Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Heb ondertussen een Plus aangeschaft, enkel lukt de registratie van de coyote niet goed...? Heb al meermaals het serienr en ID ingegeven. Nadat ik op valideren klik kom ik terug op het beginscherm (met de foto'tjes). Abonnement kiezen kan ik ook niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spreekt toch eigenlijk wel weer boekdelen over België dat dat enkel daar nog nog tot op de meter mag functioneren. Enfin, het weze de gebruikers gegund hoor. Maar het is weer geen toeval dat het in pakweg Duitsland tout-court verboden is, in Frankrijk niet nauwkeurig meer mag werken en dat er in België met geen woord over gerept wordt.

 

Wat ik niet snap is de bewering "men kan het niet verbieden". Hoe doen ze dat dan in het buitenland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds een paar weken mijn abonnement verlengd. Ik doe dat steeds voor max. 1 jaar, want je weet dat dat ding elk ogenblik verboden kan worden.

Sinds het abonnement verlengd is, krijg ik ook een vrouwenstem op m'n Coyote, terwijl dat vroeger enkel gepiep was.

Kan ik die stem uitschakelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor. Dit zit bij uw instellingen en waarschuwing signaal. Ik ken de precieze stappen nu niet meteen maar indien je het niet vindt zoek ik het wel even op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen een Plus aangeschaft, enkel lukt de registratie van de coyote niet goed...? Heb al meermaals het serienr en ID ingegeven. Nadat ik op valideren klik kom ik terug op het beginscherm (met de foto'tjes). Abonnement kiezen kan ik ook niet..

Iemand? Morgen sowieso eens bellen naar klantendienst, maar des te beter als ik het zelf kan oplossen.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de Mediamarkt heb ik beide toestellen even vastgehad. Het lijkt me of je met de nieuwe echt goed moet 'doorduwen' om respons te krijgen, nog iemand die ervaring?

Normaal niet hoor. Het werkt via contact sensoren, dus je moet helemaal niet hard duwen. Zelf even licht aanraken is voldoende.

Wel moet je wachten tot het toestel compleet opgestart is want anders loopt hij wat achter met zijn touch herkenning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal niet hoor. Het werkt via contact sensoren, dus je moet helemaal niet hard duwen. Zelf even licht aanraken is voldoende.

Wel moet je wachten tot het toestel compleet opgestart is want anders loopt hij wat achter met zijn touch herkenning.

 

Achzo, dan zal het daar inderdaad wel iets mee te maken hebben.

 

Ik twijfel nog altijd tussen de Plus en de nieuwe. Vooral over het formaat, gezien de Plus kleiner is en makkelijker weg te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achzo, dan zal het daar inderdaad wel iets mee te maken hebben.

 

Ik twijfel nog altijd tussen de Plus en de nieuwe. Vooral over het formaat, gezien de Plus kleiner is en makkelijker weg te werken.

Ik heb beide. De plus in de mini van Miss Wax-it, en de nieuwe in mijn wagen.

Ik zou voor de nieuwe gaan, al is het maar voor de duidelijkheid van het scherm en de voice control.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met de GPS ontvangst is ondertussen opgelost, gewoon een andere gaan halen. Werkt nu eindelijk zonder problemen, al durf ik er nog steeds niet mee stoefen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb me vrijdag de nieuwe gehaald, bij de registratie gezien dat ik 6 maanden gratis kreeg bij elke abonnementsformule maar vergeten dat ik enkel kon betalen via Visa. Gezien ik mijn kaart heb opgezegd dus maar bij een familielid gaan betalen, toen was het opeens maar 3 maanden meer.

 

Vandaag dus een mailtje gestuurd naar de klantendienst, straks ook eens snel bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb app gedownload op mijn iPhone, op zich werkt het goed maar om een of andere redenen krijg ik nu en dan geen geluid. Scherm flikkert rood en het trilt maar geen geluid. En ja, ik heb geluid geactiveerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren iets raars met mijn coyote plus.  Had net een mobiele melding gekregen (al zal dit er wel niets mee te maken hebben gok ik), kort er na reboot m'n toestel uit zichzelf, wtf.  Nog mensen die dit probleem hebben ?  Verder werkt het ding wel ok al duurt het soms wel een minuut of 10-15 tegen dat ik m'n verkenners heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch weer even de nette service van Coyote hier vermelden.

