Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Op 25/4/2019 om 20:15, ir_fuel zei:

Nee. Heb je het artikel hier niet gezien? Men is een databank aan het aanleggen en wil daar alle minnelijke schikkingen ook in. Als je dan bv X keer gewoon betaald hebt binnen een bepaalde periode en je wordt terug geflitst zal je alsnog gedagvaard worden als recidivist.

Gedaan dus met overal op de snelweg 155 te rijden en gewoon elke maand een flitsboete te betalen en daarmee is de kous af.

Fuck :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/29/2019 at 11:46 PM, Le Capri Mauve said:

Hm, gevaarlijk omdat ik de rekenmachine erbij haal.

Uw rekenmachine is kapot :D Deze middag eens naar beneden gekeken, licht vochtig wegdek, bij het uitkomen 140 op de teller ;) BMW 116D van 2017, zonder M-ophanging, op Bridgestone Turanza ER300 (2.6 bar voor en 2.9 achter) :D 

Verre van ideale situatie en het kon niet veel sneller meer deze middag, maar 130 lukt dus zeker ;) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een bocht met een straal van 160m (constante straal, dus over de hele lijn, niet bij uitwaaieren op het eind) krijg ik aan .8G 129km/h , aan 0.9G 137km/h en aan 1G 144km/h

Volgens mij trekt een 'gewone' band 0.8G als alles goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Le Capri Mauve said:

Voor een bocht met een straal van 160m (constante straal, dus over de hele lijn, niet bij uitwaaieren op het eind) krijg ik aan .8G 129km/h , aan 0.9G 137km/h en aan 1G 144km/h

Volgens mij trekt een 'gewone' band 0.8G als alles goed zit.

Ga het zelf eens proberen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot zover mijn test stuk op een weekennacht..cc4b3a5ad121feeae77178fbb514bc72.jpg&key=f527cd5b5e19d667ccc3b09f77e3b0041d245c9f28e2514f0dbbfb8345cd19e5

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk




Is dat actief ? Want daar staan geen andere camera’s dan dewelke nu overal staan.

En dat heeft daar 0.0 nut he.. super rustig stuk snelweg. Reed s nachts ook goed door

Link naar reactie
Delen op andere sites



Is dat actief ? Want daar staan geen andere camera’s dan dewelke nu overal staan.

En dat heeft daar 0.0 nut he.. super rustig stuk snelweg. Reed s nachts ook goed door

Jawel, langs beide kanten witte palen met camera's op

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/5/2019 om 11:26, Luv4DLM zei:

Tot zover mijn test stuk op een weekennacht..cc4b3a5ad121feeae77178fbb514bc72.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
 

Maar toch 120 en niet 90 zoals sommigen zeggen.

  Ah neen is geen beeld van de  r4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar toch 120 en niet 90 zoals sommigen zeggen.
  Ah neen is geen beeld van de  r4
Is de E17 tussen Destelbergen en Lokeren

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 25/4/2019 om 12:29, Mazdastruction zei:

Dat is een ongelooflijk onduidelijke site. 
Je moet inderdaad betwisten, dan het formulier digitaal invullen, afdrukken en opsturen met de post. 

Jaja. Digitaal invullen, afdrukken en opsturen met de post.

:facepalm:

Aha, ik had nog iets niet gezien. In plaats van het formulier zelf af te drukken, kan je het ook laten opsturen.

image.png.0fa4b82c1c191fa0d2f2bce6104c2574.png

 

:lolz: 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Mazdastruction said:

Aha, ik had nog iets niet gezien. In plaats van het formulier zelf af te drukken, kan je het ook laten opsturen.

image.png.0fa4b82c1c191fa0d2f2bce6104c2574.png

 

:lolz: 

:lolz::lolz:

fak

zo dichtbij, maar toch zo veraf als je wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de traject controle op het viaduct weg?

Volgens mij al meer dan een maand weg.. alleszins camera’s zijn al hele tijd weg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
On 4/29/2019 at 7:24 PM, Monterey Jack said:

Ik vraag mij trouwens af hoe rap je daar mag, voor de bocht staan borden van 90 met daarboven het bord voor scherpe bocht. Nergens staat een bord dat die snelheid vervalt, dus volgens mij is het 90 tot aan de oprit in Melle? 

Het bleef dus effectief 90 tot Melle, nu zijn er net na de bocht en net voor de start van de nieuwe trajectcontrole borden gezet 'einde 90'.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Auw :(  Camera's hangen ook terug, vanaf nu weer op cruise control bollen 😐

TC werkt nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, dragonfly said:

TC werkt nog niet

Weet het, camera's hangen er maar van maandag. Wel nieuwe types, ze vallen veel minder op als de oude :( Net nu het rustig is gaan ze mobiel beginnen flitsen ook :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid