Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

Ik merk ook dat "brake" regelmatig wordt gebruikt. Vraag is welke de correcte versie is.

Als ik de versie op wiki erop nalees, dan zouden we de Mercedes T en de BMW Touring ook een brake en niet een break moeten noemen ? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

break zal wel de franse versie van brake zijn of brake de engelse van break. Maar geen idee waar het oorspronkelijk vandaan komt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand van hier die gisteren wuifde ? Ik was met de Audi op trot...

BMW 5 touring in een schitterend blauw, ik dacht meteen aan tiefseeblau en was zo naar de wagen aan't kijken dat ik te laat zag dat de chauffeur de hand opstak...  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah, I don't like tiefseeblau. Toch niet op een non-M-pack '5. (Maar 'k denk dat dat het enige donkerder blauw is dat je vandaag de dag nog kan kiezen, tenzij je Individual gaat.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
3 uren geleden, walter zei:

Aan de vaart? 

Jup, had het wat laat gezien. Toen we kruisten geclaxonneerd, wel met de gewone luchthoorn. Volgende keer krijg je de die op het dak! :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gewoon ik zei:

walter zit met een stalker denk ik

Idd, 3x op korte tijd! Ale, als hem het was, was al ver gepasseerd toen ik de Remco mobiel zag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, CAS zei:

Idd, 3x op korte tijd! Ale, als hem het was, was al ver gepasseerd toen ik de Remco mobiel zag. 

Moet inderdaad lukken zo 3 keer kort na mekaar, ge hebt nog uw knipperlichten ontstoken zag ik in mijn achteruitkijkspiegel. Heb dat met @Ugeken ook wel eens dat we elkaar vaak kruisen om dan vervolgens maanden elkaar niet meer te spotten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, walter zei:

Moet inderdaad lukken zo 3 keer kort na mekaar, ge hebt nog uw knipperlichten ontstoken zag ik in mijn achteruitkijkspiegel. Heb dat met @Ugeken ook wel eens dat we elkaar vaak kruisen om dan vervolgens maanden elkaar niet meer te spotten.

Idd, knipperlichten nog doen gaan. Was aan het uitleggen tegen de kleinen en zag je pas toen je naast mij zat. Grote toer in west Vlaanderen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brunault, reed jij deze namiddag met de 190 2.5 op de E40? Er is me eentje vrij vlot voorbij gereden, in de werken in Groot-Bijgaarden. Moet ergens rond 17u-17u15 geweest zijn.

Aan de manier van rijden denk ik niet dat het iemand anders kan zijn :D ('t is te zeggen, het spel gebruiken waarvoor het dient)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid