Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Ik heb de indruk dat het display van mijn v2 minder fel brandt als vroeger. Instellingen al gecontroleerd en zo, maar tot hiertoe niets gevonden...

Iemand met vergelijkbare symptomen? Of is de nieuwe echt de moeite waard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Filemodus is echt een leuke en handige feature. Maar dat buggen... Pff.

Ik heb gisteren op 30 seconden tijd een file, een wegversmalling en een live camera in de tegengestelde richting gerapporteerd :fp:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren op 30 seconden tijd een file, een wegversmalling en een live camera in de tegengestelde richting gerapporteerd :fp:

Ik begrijp je pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest lachen. :lol:

 

Ik gebruik Coyote nu al eventjes niet meer. Denk 1,5 jaar, bijna. Mis het eigenlijk nauwelijks. Maar ik doe ook weinig km en 'k moet toegeven dat ik meestal ook de toegelaten snelheid rijd.

 

Hoe zit dat nu in F? Werkt dat nog naar behoren? Heb je nog enige accuratesse inzake flits- of verrekijkerzones op de autoroutes? Gaat 't nog altijd achteruit met de juistheid van info (vnl. door minder focussed smartphone app users, denk ik)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest lachen. :lol:

 

Ik gebruik Coyote nu al eventjes niet meer. Denk 1,5 jaar, bijna. Mis het eigenlijk nauwelijks. Maar ik doe ook weinig km en 'k moet toegeven dat ik meestal ook de toegelaten snelheid rijd.

 

Hoe zit dat nu in F? Werkt dat nog naar behoren? Heb je nog enige accuratesse inzake flits- of verrekijkerzones op de autoroutes? Gaat 't nog altijd achteruit met de juistheid van info (vnl. door minder focussed smartphone app users, denk ik)?

 

De juistheid krijgt slagen doordat ir_fuel en ik verkeerde meldingen doorgeven. Alé, onze Coyote doet dat voor ons. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

 

En serieus? Is dat nog zo exact als pakweg 3 jaar geleden (toen nog groeiende gebruikersgroep maar wel dedicated users die relatief hoge kwaliteit aan meldingen deden, en daardoor in F bijzonder betrouwbaar)? Hoe loopt dat nu in F? Beginnen die "zones" altijd exact x km voor de flitser zodat jet het ongeveer kan inschatten waar 'ie staat, enz.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, ok thx. En in België, is dat nog altijd "exact" of is 't ook al met zones? (ik volg het al even niet meer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, ok thx. En in België, is dat nog altijd "exact" of is 't ook al met zones? (ik volg het al even niet meer)

 

exact

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds tevreden van m'n android app op de HTC, is snel online en heeft me al een paar keer serieus gered :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin januari deed mijn coyote in FR nog altijd exact hoor...

 

de mijne niet maar het is idd op 3/4de afstand

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

 

En serieus? Is dat nog zo exact als pakweg 3 jaar geleden (toen nog groeiende gebruikersgroep maar wel dedicated users die relatief hoge kwaliteit aan meldingen deden, en daardoor in F bijzonder betrouwbaar)? Hoe loopt dat nu in F? Beginnen die "zones" altijd exact x km voor de flitser zodat jet het ongeveer kan inschatten waar 'ie staat, enz.?

 

Ding werkt nog altijd even betrouwbaar als vroeger, edoch als iedereen zo ne nieuwe met touchscreen zou hebben zou het wel een ander verhaal zijn. Da ding leidt een eigen leven. Overlaatst nog "tiens hier staat toch ne paal en ik hoor em ni?" Bleek em spontaan zijn volume gemute te hebben ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In FR staat de flitser altijd op 3/4 van de zone.

 

+ Je krijgt de waarschuwings drietoon thv de flitspaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag had ik een tripke richting Duitsland voor de boeg, ik dus vooraf flitsservice gechecked. Stond natuurlijk dat ze weeral aan het flitsen waren aan E313 Tongeren-diepenbeek. Niet echt meer op gelet want had de coyote bij, toen ik naderde toch nog juist beginnen opletten en de driepikkel zien staan, coyote zei niks. Zou er de hele dag gestaan hebben, dat is niet de enige keer dat ik een flitser niet gemeld krijg. Momenteel niet echt tevreden meer van coyote, ook al een tijd 2 flitspalen hier in de buurt die hij niet aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coyote Systems wacht tot ir_fuel deze nieuwe flitspalen meldt vanuit Wallonië.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de nieuwe coyote en ik ben er nog altijd super content van eigenlijk. Zowel in BE als FR geen enkel probleem ...

 

Al moet ik wel zeggen dat de Plus die in de mini zit sneller opstart en gps fix heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ding werkt nog altijd even betrouwbaar als vroeger, edoch als iedereen zo ne nieuwe met touchscreen zou hebben zou het wel een ander verhaal zijn. Da ding leidt een eigen leven. Overlaatst nog "tiens hier staat toch ne paal en ik hoor em ni?" Bleek em spontaan zijn volume gemute te hebben ...

 

Laat die Nanolex er eens afhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik ben op zoek naar 2 coyote magneetjes. Die zelfklevende dingen dus. Er zijn genoeg mensen die de houder gebruiken en de magneetjes dus over hebben. Is er iemand die ze weggeeft?

 

PM of reply hier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid