Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Die trajectcontrole van Wetteren waar stopt die ergens? Is dat echt aan de afrit Erpe-Mere?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die stopt aan de brug "Seskenskouter" over de E40 net voor de afrit Erpe-Mere. Die brug werd gerenoveerd en daarvoor moest de hele installatie verwijderd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Goesting said:

Die stopt aan de brug "Seskenskouter" over de E40 net voor de afrit Erpe-Mere. Die brug werd gerenoveerd en daarvoor moest de hele installatie verwijderd worden.

In Wetteren zijn ze er sinds deze week ook af :) 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trajectcontrole op viaduct Gentbrugge (E17) richting de kust, zijn die camera’s nu weg ?? De camera’s die je normaal eerst tegenkomt als je van Antwerpen komt hangen er niet precies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Monterey Jack zei:

In Wetteren zijn ze er sinds deze week ook af :) 

Inderdaad vandaag ook op gelet dat ze aan de kant wetteren ook weggehaald zijn :D

Volgens mij komt die daar niet meer terug :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Germinal zei:

Trajectcontrole op viaduct Gentbrugge (E17) richting de kust, zijn die camera’s nu weg ?? De camera’s die je normaal eerst tegenkomt als je van Antwerpen komt hangen er niet precies.

Nog niet op gelet.  Zal eens kijken. Er zijn wel tamelijk wat cameras bijgekomen richting Antwerpen maar ik weet niet waarvoor ze precies dienen.  Ik let eigenlijk niet veel op cameras - maar rij ook niet rap. Als ik dan eens efkes optrek zou ik wel wat beter mogen uitkijken dat het niet vlak voor een camera is.  Jaren geleden nog 1km te snel s ochtends vroeg omdat i kvlak aan een camera inhaalde, maar tegenwoordig zijt ge uw rijbewijs kwijt als ge efkes niet oplet s nachts in een zone 30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens op de terugweg, gisteren, zag ik langs de autostrade van die kleine camera's staan. ANPR vermoed ik. Kunnen ze dat gebruiken voor trajectcontrole?

Edit: zulke

Afbeeldingsresultaat voor ANPR camera belgie

Denk wel met witte behuizing, op een smal paaltje (maar een 4-tal m hoog, schat ik). Onderste element (denk dat dat een zwenkcamera is die de Politie kan gebruiken om live camerabeelden te bekijken) was er niet bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen ze voor alles gebruiken. En gelijk ze hier zeggen, binnenkort kunnen ze elke auto overal volgen en gaan we ons eindelijk veilig voelen. Formidabel hoe enthousiast mensen zijn over de politiestaat.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens op de terugweg, gisteren, zag ik langs de autostrade van die kleine camera's staan. ANPR vermoed ik. Kunnen ze dat gebruiken voor trajectcontrole?
Edit: zulke
9%26width=640%26u=1525388520000&key=9554f86ec18589b48f33ddaa5b466a2798f8af996624fe9a756eacf1ece23bf6
Denk wel met witte behuizing, op een smal paaltje (maar een 4-tal m hoog, schat ik). Onderste element (denk dat dat een zwenkcamera is die de Politie kan gebruiken om live camerabeelden te bekijken) was er niet bij.


Zal ANPR zijn ( momenteel ) . Binnenkort wordt je gewoonweg geregistreerd bij het oprijden en afrijden van de snelweg ( oprit tot afrit ) en is die tijd die er tussenzit te kort dan zal de boete volgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Germinal zei:

 


Zal ANPR zijn ( momenteel ) . Binnenkort wordt je gewoonweg geregistreerd bij het oprijden en afrijden van de snelweg ( oprit tot afrit ) en is die tijd die er tussenzit te kort dan zal de boete volgen.

 

Als die dag komt, dan gaat het een gewoonte worden dus om langs de snelweg even te stoppen voor een drankje... 

Vroeger in NL ook nog zo gedaan op traject controles over lange stukken met een parking bij... Knallen en dan even stoppen voor plasje... Liever wat doorrijden en even relax en iets anders doen dan als een debiel aan 125 rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Germinal zei:

 


Zal ANPR zijn ( momenteel ) . Binnenkort wordt je gewoonweg geregistreerd bij het oprijden en afrijden van de snelweg ( oprit tot afrit ) en is die tijd die er tussenzit te kort dan zal de boete volgen.

 

Zeg zo'n dingen niet. :cry: 

Zag wel dat de meeste frontaal kijken. Dus met de moto is er nog een beetje hoop. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Naish zei:

Als die dag komt, dan gaat het een gewoonte worden dus om langs de snelweg even te stoppen voor een drankje... 

Godverdomme, nog een reden om een Tesda! te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, gTa said:

Ergens op de terugweg, gisteren, zag ik langs de autostrade van die kleine camera's staan. ANPR vermoed ik. Kunnen ze dat gebruiken voor trajectcontrole?

Edit: zulke

Afbeeldingsresultaat voor ANPR camera belgie

Denk wel met witte behuizing, op een smal paaltje (maar een 4-tal m hoog, schat ik). Onderste element (denk dat dat een zwenkcamera is die de Politie kan gebruiken om live camerabeelden te bekijken) was er niet bij.

Kom die ook veel tegen, op bruggen. Geen idee wat ze daar mee doen. Wordt natuurlijk massaal gemeld als "flitscamera" op Waze.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, ir_fuel zei:

Kom die ook veel tegen, op bruggen. Geen idee wat ze daar mee doen. Wordt natuurlijk massaal gemeld als "flitscamera" op Waze.

Eerlijk? Liever een keer te veel zo'n ding als flitser melden, dan een keer te weinig. Idem met die vrachtwagen-tol-dinges.
Dat ze maar snel stoppen met dat "voertuig op de pechstrook"-gedoe, dát is pas irritant. (En wat is daar het nut van?!?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn die massaal aan het plaatsen bij elke op- en afrit.

Ik vermoed dat als men het rekeningrijden gaat invoeren dat deze er voor gaan zorgen dat we de factuur zullen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, gTa said:

Zeg zo'n dingen niet. :cry: 

Zag wel dat de meeste frontaal kijken. Dus met de moto is er nog een beetje hoop. :D 

Vraag mij af of je niet gewoon naast die lussen kan rijden met de moto. In NL kon dat vroeger bij trajectcontrole :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag mij af of je niet gewoon naast die lussen kan rijden met de moto. In NL kon dat vroeger bij trajectcontrole [emoji3]


Dan gaan er veel moto’s verkocht worden
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Naish zei:

Als die dag komt, dan gaat het een gewoonte worden dus om langs de snelweg even te stoppen voor een drankje... 

Vroeger in NL ook nog zo gedaan op traject controles over lange stukken met een parking bij... Knallen en dan even stoppen voor plasje... Liever wat doorrijden en even relax en iets anders doen dan als een debiel aan 125 rijden...

In de toekomst gaan al die satnav toestellen en apps niet meer de max toegelaten snelheid aanduiden maar de max gemiddelde snelheid tot het eind van de trajectcontrolestrook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Voor degene die soms in Aalst vertoeven

ze zijn bezig aan een trajectcontrole in de nieuwe tunnels

56652792_2366061506747966_26333692566322

 

Quote

Het komt eraan.
Aan ingang tunnel Siesegem anpr voor trajectcontrole.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kheb er trouwens ook mijn vragen over of het wel correct is.

ofwel moet het om een heel klein stukje gaan ofwel is het puur nummerplaatherkenning en geen trajectcontrole. want er zit toch een oprit tussen de 2 tunnels?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zie je tegenwoordig wel meer dat er gaten zitten in trajectcontroles langs waar je er in theorie kan aan ontsnappen. Volgens mij rekenen ze er gewoon op dat de meerderheid het volledige traject aflegt, en daarom is het zo "goed genoeg".

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, trajectcontrole langs baan oostende-torhout in eernegem kan je halverwege de controle erop komen of eraf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid