Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Waze is voor mij te zwaar voor occasioneel gebruik enkel voor flitsers. Gebruik de tom tom flits app. Heb enkel flitsinfo nodig, en dan laat ik de telefoon liefst in m'n broek en steek ik een oortje in. Marcheert verbazend goed voor een gratis app. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tomtom.speedcams.android.map&hl=en

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er ergens cijfers te vinden van gebruikers van al die platformen? En idealiter ook de nodige info erbij om die cijfers te kunnen interpreteren?

Ik moet vaststellen dat ik op iCoyote nooit nog een melding voor en flitser door krijg (en indien wel, is 't 99% zeker zo'n vrachtwagen-tolheffing-machien die aan een brug hangt), enkel maar voertuigen op de pechstrook. 't is nog geen half jaar dat ik m'n abo vernieuwd heb, maar nu begin ik toch stilletjes aan te denken om dat de volgende keer niet meer te doen. Vooral omdat in F ook steeds meer mensen met Waze rijden en ook daarop flitsers melden (weliswaar worden die dan in "zones" weergegeven maar daar kan ik nog mee leven).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

't Is weer kapot. :fp:

Deze voormiddag een back-up GSM aan 't installeren voor m'n motortrip. Bij 't inloggen in de Coyote app:

"Er is een technisch probleem opgetreden. Gelieve contact op te nemen met de klantendienst. (Error 9)"

1625146051_2019-05-2219_08_03.thumb.jpg.364870b91ccb13c769df29d1b5b292d4.jpg

Euh ja, klantendienst ... even op de website kijken.

image.thumb.png.e73d5abfa8b5befbec61aa66c8e99390.png

Ah, tof.

FFS :fp:

Dan maar even via de Coyote Shop passeren in SML, moest daar toch in de buurt zijn.

"Ha nee meneer, we kunnen niets doen, alle systemen liggen plat."
- "En hoe lang gaat dat duren?"
"Wel ze hebben ons van Coyote gezegd dat het minimaal 1 dag, maximaal 5 dagen zou duren."
- "En jullie kunnen ondertussen niet werken?"
"Neen, geen nieuwe abonnementen, geen toestellen registreren, geen issues oplossen, niks."

 

Tof.

FFS

:fp:

 

p.s.: De toestellen zouden wel moeten werken, normaliter. Maar van zodra je toestel/app de servers wil benaderen om je accountgegevens te raadplegen: *bluescreen*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al jaren geleden ontdekt dat de toestellen brol zijn, alles achter de schermen uit de pre historie komt en de community liever meldingen krijgt i.p.v. ze in te geven. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

edit: wachtwoord wordt blijkbaar niet meer als plaintext opgeslagen en verstuurd via email (thank god)

aangepast door Waky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is weer in orde. Zelfs een belletje van de Coyote Shop in SML (ze hadden m'n vraag genoteerd) met de melding dat de servers weer up waren. En effectief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Waky said:

edit: wachtwoord wordt blijkbaar niet meer als plaintext opgeslagen en verstuurd via email (thank god)

Ja dat was een goeie :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag een aantal dingen in mijn account van Coyote gedaan. Vandaag probeer ik in te loggen. "Een gebruiker met dat email adres bestaat niet"

:fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

iCoyote, ja, al zet ik het minder en minder op (wel nog altijd voor verdere verplaatsingen, zeker als 't door Frankrijk gaat).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Frankrijk is het onmisbaar, al was het maar voor de vaste palen.

Ik heb wel de indruk dat Waze pakken sneller up to date is wat betreft trajectcontroles en snelheidsbeperkingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Voor Frankrijk is het onmisbaar, al was het maar voor de vaste palen.

Ik heb wel de indruk dat Waze pakken sneller up to date is wat betreft trajectcontroles en snelheidsbeperkingen.

ja klopt, ik denk niet dat ik mijn coyote app nog ga verlengen, op sommige plekken waar het nu al maanden 100 of 70 is ipv 120 of 90 duidt coyote nog steeds foutieve snelheid aan, waze is direct op orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje zelfde gevoel hier...

Ik heb toch al op een paar plaatsen waar al jaren een foutieve melding komt op coyote en waze die fout niet maakt. 

Trajectcontroles die ook op geen m kloppen want ze beginnen te tellen waar er in de verste verte geen camera hangt of zelfs kan hangen...

 

Voordelen ten opzichte van coyote zijn er wel nog: aanduiding gemiddelde snelheid in trajectcontrole, betere visualisatie van palen en fltsers op de gsm waar je bij waze meer op de auditieve meldingen moet rekenen.

 

Geen idee hoeveel beter er mobiele worden aangegeven op coyote of waze en omgekeerd... Dat is moeilijk te meten zeker...

 

Ik twijfel ook om nog te verlengen... Hoewel ik hem ook toch iedere keer opnieuw verleng gezien ik meestal in die periode op skireis vertrek :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Voor Frankrijk is het onmisbaar, al was het maar voor de vaste palen.

Ik heb wel de indruk dat Waze pakken sneller up to date is wat betreft trajectcontroles en snelheidsbeperkingen.

vaste palen staan toch ook op waze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Naish said:

vaste palen staan toch ook op waze?

In Frankrijk?

Het probleem is dat je daar zones hebt. Bij Coyote weet je exact waar in de zone de paal staat. Bij Waze niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid