Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Maar dat ding is niet alleen bruikbaar op M3's hé Ciske, dus de vraag is toch niet zo irrelevant? (al weet ik van geen kanten met wat Geertt rijdt, al zie ik een E30 in z'n avatar)

exact gTa!:) heb trouwens de witte e30 die indertijd van Fiddy was...

Tuurlijk weet een beetje e30-liefhebber dat de M3 standaard olietemp heeft, maar dit is echt een proper oplossing voor standaard E30's.

PJH, waarom kloten met uw dashboardledjes en niet gewoon ronde vdo-meter wegwerken? Heb dat in plaats van mijn klokje steken. Beste bfb mod die ik gedaan heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat de dashboardleds bij mij niet allemaal werken + vrij nutteloos zijn. En dit lijkt me wel cool :)

 

De inspiratie is er gekomen door een project van George Graves, die had een wideband AFR en een voltmeter gemaakt voor in het SI-board.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge enkel maar een standaard analoog klokje hebt steken: dikke meerwaarde indeed. Tegenover 't digitaal klokje met buitentemperatuurmeter: ook nog, maar je zou kunnen twijfelen. Als je de boordcomputer hebt in een E30, dan is er niks vetter daar in dat stukje dashboard, dan die OEM boordcomputer :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

true, ook op andere modellen (...) zit stock op de nieuwe Alpina B3 Bi-Turbo

 

 

Hoe hard wil ik die kar :inlove:

 

Jammer dat dat in de F31 "moet". Niet zot van de neus en helemaal niet van 't interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker! Pics van finale resultaat?

 

Ik zie me dat wel nog niet meteen zelf doen. Nog nooit gedaan. 'k Ga 't wel kunnen maar 't gaat veel bronselen en vloeken zijn, peizek.

 

Gij bij machte om zo'n fazen zelf te fazen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die vind ik ook te ... euhm ... gemeen klinken. 't Is weliswaar maar erg kort, maar de sound van de Eisenmann Sport lijn bevalt me voorlopig 't meest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou ge trouwens in 'n M5 kuipjes en een rolkooi willen installeren?  :unsure:

 

Een M6 of een M3 lijken mij daar toch een betere basis voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een M6 leent zich daar ook niet voor, vind ik. Da's toch geen trackcar? Ding weegt wat, 2 ton en wat kleingeld?

'k Vind die M5 met die striping en velgen en kuipjes e.d. ook maar een misbaksel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ja op zo'n incentives, een paar rondjes, da's altijd leuk. Zelfs dubbeldekkerbussen gaan op de Nordschleife!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Circuitrijden is niet voor iedereen de laatste seconde er proberen afpitsen of per se de snelste te willen zijn. Elke M is plezant op circuit op z'n eigen manier veronderstel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ooit gezegd dat dat niét zo is? 't Zal wel zijn dat een M5 en een M6 beestig zijn om eens occasioneel op een circuit te rijden. Maar 't zijn wel de laatste wagens waar ik de zetels eruit zou smijten een kooi installeren.

 

Waarom zou ge trouwens in 'n M5 kuipjes en een rolkooi willen installeren?  :unsure:

 

Een M6 of een M3 lijken mij daar toch een betere basis voor?

 

Daar ging 't mij om, niks anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Circuitrijden is niet voor iedereen de laatste seconde er proberen afpitsen of per se de snelste te willen zijn. Elke M is plezant op circuit op z'n eigen manier veronderstel ik.

Waar anderzijds.....als remmen gaan faden etc.....is de fun er ook snel af.......je wil tenslotte toch wat knallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar anderzijds.....als remmen gaan faden etc.....is de fun er ook snel af.......je wil tenslotte toch wat knallen.

 

Verschiet ik soms toch van. Veel eigenaren van sportwagens of GT's willen hun kariot wel eens los laten op een stukje onbegrensd asfalt maar doen dat bijzonder beheerst, no way vulle pulle dus. Zo nog met meerdere mensen meegereden, die parmantig "Weet ik wel, maar het hoéft voor mij niet sneller, zo spaar ik het ding en z'n banden nog wat." antwoorden als ik advies gaf over dit of dat beter zo of anders.

 

Nog met een XK-R rijder meegeweest op Spa, zo. Enigste doel was ne keer z'n banden te laten piepen en een paar keer gewoon vulle pulle gas geven zonder te moeten denken aan overstekende kinderen of flitscamera's. Rondje of 5, dan nog eens een rondje of 3. Klaar. "Genoeg geweest, 't was heerlijk om dat eens gedaan te hebben." :lol:

 

Vind ik OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zo. Probleem is dat bij de meeste M's met volledig origineel remsysteem na 3 rondjes Spa het beste eraf is en je je daar idd aan begint te ergeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid