Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dus geen manuele???

Natuurlijk niet. Je zou een compleet rund moeten zijn imo om een F10 M5 met manuele bak te nemen. Dat ze 'm nog aanbieden in de VS snap ik echt niet, en blijkbaar de Amerikanen ook niet meer want minder dan 1 op de 100 M5 daar zou met manuele bak worden genomen.

Geplaatst:

Ziet er super uit, maar is zo'n rode kleur niet net iets te overheersend en word je dat na enkele maanden niet beu wegens nogal uitdrukkelijke aanwezig ?

Ik vrees er ook voor. Indianapolis-rood in de E60 M5 vond ik IRL al te fel. En in de huidige M5 is het zelfs nog bleker, 't is oranjerood.

Geplaatst:

true!

die auto is ontwikkeld voor de DKG

Geplaatst:

Je zou een compleet rund moeten zijn imo om een F10 M5 met manuele bak te nemen.

professional-bull-riders-championship-ro

moo

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ge moet imo sowieso een rund zijn om een F10 m5 te kopen, een E63 of rs6 is zo veel dikker

Geplaatst:

Met die E63 ben ik het eens. Maar een RS6 kiezen boven een M5?? hmmmm .....

Geplaatst:

"Even" mijn pk monster uitlaten op circuit.......2 filmpjes van dezelfde dag .

[/size]

[/size]

Ondertussen staan er 60 anderen telkens een half uur of uur aan de kant......

Topbeslissing om geen Ferrari te kopen. Wel rare plaats waar kerel met de Scuderia tegen de muur knalt?!?
Geplaatst:

Idd raar, je zou zeggen olie op de weg maar die ervoor rijdt er vlotjes door... Maakt ineens teveel stuurhoek...

Geplaatst:

afdaling naar beneden, achterkant wordt licht en hup

Geplaatst:

afdaling naar beneden, achterkant wordt licht en hup

Heb jij daar ooit zelf al gereden?

Geplaatst:

Heb jij daar ooit zelf al gereden?

Retorische vragen :inlove:
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

zo'n klap en die kerel rijdt weg, sterk autootje wel.

Geplaatst:

Met die E63 ben ik het eens. Maar een RS6 kiezen boven een M5?? hmmmm .....

Objectief gezien: ik wel. Een break-koetswerk suits my need far better dan een gewone berline. En nu ik dat ding live gezien en gehoord heb, ben ik overtuigd: 't is een vet spel met een heerlijke klank. :inlove: En als je de tests leest rijdt 'ie ook bijzonder goed.

Geplaatst:

Love is in the air. :inlove:

IMG_3214.JPG

Meld je B even dat ik die foto gezwind het bureau rondstuur, hier, Mayo? :D :D :D

Geplaatst:

moo

Ik ben net als jij een believer in / genieter van het manuele rijden. Maar er zijn nu éénmaal auto's waarin een gerobotiseerde bak zoveel beter past dan een manuele bak. Zowel de vorige als de huidige M5 missen, zo lees je telkens opnieuw, ergens precies een deel van hun brein als je die met manuele bak neemt. En dan is de E60 M5 nog veel méér de wilde hond dan de F10, én dan is de SMG van de E60 de duidelijk mindere versnellingsbak tegenover de M-DKG van de F10.

De E90ev M3 is de laatste (jongste) BMW M waar ik de keuze voor de manuele bak helemaal kan begrijpen en onderschrijf ... en zelfs ik was bij testritten compléét overtuigd van het fantastische geheel van die aandrijflijn met M-DKG, in die mate zelfs dat de versnellinsgbak voor mij niet uitmaakte, zolang de auto me qua ouderom/km/staat/prijs en qua kleurencombinatie maar aanstond.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De betere versnellingsbak is volgens mij subjectief. Iemand die echt zoveel mogelijk betrokken wil zijn bij het rijden van een "sportwagen" neemt een handbak imo. Dat die automatische een tikje sneller is kan mij weinig schelen, rammen met die bak!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

het hangt er allemaal vanaf

d'office handbak nemen is gwn achterlijk imho, ge moet kijken naar

1) past die bak in de auto als totaalpakket en icm motorkarakter

2) is het rijden leuker met handbak

3) is het eigenlijk wel een leuke handbak om te gebruiken

M5 weegt 2 ton, daarin een handbak steken.. not sure of het ook leuker zal rijden!

Een Audi S8 of S63 koop je toch ook niet met handbak .. 

Geplaatst:

D'office handbak nemen is hoegenaamd niet achterlijk, alles hangt af waar de persoon zelf liever mee rijdt in die kar en voor zijn doen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

alles hangt af waar de persoon zelf liever mee rijdt in die kar en voor zijn doen.

dat zeg ik toch?

stel dat pakweg een BMW X5 M leverbaar zou zijn met handbak, zou je dat dan ook nemen?

Geplaatst:

Die oh zo geroemde "betrokkenheid" met handbak begrijp ik persoonlijk ook niet zo goed eigenlijk, onder dat motto kan je ook zonder servo en met een handmatige choke gaan rijden.
Ik ben trouwens niet tegen een handbak, schakelen kan gewoon soms erg leuk zijn.

Geplaatst:

hoe ge het draait of keert, ge zijt wel meer in connectie met uw wagen

maar sommige handbakken zijn zo vaag, afstandelijk en duf in hun operatie dat het de hele auto verpest 

Geplaatst:

dat zeg ik toch?

stel dat pakweg een BMW X5 M leverbaar zou zijn met handbak, zou je dat dan ook nemen?

:fp:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid