Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

Kreeg vandaag telefoon met de vraag om mijn oude coyote mini in te ruilen op een nieuwe. Aan de helft van de prijs. Iets met het 2g netwerkkaartje in de oude en dat hij binnenkort niet meer zou kunnen ondersteund worden of zoiets. Is die nieuwe iets waard of was dat zo'n spel dat constant vastliep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Frekkel said:

Kreeg vandaag telefoon met de vraag om mijn oude coyote mini in te ruilen op een nieuwe. Aan de helft van de prijs. Iets met het 2g netwerkkaartje in de oude en dat hij binnenkort niet meer zou kunnen ondersteund worden of zoiets. Is die nieuwe iets waard of was dat zo'n spel dat constant vastliep?

Pak eentje zonder touch screen, dan zit je safe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad ook eentje zonder touchscreen en tot nu toe werkt die heel goed. Ook via korting kunnen kopen als vervanging van een Mini Coyote die niet meer werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coyote met touchscreen trekt werkelijk op niets. Loopt altijd vast, als het dan eens werkt dan zend het vanalles door dat niet moet...

 

Ben dan naar een Coyote-shop geweest, probleem uitgelegd. Ze snapte wat ik bedoelde en herkende het probleem, toch was de enige oplossing om een nieuwe te KOPEN aan 99€.

Het is mij niet om die 100€ te doen, maar als je een slecht product levert, de fout herkend en dan als enige oplossing om een bestaande klant nog eens te laten betalen voor een toestel dat wel werkt.... triestig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Germinal zei:

 

 


Fuck..

Daar zijn ze echt zot. Nemen ze uw auto daar in beslag als je 100 doet ipv 80 ??

 

Bij 100 te hard mag je daar wel op rekenen ja. Inclusief gevangenisstraf.

Bij 20km/h te hard kost je dat een paar honderd euro (autostrade) tot meer dan 500 euro (bebouwde kom)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomme, dat begint extreem te worden. Hoe doe je dat als je iCoyote hebt? Deïnstalleren noodzakelijk, dus? Mogen ze in je smartphone kijken bij controle aan de grens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

"Coyote, het toestel dat rijadvies geeft, kent in België al meer dan 1,5 miljoen gebruikers."

Ik vind dat moeilijk om te geloven, zelfs als het niet-actieve gebruikers zijn.

Laat ons zeggen dat de helft van dat anderhalf miljoen in Vlaanderen zit, dan heeft meer dan 10% van de Vlamingen een Coyote. Als je vervolgens de populatie zonder rijbewijs aftrekt (waaronder kinderen) ... Kan mij niet voorstellen dat 1 op 5 auto's die ik voorbijrijd 's ochtends tijdens mijn uurdurende pendel een Coyote heeft. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
43 minuten geleden, Marvin zei:

"Coyote, het toestel dat rijadvies geeft, kent in België al meer dan 1,5 miljoen gebruikers."

Ik vind dat moeilijk om te geloven, zelfs als het niet-actieve gebruikers zijn.

Laat ons zeggen dat de helft van dat anderhalf miljoen in Vlaanderen zit, dan heeft meer dan 10% van de Vlamingen een Coyote. Als je vervolgens de populatie zonder rijbewijs aftrekt (waaronder kinderen) ... Kan mij niet voorstellen dat 1 op 5 auto's die ik voorbijrijd 's ochtends tijdens mijn uurdurende pendel een Coyote heeft. 

 

 

Hoe hebben ze dit geteld?

Ik heb coyote eens geïnstalleerd op mijn android gsm en op mijn ipad, zuiver om eens te proberen. Ben ik dan 2 gebruikers?

Velen hebben zo een device in de auto privé en op de moto en op de telefoon(werkauto). 3 gebruikers ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet vergeten dat elke Orange gebruiker met een abonnement ook toegang heeft tot Coyote, ik geloof dat ze die ook meerekenen ook al gebruiken ze het niet.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Luv4DLM said:

Niet vergeten dat elke Orange gebruiker met een abonnement ook toegang heeft tot Coyote, ik geloof dat ze die ook meerekenen ook al gebruiken ze het niet.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
 

+ iedereen met een Renault.

Link naar reactie
Delen op andere sites

+ iedereen met een Renault.
Das een nieuwtje voor mij, zo kom je easy aan 1.5miljoen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Marvin said:

"Coyote, het toestel dat rijadvies geeft, kent in België al meer dan 1,5 miljoen gebruikers."

Ik vind dat moeilijk om te geloven, zelfs als het niet-actieve gebruikers zijn.

Laat ons zeggen dat de helft van dat anderhalf miljoen in Vlaanderen zit, dan heeft meer dan 10% van de Vlamingen een Coyote. Als je vervolgens de populatie zonder rijbewijs aftrekt (waaronder kinderen) ... Kan mij niet voorstellen dat 1 op 5 auto's die ik voorbijrijd 's ochtends tijdens mijn uurdurende pendel een Coyote heeft. 

 

 

Er waren in totaal 5.785.447 auto's ingeschreven in België in 2017. Dan zit je idd aan 1 op 5 auto's....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Luv4DLM said:

Das een nieuwtje voor mij, zo kom je easy aan 1.5miljoen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
 

Iedereen is wat overdreven, maar ik weet toch mensen die Coyote ingebouwd in hun Megane hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De app zit idd in de R link, 3 maanden gratis, daarna kan je kiezen of je al dan niet wilt betalen.

Ik heb dat niet gedaan, de app staat er wel nog op, maar gebruik het dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Nope, gisteren ging-ie nog. Phone herstarten? Indien geen hulp: app opnieuw installeren?

Er zat eergisteren wel een grote update in de pijplijn, misschien dat hij zich daar in verslikte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 3 weken en 5 mails gaat mijn abonnemt wel van mijn rekening maar heb Ik mijn product nog altijd niet maar is het wel betaald .

Dat is gewoon pure horror die firma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb coyote weggedaan sinds ik paar jaar geleden geflitst werd door een superflitspaal die er al een week stond maar niet in mijn coyote.. een week later nog steeds niet aangegeven in coyote..

Heb toen mails gestuurd en zelfs langs de winkel in Antwerpen geweest.. op de mails geen reactie en in de winkel zeiden ze dat die flitspaal wel in hun systeem stond aangegeven en konden ze mijn niet meer vertellen.

Dikken brol dus. Waze is gratis en kan exact hetzelfde dus waarom uw geld nog toevertrouwen aan coyote ?

Die mannen verdienen ze wel.. bijna 100% winst [emoji106]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met iOS 12 geeft Apple support voor 3th party apps. Wat als gevolg heeft dat Google Maps en Waze nu ook werken op de CarPlay.

VInd de user interface van Waze op de CarPlay niet zo mooi, maar wel handig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/11/2018 om 09:40, gTa zei:

Nope, gisteren ging-ie nog. Phone herstarten? Indien geen hulp: app opnieuw installeren?

Er zat eergisteren wel een grote update in de pijplijn, misschien dat hij zich daar in verslikte?

 

Heb hem al herstart en ook al de app opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds geen resultaat. Ondertussen ook nog  geen update gehad ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 3 weken en 5 mails gaat mijn abonnemt wel van mijn rekening maar heb Ik mijn product nog altijd niet maar is het wel betaald .

Dat is gewoon pure horror die firma



Na al die jaren is het daar nog steeds hetzelfde. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid