aangevinkt" geluidje of misschien als een "signal lost" geluid, het tweede "do-DOING!" geluid klinkt als een "succesvol geïnstalleerd" of "signal retrieved" geluid. Ik vind evenwel geen visuele weergave van enige melding of zo.

Jullie een idee?

Geplaatst:
10 uur geleden zei gTa:

Vraagje: mijn phone ligt hier naast me (binnen) en die maakt zo regelmatig "ploep" en "toing!" geluidjes. Bijna zeker dat het van de iCoyote app komt. Welke sounds zijn dat? Vervelend! Eerste "ploep" klinkt als een "geselecteerd/aangevinkt" geluidje of misschien als een "signal lost" geluid, het tweede "do-DOING!" geluid klinkt als een "succesvol geïnstalleerd" of "signal retrieved" geluid. Ik vind evenwel geen visuele weergave van enige melding of zo.

Jullie een idee?

Duidelijk enkele matches op Tinder gescoord! :ninja:

Geplaatst:

2016-09-08%2015_38_11-RE_%20sterren%20kw

Anders gezegd: "dat kost te veel om te ontwikkelen dus we hebben dat maar zo gelaten - trekt uw plan en uw sterren kunnen ons worst wezen - graag volgend jaar opnieuw een abo'tje betalen wel - dankuuuuu doehoeeeeei"

Laat het ons positief bekijken: mijnheer Support (m/v/x) kent alvast het verschil tussen u en uw, én weet zwakke werkwoorden correct te vervoegen. :toppie:

Geplaatst:

Voor de geïnteresseerden: In oktober is er wederom een aanbieding op iCoyote.

IMG_6166.PNG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 uur geleden zei ST TDCi:

Voor de geïnteresseerden: In oktober is er wederom een aanbieding op iCoyote.

IMG_6166.PNG

Graag word ik op de hoogte gehouden bij het opmerken ervan door een forumlid. Alvast m'n dank! ^_^

Geplaatst:

Welke versie gebruik jij op je foon @gTa en valt die nog te vinden?

Geen nood aan die navigatie zever

Geplaatst:

Helaas de recentste. Ergens moet ik eens een update toegestaan hebben (autom.updates stonden nochtans uit) en ik ben dus de oude versie kwijt.

Maar ik moet toegeven: die expert mode (zonder navi dus) is goed. Ik heb eigenlijk nog geen opmerkingen over de nieuwe(re) versie van de app, op die biepjes na die 'ie te pas en te onpas geeft en waarvan ik absoluut niet weet wat ze willen zeggen. 

Geplaatst:
14 uur geleden zei B3noît:

Graag word ik op de hoogte gehouden bij het opmerken ervan door een forumlid. Alvast m'n dank! ^_^

Normaal ontvang ik een email en dan kom ik er hier wel even op terug.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in