 

Ik had mijn abo met een jaar verlengd overlaatst, maar op mijn toestel kwam niks van vernieuwing. Uiteindelijk was ik al een maand verder, nog steeds zonder abo aan het rondrijden (rijd meer met de moto, dus gebruik de Coyote niet zooooveel)

 

 

Blijkt dat ze mijn abo overgezet hadden op mijn vorige Coyote, die ik eens ben kwijtgespeeld. Ik had al een andere, maar dat ID is toen niet aangepast op mijn profiel op de site van Coyote.

 

Na een telefoontje met Marjan, heeft zij het allemaal geregeld, plus een maand extra gekregen voor de tijd dat ik zonder abo rondreed :up:

 

 

Edit: Ondertussen toch ook maar een kit voor op de moto besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het bugt nog steeds!

 

Inderdaad. Ik heb al tig keer een melding gemaakt van een mobiele flitser zonder dat ik het apparaat heb aangeraakt. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin me echt blauw te ergeren aan die nieuwe. Binnenkort keil ik hem bij Coyote door het raam ofzo.

 

Daarstraks: voertuig in panne. Dat ding meldt dat. Ik kom aan dat voertuig en het toestel vraagt bevestiging Yes/?/No. Ik heb daar 10 seconden aan een stuk als een debiel op die yes staan duwen/kloppen/... en na 10 seconden zegt dat ding "Confirmed answer: Don't know"

 

kill_it_with_fire-s670x394-93334.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja en al die random veranderingen van de snelheidsbeperking die hij soms begint te maken/door te geven onthoudt hij dus in mijn toestel, dus ik zie regelmatig ineens stukken met 10 km/h of 135 km/h als toegelaten snelheid op de autostrade 

 

:fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu sinds een paar weken ook een Mini Coyote Plus. Hiervoor gebruikte ik de coyote die in de software zat van mijn Garmin NuLink GPS, dit werkte eigenlijk vrij goed enkel had je wat minder details dan in een normale Mini Coyote. Toen ik een tijd terug m'n abo weer moest verlengen voor de coyote op de garmin (zelfde tarief als bij een gewone coyote) heb ik dan maar ineens beslist een normale Mini Coyote te kopen gezien ik nog wat kortingbonnen had bij Vandenborre en zo voor rond de 50 euro een nieuwe Plus meehad (als je de 3 maand gratis er nog 's van af trekt heb ik het toestel dus bijna voor niks mee).

Ik dacht dat ik hiermee veel beter gediend ging zijn dan de coyote software die in mijn Garmin zat.. Helaas is dit tot nu toe niet waar icon_sad.gif. De Coyote Plus had soms veel te veel tijd nodig (varieerde van 5 tot 15 minuten) om zijn verkenners te vinden en startte soms uit zichzelf opnieuw op. Met de Coyote klantendienst contact gehad en dit zou aan 't feit liggen dat mijn software bleef steken op 44+ en niet wou updaten naar de nieuwste software.

Deze week had ik tijd en zat ik in de regio van Waver en ben ik maar 's bij het filliaal van Coyote zelf gepasseerd. Een vriendelijke (overigens perfect tweetalige) dame heeft mij nogmaals hetzelfde gezegd, dat het aan de 44+ software zou liggen. Ze heeft mij een nieuwe Coyote gegeven, waar al de 51+ software opstaat en mijn abo daar op overgezet.

De nieuwe Coyote dan maar meteen terug in mijn wagen gezet, en deze had vrij rap ontvangst toen ik daar wegreed (toevallig denk ik achteraf gezien). Ik gebruik dit nieuwe toestel nu een dag of 2 en merk op dat het soms weer een eeuwigheid duurt vooraleer ik GSM-signaal heb (en dus mijn verkenners) .. Ik snap er niks meer van, 't ligt zeker niet aan de ruit van m'n wagen (buiten doet hij hetzelfde). Verder heb ik wel opgemerkt dat de vorige Coyote Plus (die dus ook niet goed werkte) een Mobistar sim had, en deze een SFR sim, zou dat een probleem zijn ?

Verder heb ik geen random reboots meer met de nieuwe Coyote die ze me gegeven hebben, dus dat zal opgelost zijn en idd aan de software gelegen hebben.

Waarom o waarom duurt 't zolang vooraleer ik GSM signaal heb ? 't Is nu al de tweede die ik heb.. of heb ik nu weer brute pech ? Anders nog maar eens naar Waver rijden icon_sad.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid