Ga naar inhoud

BMW i5 non-M sportpakket vs M Sportpakket


BWS

Aanbevolen berichten

Cape York lijkt me een mode kleurtje te zijn die nu leuk is om te zien, maar je heel snel beu gaat zijn. Ik heb dat gevoel nu al wanneer je een (i)X1 ziet in deze kleur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, JanC zei:

2,7 sterren gemiddeld uit 30 reviews op Google, hoe geraak je dan eigenlijk nog aan nieuwe klanten?

Voor ING is 2.5 google sterren voldoende.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het is te laat en ik ben te moe maar ik snap niks uit jouw eerste post @BWS. Waar staat dat je zou bijbetalen (voor een kleur) op de gewone versie? Maar een M-pack kan dan wel? 

Verschil in VAA is verwaarloosbaar. Dus dan komt dat enkel uit je flex-potje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Timo zei:

Of het is te laat en ik ben te moe maar ik snap niks uit jouw eerste post @BWS. Waar staat dat je zou bijbetalen (voor een kleur) op de gewone versie? Maar een M-pack kan dan wel? 

Verschil in VAA is verwaarloosbaar. Dus dan komt dat enkel uit je flex-potje?

Dilemma even simpel hernemen: stel het moet Cape York zijn, ga je dan voor non-M pack en >40 netto per maand meer in de zak door een basic spec te nemen, of neem je het M-pack dat er door wegvallen alu elementen beter bij past.

 

flex income uitleggen is moeilijk als je het zelf niet hebt, maar basically is dat een potje van historisch lease budget + 13e maand + historische loonsverhogingen die niet-baremiek werden toegekend. Dat flex budget is een stuk hoger dan het maximum wat ik in mijn functie mag uitgeven aan een wagen (max 1250, zit ik zelfs met de V60 niet aan), waardoor je nooit oplegt en dus VAA neutraliseert, in elk scenario wordt dus volle VAA aangerekend. Wat je niet aan de auto uitgeeft, kan je aan andere zaken uitgeven (laptop, fiets,…) en wat je niet uitgeeft wordt loon dat volgens normale bruto —> netto +- helft wordt afgeroomd 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat biedt een M-pack op zo een grote, zware auto?

Qua looks niet veel imo, maar dat is persoonlijk. Qua dynamiek wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3500€ voor:

Kleuren.

Alpinweiss III

Velgen.

Alu velgen styling 935 M 19" Bicolor

Bekleding.

Binnenbekleding kunstleder Veganza / M Alcantara combinatie Schwarz

Interieurlijsten.

M Decoratieve lijsten in Aluminium Rhombicle met sierlijst in Dunkelsilber

Speciale uitrusting.

M sportophanging

M Shadow Line hochglänzend

Specifieke interieur elementen M Sport

Specifieke exterieur elementen M Sport

M Hemelbekleding Anthrazit

M sportstuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Phil zei:

Zo zou ik ‘m nemen in uw plaats. @BWS

IMG_4180.thumb.png.a10f890e4049e0496a2c4e4702a153b7.pngIMG_4181.thumb.png.0633b2b5f400753c5b8729c73802b998.pngIMG_4182.thumb.png.a373af447ed55de9f1f51372aabd7221.png
 

Sportief en toch stijlvol, en die zwarte vlakken in de bumpers vallen niet op.

Als ik voor een andere kleur ga zal het een blauw zijn. Je idee van M-sport zonder Pro pack te nemen en met alu is nog niet slecht. Alleen doodjammer dat je dan de basic (non-M) velgen niet kan nemen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Phil zei:

Zo zou ik ‘m nemen in uw plaats. @BWS

IMG_4180.thumb.png.a10f890e4049e0496a2c4e4702a153b7.pngIMG_4181.thumb.png.0633b2b5f400753c5b8729c73802b998.pngIMG_4182.thumb.png.a373af447ed55de9f1f51372aabd7221.png
 

Sportief en toch stijlvol, en die zwarte vlakken in de bumpers vallen niet op.

Nogal zwart-wit.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

carbonzwart of tanzaniet zijn volgens mij de beste "kleuren". Tanzaniet is dan wel weer een extra opleg, maar imo wel zijn prijs meer dan waard. Sophisto vind ik ook niet verkeerd. Dat zullen natuurlijk ook direct de meest gekozen kleuren worden...

Qua velgen kan je onmogelijk een goeie keuze maken 🙂. De standaard M velgen zijn dan nog de meest normale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg die auto echt niet naar mijn goesting geconfigureerd, zelfs niet zonder budgetbeperkingen.

Kleurenkaart is magertjes, zowel voor het koetswerk als het interieur, geen enkele velg die echt waauw is, interieurlijsten ook niks.

Carbonschwarz, met een bruin interieur, geen M-pack (maar dan mis je de zwarte dakhemel), en standaardvelg.

Maar dan nog, ‘t is niet mijn volle goesting

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, BWS said:

933 velg 

Die kan je toch onmogelijk nemen met M Pack?

Trouwens dat in combinatie met zwarte nieren en rode klauwen, hoe mottig zou dat zijn. 🥲

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Ik krijg die auto echt niet naar mijn goesting geconfigureerd, zelfs niet zonder budgetbeperkingen.

Kleurenkaart is magertjes, zowel voor het koetswerk als het interieur, geen enkele velg die echt waauw is, interieurlijsten ook niks.

Carbonschwarz, met een bruin interieur, geen M-pack (maar dan mis je de zwarte dakhemel), en standaardvelg.

Maar dan nog, ‘t is niet mijn volle goesting

Carbonschwarz is enkel met m pack

Er mankeren inderdaad een hele boel mogelijkheden. De tussenweg is vaak de sweetspot, maar die is er hier niet.

Ik zou verwachten dat Alpina ondertussen als soort van uitvoeringspakket verkrijgbaar zou zijn? Of komt er nog een echte alpina versie van deze generatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Phil zei:

Die kan je toch onmogelijk nemen met M Pack?

Trouwens dat in combinatie met zwarte nieren en rode klauwen, hoe mottig zou dat zijn. 🥲

Da’s het punt 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, -Fred- zei:

Carbonschwarz is enkel met m pack

Ook dat nog 😁. Doe dan maar het eeuwige Sapphireschwarz,  één meer of min, 't zal daar niet meer op komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

interieur heb ik volledig naar mijn zin kunnen configureren eigenlijk.

Exterieur had ik nog tansanite gewild. Maar het blijft ook gewoon een firmakist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BWS zei:

Niet op voor ieder dilemma een apart topic te beginnen, wat denken jullie van sportzetels + comfort pack VS comfortzetels? @Tommie@Asserti @Stancke

Comfortzetels op een G69 zijn die naam niet waardig, trust me. Ik heb zelfs specifiek de sportzetels genomen, wat ik vroeger zelf nooit deed.

Sportzetels dus!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tommie zei:

Comfortzetels op een G69 zijn die naam niet waardig, trust me. Ik heb zelfs specifiek de sportzetels genomen, wat ik vroeger zelf nooit deed.

Sportzetels dus!

Ok top, was ook mijn idee qua zitpositie, moest het M sport worden heb je dan nog die strookjes Alcantara

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, walter zei:

York Green, lijkt eerder blauw?

Is appelblauwzeegroen blauw of groen? 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid