Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn vaste coyote abo laten uitbreiden naar de app (klein beetje opleggen) en gebruik tegenwoordig enkel de app.
Wireless Carplay zorgt dat mijn telefoon altijd verbonden is met de auto, en  op de iPhone met Shortcuts een automation gemaakt dat als Carplay start hij ook Coyote moet starten. Works like a charm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het vooral omdat ik op den duur niet meer wist of ik binnen een TC reed of niet. Hier wel fan van een dedicated toestel omdat ik geen Carplay gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem nu met een magneet op mijn voorruit gekleefd, naast de achteruitkijkspiegel. Iets moeilijker af te lezen met direct zonlicht, maar verder een prima plaats. Valt niet te hard op

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

'k Was van plan om m'n iCoyote abo op te zeggen ... maar door weer vaak met de moto te rijden (met een tomtom Rider voor m'n neus) waarop in TC ook de gemiddelde snelheid wordt weergegeven, heb ik opnieuw een nut van iCoyote ontdekt (voor in de auto, dan). Echt een gemis bij Waze, dat. 😕  In dubio, nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al heel lang geen Coyote meer. Ik vind het zijn geld niet meer waard, en in de TC zet ik gewoon de cruise control op en klaar. Het is niet dat ik zoveel lol/winst heb door toch maar 2km/h sneller te kunnen bollen omdat ik 2km/h onder de limiet heb moeten rijden over een afstand van 1km door een voorligger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Zijn er nog mensen die Coyote nog steeds gebruiken?

Ik had het in het een tijdje op mijn Megane (app in de r-link), maar had dan het abonnement niet meer verlengt. Nu moet ik het tomtom traffic & connectivity abonnement weer verlengen en er is een optie om Coyote erbij te nemen tegen een voordelige prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 23/4/2023 om 05:41, knight-rider zei:

Zijn er nog mensen die Coyote nog steeds gebruiken?

Ik had het in het een tijdje op mijn Megane (app in de r-link), maar had dan het abonnement niet meer verlengt. Nu moet ik het tomtom traffic & connectivity abonnement weer verlengen en er is een optie om Coyote erbij te nemen tegen een voordelige prijs.

?? Geen enkele reactie hierop ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Dan weet je het antwoord 🙂 

Wat gebruiken jullie dan wel? Ik moet just mijn abonnement verlengen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het nog. Het gemak van het toestel dat opstart als je de wagen start en de betere signalisatie van flitspalen/trajectcontroles dan Waze (vind ik). De mindere kantjes neem ik er wel bij. Navigatie doe ik altijd met Waze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Knalpot zei:

Ik gebruik het nog. Het gemak van het toestel dat opstart als je de wagen start en de betere signalisatie van flitspalen/trajectcontroles dan Waze (vind ik). De mindere kantjes neem ik er wel bij. Navigatie doe ik altijd met Waze.

Maar als er nog zo weinig actieve gebruikers zijn, is die betere signalisatie dan nog wel correct? De definitie van een community-based systeem is toch dat er een community moet zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, DDke said:

Wat gebruiken jullie dan wel? Ik moet just mijn abonnement verlengen..

Ik? Niks. Enkel Waze als ik op GPS rijd.

Met alle trajectcontroles op de banen die ik vaak doe heeft het toch geen nut meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, anders zei:

Maar als er nog zo weinig actieve gebruikers zijn, is die betere signalisatie dan nog wel correct? De definitie van een community-based systeem is toch dat er een community moet zijn?

Ik blijf het ook gebruiken, met dezelfde reden als @Knalpot  Ik heb nog aan niets gemerkt dat er minder gebruikers zijn oid, dagelijks krijg ik nog meldingen die ook steeds kloppen. Dus ik heb geen reden om aan te nemen dat de signalisatie minder correct zou zijn.

Op trajectcontroles vind ik het vaak handig om te zien hoe snel je terug kan rijden als je ff achter traag verkeer bent blijven hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg wel meldingen, maar het is al maanden geleden dat ik bij zo’n melding ook daadwerkelijk een agent in de bosjes zie zitten. 
Ik rij tegenwoordig max snelheid +5kmh dus zou in de wagen gerust zonder coyote kunnen. 
Moto is bij mij het probleem. Niet op de snelweg, maar in een dorp. Je zit direct aan rijbewijs-kwijt snelheden. 
@ir_fuel heb jij het gevoel dat waze even goed is als coyote?

En nu ik dat schrijf is dat eigenlijk raar. Heb het gevoel dat coyote nog slechts een schaduw is van wat het ooit was, maar toch stop je daar niet mee…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem. Uit gemakzucht en "because you never know" laat ik m'n abo jaarlijks vernieuwen ... maar ik gebruik het eigenlijk niet vaak genoeg (meer). En als ik het gebruik, stel ik alvast geen gestegen nut vast t.o.v. Waze, behalve dan de aangetoonde gemiddelde snelheid bij trajectcontroles. Op de moto doet m'n tomtom Rider 410 dat ook, dus op moto gebruik ik 't nooit meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, DDke said:


@ir_fuel heb jij het gevoel dat waze even goed is als coyote?

 

Kan niet vergelijken want ik gebruik al jaren geen Coyote meer + ik rijd ook geen massa's kilometers binnendoor hier in Wallonië.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, anders zei:

Maar als er nog zo weinig actieve gebruikers zijn, is die betere signalisatie dan nog wel correct? De definitie van een community-based systeem is toch dat er een community moet zijn?

Met betere signalisatie bedoel ik dat het toestel me veel beter duidelijk maakt dat ik een flitspaal of trajectcontrole nader.  De meldingen van mobiele flitsers, daar vind ik de 1 niet beter dan de ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, gTa zei:

Idem. Uit gemakzucht en "because you never know" laat ik m'n abo jaarlijks vernieuwen ... maar ik gebruik het eigenlijk niet vaak genoeg (meer). En als ik het gebruik, stel ik alvast geen gestegen nut vast t.o.v. Waze, behalve dan de aangetoonde gemiddelde snelheid bij trajectcontroles. Op de moto doet m'n tomtom Rider 410 dat ook, dus op moto gebruik ik 't nooit meer.

Rij jij dan met de moto 50 in bebouwde kom, en 30 in zone 30?

Ik heb het daar echt moeilijk mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, DDke zei:

Rij jij dan met de moto 50 in bebouwde kom, en 30 in zone 30?

Ik heb het daar echt moeilijk mee. 

Ik probeer dat wel te doen, ja. Maar da's gene evidenten. Eén van mijn moto's kan zelfs niet eens deftig 30 constant rijden, zonder hobbelpaardje te doen.

Daar waar ik 't meest rijd, weet ik wel waar de flitspalen staan. En daar waar ik zelden of nooit rijd, heb ik mijn tomtom die me waarschuwt voor de vaste palen en trajectcontroles. En laat ons wel wezen: de pakkans (mobiele/verborgen controles) is voor de rest toch nog altijd bijzonder klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat allemaal zo lees misschien beter niet doen, kan ik dat geld nog voor iets anders gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik twijfel ook om het nog eens te nemen. M’n commute is 80% TC, wel fijn als ik dan eens kan doorrijden na vast te hebben gezeten achter trager verkeer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Asserti said:

Ik twijfel ook om het nog eens te nemen. M’n commute is 80% TC, wel fijn als ik dan eens kan doorrijden na vast te hebben gezeten achter trager verkeer 

Vind je dat dan zo aangenaam rijden? Dat "doorrijden" mikkend op je gemiddelde snelheid? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid